Aihe: Tupakointi reeniksellä
1 2 3 4 5 6 7
Dr. Lazer
23.05.2005 06:32:43
Ei kai ny kukaan mistään röökinsavusta käy inisee..
Päihteet kuuluupi enemmän tai vähemmän musiikkiin, aina. Niinkauan, kunhan niitä nestemäisiä ei kaadeta vahvareitten yms. elektronisten laitteiden päälle..

Ps. en mie nyt sitä tarkota että sitä aina pitäs ihan sekasin olla, mut eip se nyt oo niin justiinsa vaik oliskin Hoho!! =)
"The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'" D.Townsend
Ilez885
18.11.2005 23:19:45

Menen basistin kanssa ulos savuttaa, kun sovitaan yhdessä rumpalin kanssa, et nyt pidetään tauko. Se on julkinen rakennus, jonka tiloissa meidän treenis on, joten ulko-oven vieressä on penkki ja tuhkis. Ei joo ihan sisällä ruveta tupruttelee, tulis äkkilähtö :D.
clyde
19.11.2005 00:30:55

mr_b:n listaan lisäksi:
4) Tupakointi saattaa pahimmillaan pilata laitteet.

kuka sulle tommosta paskaa on opettanu?
ROCK ´N´ ROLL EI KUOLE NII KAUAN KU TEINI-IKÄISET RAKASTUU TOISIINSA! /Andy McCoy
Jani The Rock
19.11.2005 00:34:59

Aijaa, mä olen ilmeisesti sitten väärässä. Mä olen elänyt sellaisessa harhakuvassa että soittaminen liittyisi musiikkin. Pitää varmaan ruveta käyttämään päihteitä, jos musta siten tulisi parempi muusikko.

Näino! Taidanpa heti kipata naamariini ainakin yhden konjakkipullon tuolta baarikaapista. Tupakkia ei ole, mutta jos polkasis auton käyntiin ja imeskelisi sen pakoputkea? Ruoho alkaa olla aika jäässä tossa pihalla, mutta voishan sitäkin yrittää polttaa. Mihinkäs mä pistinkään sen sytytysnesteen...
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Jarrari
19.11.2005 00:43:06
Meidän treenis on kuuden bändin yhteistila. Sisällä poltimme ennen, nyt kun palotarkastaja kävi kyläilemässä, niin tupakoivat jäsenemme siirtyivät "terassille", eli oven ulkopuolelle
Teijo K.
19.11.2005 01:14:21

Tupakansavu voi vaikuttaa ainakin vanhempien sähkölaitteiden toimintaan haitallisesti.
Munsta.
Teijo K.
19.11.2005 01:15:17

Näino! Taidanpa heti kipata naamariini ainakin yhden konjakkipullon tuolta baarikaapista. Tupakkia ei ole, mutta jos polkasis auton käyntiin ja imeskelisi sen pakoputkea? Ruoho alkaa olla aika jäässä tossa pihalla, mutta voishan sitäkin yrittää polttaa. Mihinkäs mä pistinkään sen sytytysnesteen...

Ota vielä tuosta yksi hasishuimauspiikki niinkuin ne isot maailmantähdetkin tekee.
Munsta.
Sacce
19.11.2005 11:54:43 (muokattu 19.11.2005 11:55:01)
Bändini nikotiiniaddiktit käyttävät nykyään nuuskaa. Ei tule liikaa hajuhaittoja eikä ikäviä keskeytyksiä tupakkatauon muodossa. Ja silloinkin kun jonkun on tehnyt mieli savuketta, se on aina poltettu ulkona. Näistä asioista ei ole muistaakseni koskaan tarvinnut edes keskustella. :)
BassBeast
19.11.2005 13:08:07

Kyllä oon sitä mieltä että varsinkin jos on pieni treenis niin tubuccointi pitäs hoitaa jossain muualla kun siellä sisällä. Sehän on alta aikayksikön yks perkeleen tuhkakuppi koko paikka. Ja kun ilmanvaihto on yhtä kuin olematon niin tulee kyllä muutenkin raittiin ilman uupelo kun on jo ihan tarpeeksi hommaa siinä hien haistelussa. Mutta jos kaikki polttaa tai on muuten sujut sen homman kanssa niin ei muutako röyhyttelee sisällä ja istuu siellä sinisessä savussa ja tunnelma on ku vrt. lada - kaikki räppänät kiinni ja 5 äijää vetää körssiä.
Kato Sauli terve! Mitä prinssinakki?
BoNey
19.11.2005 13:10:19 (muokattu 20.11.2005 19:22:27)

Voihan sitä siellä sisällä polttaa jos on lupa ja kaikki bändikaverit polttavat, mutta pitää heitä, jotka eivät polta ajatella sen verran, että ulos jaksaa raahautua.
MUH
Tietysti Pauligin
19.11.2005 13:31:32
Kyllä ihan pihan puolella käydään tupakoimassa.... 3/4 bändistä siis..
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
kivi
20.11.2005 14:16:23

Älä isottele, jos (kun) olet väärässä.

Tupakansavu tappaa potikat, ne kun eivät tervaa kestä pienissäkään määrissä. Erityisesti mikserin liu'ut ovat rajusti riskiryhmää. Savun tappamia pöytiä on paljon, joskus autaa ultraäänipesu, joskus pitää vaihtaa osia.

Varsinaisiin komponentteihin savu ei tietenkään vaikuta, mutta laitteissa on muutakin. Kyllä Arva tietää.

Pitkä miinus käytöksestä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Captain_Morgul
20.11.2005 14:56:53

Mä oon ainoo koko bändissä joka polttaa, joten luonnollisesti käyn ulkona savuttelemassa. Toinen syy ulkona tupakointiin lienee se, että treenitilamme sijaitsevat kotini kellarissa ja talon muut asukkaat olisivat ehkä hiukan ärtyneitä jos täällä vain poltettaisi tupakkaa ja pidettäisi meteliä.
Slumber of Pirates has ended!
Spawn
20.11.2005 17:47:00
Kaikki muut jäsenet polttavat paitsi minä ja vokalisti. Treenit keskeytyy yleensä pari kolme kertaa tupakkatauon takia, mutta yleensä siellä kämpällä hillutaankin koko päivä. Kämppä nuorisotiloilla, joten ulkona suoritetaan nämä polttotoimenpiteet.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Khimil
21.11.2005 01:10:32 (muokattu 21.11.2005 01:11:15)

Treenis (tai ainakin viime vuosina käytössä ollut) on yhteiskäytössä ja mestan järjestyssäännöt kieltää tupakoinnin. Ulos on lyhyt matka ja yleensä treenien keskellä tulee pidettyä taukoa.

Ulkoilmakeikat ja baarikeikat on siitä hulppeita että etenkin roudauksen aikana voi samalla nauttia savukkeen rauhoittavasta vaikutuksesta. Soiton aikana ei tunnu luontevalta polttaa. Oishan se varmaan ihan mukavaa, mutta kun on rumpujen takana molemmat kädet käytössä, haaroväliin pudotessaan savuke voisi aiheuttaa eriskummalkisia ja varmasti myös yleisöön näkyviä reaktioita. Toisessa bändissä, kun on vaan pääasiallisesti yksi käsi mustavalkokoskettimistolla, voi sitten olla eri meininki.
Tämä on niitä päiviä kun kadun sitä, että lähdin pois yliopistolta.

The Love Ambassadeurs @ mikseri.net
Wack @ Virastojazz.net
rijnswand
21.11.2005 16:59:10

Ulkona käydään röökillä.
Talvella ne jotka polttaa ja kesällä kaikki pitämässä taukoa ja puhumassa paskaa.
Tai no käydään ja käydään, mä yritän olla käymättä tästä lähtien. Toinen vuorokausi ilman röökiä... Päätä särkee, ei voi keskittyä, teksi mieli pureskella sormenpäät irti, hikoiluttaa jne, toivottavasti tämä on sitten sen arvoista :)
mikko
clyde
21.11.2005 17:31:12

Älä isottele, jos (kun) olet väärässä.

Tupakansavu tappaa potikat, ne kun eivät tervaa kestä pienissäkään määrissä. Erityisesti mikserin liu'ut ovat rajusti riskiryhmää. Savun tappamia pöytiä on paljon, joskus autaa ultraäänipesu, joskus pitää vaihtaa osia.

Varsinaisiin komponentteihin savu ei tietenkään vaikuta, mutta laitteissa on muutakin. Kyllä Arva tietää.

Pitkä miinus käytöksestä.

no sitte.

mä oon varmaa viel murrosiäs nii pitää vähä provosida aina välil :)
ROCK ´N´ ROLL EI KUOLE NII KAUAN KU TEINI-IKÄISET RAKASTUU TOISIINSA! /Andy McCoy
jannu
21.11.2005 18:45:09
no sitte.

mä oon varmaa viel murrosiäs nii pitää vähä provosida aina välil :)

Provosointi ei onnistu ilman tietopohjaa. Eli tuntuis olevan opeteltavaa silläkin saralla.
Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä?
clyde
22.11.2005 00:03:12

Provosointi ei onnistu ilman tietopohjaa. Eli tuntuis olevan opeteltavaa silläkin saralla.

no mä en nyt tommostakaa paskaa jaksa alkaa kuuntelee et jos nyt lopetettais tää puheenaihe...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)