Aihe: Slayerin kepittäjät.
1 2 3 4 58 9 10 11 12
south_of_heaven
22.10.2005 00:49:51
kuka voisi olla innostumatta kun kerry king moshaa parrallaan.
joo...
El Coyote
22.10.2005 12:08:47
Hannemanin soolot on kyllä levyllä hienoja. Etenkin Seasons in the Abyssin nimikappaleessa Hannemanin soolo on aivan loistava. Livenä ukko kyllä vetelee ihan mitä sattuu kun King taas soittaa melko lailla levytetyille versioille uskollisesti.

Biisintekijänä Hanneman vaikuttaa selvästi paremmalta. Reign In Bloodhan käsittääkseni on lähes kokonaan Hannemanin tekosia sävellyksien osalta kun taas God Hates Us All on lähes kokonaan Kingin tekosia ja tasoltaan täysin ala-arvoinen tekele ottaen huomioon mikä bändi on kyseessä.
Remember when I took that home wine-making course and I forgot how to drive?
Super-Jari
22.10.2005 12:24:33
kun taas God Hates Us All on lähes kokonaan Kingin tekosia ja tasoltaan täysin ala-arvoinen tekele ottaen huomioon mikä bändi on kyseessä.

Höpö höpö.
ps3t
22.10.2005 12:31:58

Biisintekijänä Hanneman vaikuttaa selvästi paremmalta. Reign In Bloodhan käsittääkseni on lähes kokonaan Hannemanin tekosia sävellyksien osalta

Ja samoin Diabolus in musica, joka on mun mielestä paras Slayer levy.
Teknisyys on perseestä.
aku.miettinen
22.10.2005 13:16:44

Huh, minusta tuo on Slayerin surkein levy, mutta näin ne mielipiteet vaihtelevat.
El Coyote
22.10.2005 13:22:00
Huh, minusta tuo on Slayerin surkein levy, mutta näin ne mielipiteet vaihtelevat.

Minusta taas Seasons oli bändiltä viimeinen hyvä kokonaisuus. Divinella on muutama hyvä veto, Diabolusilla enää hyvin vähän mitään kehumisen arvoista ja uusin onkin sitten aivan täyttä kuraa. Toivottavasti Lombardon paluu saa jotain hyvää aikaan bändin musiikillisen annin suhteen.
Remember when I took that home wine-making course and I forgot how to drive?
Ilez885
18.11.2005 10:58:50

Teknistä eroa en ole isommalti koskaan miesten välillä havainnut. Slayer on yksi lempibändeistäni, mutta en kummemmin tykkää Kingin ja Hannemanin sooloiluista, musta ne on vain lähinnä vibrakammen vatkaamisen perustuvaa rääkkäystä. Mutta toisaalta ne kyllä sopivat Slayerin musan luonteeseen "We prefer this anti-melodic stuff" tuumasi Araya jossain haastattelussaan.
Pitkän päälle kyllä pidän Hannemanista enemmän. Se kuitenkin tekee sävellystyötä huomattavasti Kerryä enemmän kuten täs topicis on jo useaan otteeseen mainittu. Lisäksi tykkään Hannemanin kepeistä enemmän, esimerkiksi Jeffin kotkaotelautamerkein varustettu camokuvioinen ESP on paljon hienompi mun mielest kuin ne Kingin B.C Richin "metallisuunnikkaat" yhteensä...!
zeta
18.11.2005 16:59:35
mutta en kummemmin tykkää Kingin ja Hannemanin sooloiluista, musta ne on vain lähinnä vibrakammen vatkaamisen perustuvaa rääkkäystä.

Mun muistaakseen lähinnä Kingin soolot on tuota vibrakammen vatkausta. Eipä ne Hänemäninkään soolot mitään melodiapläjäyksiä ole, mutta sisältää huomattavasti vähemmän vinguttelua kuin Kingin pätkät.
Iscariah
18.11.2005 17:01:28
Mun muistaakseen lähinnä Kingin soolot on tuota vibrakammen vatkausta. Eipä ne Hänemäninkään soolot mitään melodiapläjäyksiä ole, mutta sisältää huomattavasti vähemmän vinguttelua kuin Kingin pätkät.

poikkeuksia löytyy aina
overthewall
18.11.2005 17:31:50

Ei nyt ehkä paras. Muttei huonompi kuin Divine ja se punkkilevy.
zeta
18.11.2005 17:48:04
Undisputed Attitude on aika aliarvostettu levy. Paras cover-levy, mitä ainakaan mä oon kuullut, ja lisäksi ensimmäinen ostamani Slayer-levy.

On olemassa tietty olotila, joka vaatii heittämään Undisputedin levypesään, laittamaan aivot narikkaan ja antaa punkin vaan raikaa ilmoille.
dictatorsh*t
18.11.2005 18:45:47
Muttei huonompi kuin Divine ja se punkkilevy.

Bostaph on kyllä melkein parhaimmillaa Divinellä ja Attitudelta Gemini on helvetin kova biisi.
Ah, cartoons. America's only native art form. I don't count jazz because it sucks.
south_of_heaven
19.11.2005 01:34:26
ostin tänään Soundtrack To the Apocalypse-deluxe boxin. Maksoi vitusti.
Kumma kyllä siinä ovat ensimmäiset Slayer levyt jotka omistan.
ilmoitti South_of_Heaven
dictatorsh*t
19.11.2005 10:40:02
ostin tänään Soundtrack To the Apocalypse-deluxe boxin. Maksoi vitusti.
Kumma kyllä siinä ovat ensimmäiset Slayer levyt jotka omistan.

No nykyään sitä saa sillä ~60€, itse maksoin siitä karvalakkimallin boksista saman verran ilmestyessään.
Ah, cartoons. America's only native art form. I don't count jazz because it sucks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)