Joonas 18.11.2005 17:29:25 | |
---|
Mahtava orkesteri nimeltään Brightboy on tehnyt levysopparin ja pikkuhiljaa saattaa käydä niin, että tuota uusinta EP:tään ei kolmella eurolla irtoa, toisin kuin nyt. Tehkää itsellenne palvelus ja noukkikaa BBn The Dead City Songs - tulevaisuudessa sillä tulee olemaan ehkä kulttiarvoa. http://www.brightboyband.net Tämä on täysin pyyteetöntä mainostusta, sillä sattui niin hassusti, että kävin katsomassa ko. bändin keikkaa Tampereen Klubilla ja pidin paljon. Toivon menestystä, ja koetan oman panokseni sen eteen antaa. Parhaimpia toistaiseksi UG bändejä, mitä olen pitkään aikaan kuullut/nähnyt. Olettekos muut muuten kuulleet? Mitä pidätte? Joonas. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Jenka 18.11.2005 22:02:26 | |
---|
Semifinalissa tuli keikka tsekattua ja olihan se sellaista musiikkia mikä pisti jalat väpättämään ja hymyn huulille. Sen enempää en osaa sanoa. |
Exhausted 18.11.2005 22:59:58 (muokattu 18.11.2005 23:01:12) | |
---|
On kyllä varsin mainio positiivisen fiiliksen pop-yhtye. Saundimaailmassa on erityisen mukavia synasaundeja ja groove on hyvä. Hieno homma tuo signaus. Ennustan bändille pitkää tulevaisuutta. Ovat muuten taas ensi viikolla Klubilla keikalla. Ja nettiosoite on lyhentynyt muotoon www.brightboy.net |
Ja nettiosoite on lyhentynyt muotoon www.brightboy.net Näyttää rullaavan molemmilla. J. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Jalopeura 19.11.2005 21:41:03 | |
---|
1989 omaa loistavan kertosäkeen! |
Terry Pantheras 21.11.2005 21:55:22 | |
---|
Vetivät v*tun hyvän keikan Libertessä. Tästä bändistä tulee vielä jotain, on sen verran hyviä biisejä ja muutenkin kaikki palaset kohdallaan. "If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance |
eep1 22.11.2005 00:37:14 | |
---|
No huhhuh. Pitää varmaan käydä taas kusemassa nesteitä alas ;) ...noeiny! Tulkaa hei kaikki tänä torstaina 24.11. Tampereen Klubille, mikäli siellä suunnassa pidätte majaanne, ni tsekitään onko livenä paskaa vai keskinkertasta. |
Exhausted 22.11.2005 00:57:00 | |
---|
Siellä varmaan nähdään sitten! |
kaunisto 22.11.2005 10:24:31 | |
---|
Rumbassa no 22/05 oli jonkinlaista haastattelua bändistä. En saanut juttua luettua loppuun, kun haastattelijan "tyylikkyys"-vaahtoaminen alkoi vituttamaan. Mistä tätä bändiä vois kuulla? |
eep1 22.11.2005 22:22:14 | |
---|
Joo, pahoittelen tota juttua, siinä tuli ihan liiaksi sitä tyylijuttua musiikin sisällön kustannuksella. Vaikka toki olen ylpeä tyylistämme, ei tarkoituksena ole tuputtaa sitä. kyse on mahdollisimman hyvän musiikin tekemisestä kuitenkin. Tällä hetkellä emme voi jakaa materiaalia netissä ilmaiseksi, mutta ens kuussa tulee ensimmäinen sinkku radioihin ja se julkaistaan tammikuussa. kyllähän sen toki aina joku nettiinkin laskee levitykseen. Eli vaikka sieltä sitten jos ei halua sijoittaa oikeeseen levyyn :) |
mr_b 23.11.2005 10:38:38 | |
---|
kyllähän sen toki aina joku nettiinkin laskee levitykseen. Eli vaikka sieltä sitten jos ei halua sijoittaa oikeeseen levyyn :) Hyvä asenne noin bändin jäseneltä :-) Minä noita joskus latasin ja ihan hyvältä se kuullosti, tosin aivoni nyt eivät vielä räjähtäneet ja biisitkin taisin jossain välissä poistaa, mutta best is varmaankin yet to come ja silleen... Pitäisi varmaan joskus katsastaa livenä... I'm thinkin' about my doorbell |
Feggy 23.11.2005 11:38:53 | |
---|
Rumbassa no 22/05 oli jonkinlaista haastattelua bändistä. En saanut juttua luettua loppuun, kun haastattelijan "tyylikkyys"-vaahtoaminen alkoi vituttamaan. Mistä tätä bändiä vois kuulla? Jos olisit lukenut jutun loppuun, olisit huomannut särön tyyliasioissa. Haetaan basistia helsinkiläiseen Lockmaniin. Soitamme juurevaa, mutta indietä melodista rockia. Treenikämppä Kaapelilla ja 30 omaa biisiä. Sulla kamat, perustaidot ja bändikokemusta. Laita pikaviestiä. |
Cathi777 23.11.2005 15:23:50 | |
---|
Radiosta kuulleena bändistä innostuin ja ep:kin tilasin. Nyt odotellaan, että koska se saapuu. Only pop music can break my heart... |
Joonas 24.11.2005 02:02:56 | |
---|
Mo Eep1, Mikä teitä estää pitämästä yhtä biisiä sivuilla imutettavana? Meinaan tästä on nyt tuolla yleistä palstalla keskusteltu melkolailla, ja sellanen 1-2 ilmasta näytettä yhtyeen verkkosivuilla on levymyyntiä ja keikalla käyvien ihmisten määrää lisäävä tekijä, tai näin ainakin moni uskoo. Mä ainakin oon saanut monet ihmiset innostumaan teistä juuri ohjaamalla ne teidän verkosivuille ja laittamalla ne kuunteleen biisin tai pari. Nyt kun se ei enää onnistu, menee monella ohi koko homma, mikä on sangen harmillista teitä ajatellen. J. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
eep1 25.11.2005 14:09:24 | |
---|
Eihän metä varsinaisesti kukaan estäkkään, mutta kyse on semmosesta seikasta, että esim. juuri biisi 1989 tulee ensimmäiseksi sinkuksi (PALJASTUS!) ja se menee radioihin joulukuussa, joten emme halua että biisin demoversio on nettisivuilla jaossa kun itse sinkku imestyy hyvin pian. Biisinäytteitä ja tavaraa tulee nettiin vielä takuuvarmasti mutta ei just tällä hetkellä. Soon my friends, soon. |
Exhausted 25.11.2005 15:07:59 | |
---|
Eilinen keikka jäi vähän keskinkertaiseksi. Ei ollut Wessun ääni ja kitara ihan täydessä iskussa. Synatkin kuului välillä miten sattui, mutta muuten meininki oli kohdallaan. Settilistakin oli tiukennettu toimivammaksi edellisestä. Tai ehkä vaikutelma johtuu siitä että uudet biisit ei koskaan kuulosta livenä yhtä hyvältä kuin ne mitkä on levyltä tuttuja. |
Hornanturska 02.08.2006 20:35:15 (muokattu 02.08.2006 20:59:06) | |
---|
Nostinpas nyt röyhkeästi vanhan ketjun ylös. Persele, että toimii! Kerrankin mielenkiintoista ja hyvää musiikkia "valtavirtaan." Love For The Streetsiä nyt pari viikkoa pyöritelleenä voin sanoa, että paras debyytti pitkään aikaan. Eikö muille kolahda, kun keskustelua ei ole demojen ilmestymisen jälkeen oikein ollut? |
Exhausted 02.08.2006 20:40:19 | |
---|
Kolisee kolisee. Keikka Tammerfestien My Own Summerissa oli kyllä hyvä veto, soitto tiukentunut paljon edellisestä. Levyä en ole tosin vielä saanut hankittua. |
Toveri 02.08.2006 20:43:58 | |
---|
Pirun hyvä levy on! Iski vähän puun takaa, toki mä tuota 1989-sinkkua olin kuullut radioista. Kova lätty. Romantikkoitkijät #2
100¤ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
SiwamieS 02.08.2006 22:56:47 | |
---|
Hyvä levy tosiaan. Muutama viikko tullut pyöriteltyä aika ahkerasti. Take your wings outside, you can't fly in here |