Aihe: Danzig
1 2 3
kiss
12.11.2005 15:27:44
MOOOOOOOOOOOOOOTHEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
kaunisto
12.11.2005 20:06:29
niin ja oisiko kellään sitä linkkiä siihen videoon missä Glen saa turpaan:)

Glenin sanojen mukaan, mitään tuollaista ei ole tapahtunut vaan se on joidenkin uskomattomien surkimusten kehittämä juoni. Minä uskon Gleniä. Olen nähnyt videon, eikä minusta siellä ketään jumalaa turpaan lyöty. Kaikkea sitä nykyään tehdäänkin julkisuuden vuoksi.
DaKiller
12.11.2005 22:21:28

Glenin sanojen mukaan, mitään tuollaista ei ole tapahtunut vaan se on joidenkin uskomattomien surkimusten kehittämä juoni. Minä uskon Gleniä. Olen nähnyt videon, eikä minusta siellä ketään jumalaa turpaan lyöty. Kaikkea sitä nykyään tehdäänkin julkisuuden vuoksi.

Olisi mennyt hyvästä vitsistä mutta lopusta voisi jopa päätellä, että oletkin tosissasi.. ;)
Henko
13.11.2005 19:11:45

Nyt myynnissä olevassa Revolverissa se kyllä selittää tapahtuneesta, miten jotkut ihmiset vaan yrittää saada sut lyömään itteään, että voivat haastaa sitten oikeuteen. Joo joo.
Olen true-uskottava.
DaKiller
13.11.2005 19:24:46

Nyt myynnissä olevassa Revolverissa se kyllä selittää tapahtuneesta, miten jotkut ihmiset vaan yrittää saada sut lyömään itteään, että voivat haastaa sitten oikeuteen. Joo joo.

Eikös tuossakin tapauksessa käynyt hieman toisinpäin....hoho
Deeku
14.11.2005 19:10:19
Kyllähän Danzig näytti tilannetta prosoivan ja yleisesti on tiedossa, että mies on yksi paska käytöstavoiltaan, niin en ihmettele, että joku tinttasi.

Se siitä osaltani.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
zeta
14.11.2005 21:59:47 (muokattu 14.11.2005 22:01:44)
Ostin tänään Danzigin Lucifugen, vaikka levy onkin jo entuudestaan tuttu. Levyllä on ihan suht mainiota rokkaavaa meininkiä. Kovia biisejä mm. Snakes of Christ, Her Black Wings, Devil's Plaything jne.
Tympee Huttunen
14.11.2005 22:33:10
Mitäs legendoja Danzigin tuittupäisyydestä liikkuukaan (true or not:)? Ainakin nämä tuli mieleen: Type O Negativen mukaan Glenniä ei saanut katsoa kiertueella silmiin, eikä kukaan saanut syödä kalaa.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
tuomo
15.11.2005 08:39:32

Mitäs legendoja Danzigin tuittupäisyydestä liikkuukaan (true or not:)? Ainakin nämä tuli mieleen: Type O Negativen mukaan Glenniä ei saanut katsoa kiertueella silmiin, eikä kukaan saanut syödä kalaa.

Sillo ku Danziggi oli provinssissa joskus ´97 huhuttiin että se ois väkisinmaannu jonku tilaamistaan groupeista. Groupieiden piti kaikkien olla älykkäitä! ja pitkiä blondeja.

Se muuten ei oo huhu että dirty black summerin aikana alko mahoton vesisae se oli puhdasta musta magiaa.
kaunisto
16.11.2005 00:57:23
Sillo ku Danziggi oli provinssissa joskus ´97 huhuttiin että se ois väkisinmaannu jonku tilaamistaan groupeista. Groupieiden piti kaikkien olla älykkäitä! ja pitkiä blondeja.

Glen ilmoitti, että ei suostu nousemaan lavalle ellei backstage ole täynnä kauniita blondeja. No niitä lähdettiin sitten metsästämään ympäri aluetta. Yllättäen reissulta palattiin tyhjin käsin, mutta sen kummempaa hätää ei syntynyt, koska Glen oli ehtinyt kipuamaan yhtyeineen lavalle. Näin joku Provinssimies muisteli tuossa taannoin, kun kysyttiin hankalimpia tilanteita festarin historiassa. Danzig musisoi Provinssissa 1995.
Deeku
16.11.2005 14:53:17
Glen ilmoitti, että ei suostu nousemaan lavalle ellei backstage ole täynnä kauniita blondeja. No niitä lähdettiin sitten metsästämään ympäri aluetta. Yllättäen reissulta palattiin tyhjin käsin, mutta sen kummempaa hätää ei syntynyt, koska Glen oli ehtinyt kipuamaan yhtyeineen lavalle. Näin joku Provinssimies muisteli tuossa taannoin, kun kysyttiin hankalimpia tilanteita festarin historiassa. Danzig musisoi Provinssissa 1995.

Kyllähän noita naikkosia ilmeisesti aamulla löytyi Glennin ja yhtyeen huoneista enemmän tai vähemmän sekaisin eikä ilmeisesti kaikilla tuo maaginen 18 v. ollut täynnä.

Glennillä on pitkään kuulemma ollut tapana ärsyttää ihmisiä viimeiseen asti ja tilanteen käydessä uhkaavaksi antanut henkivartijalleen vapaat kädet toimia.

Roskildessa herra oli nostanut lavamikserin istuvan monitorimiksaajan syliin, kun ei soundit miellyttänyt.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
ozz3
17.11.2005 17:52:10
Sellainen kysymys, että ovatko nämä lähikauppani ilmestyneet Misfitsin Collection I ja Collection II kuinka kattavia ja sisältävätkö nimenomaan Glennin aikaista materiaalia?
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Henko
17.11.2005 19:08:35

Sellainen kysymys, että ovatko nämä lähikauppani ilmestyneet Misfitsin Collection I ja Collection II kuinka kattavia ja sisältävätkö nimenomaan Glennin aikaista materiaalia?

Sisältää. Osta pois vain.
Olen true-uskottava.
ozz3
17.11.2005 20:04:46
Sisältää. Osta pois vain.

Että kaikki klassikot ja tärkeimmät biisit löytyy? Ostaminen on ollut mielessä jo aika pitkään ja tuntuvat nämä itse älppärit olevan aikalailla kiven alla...
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Mrezzye
17.11.2005 20:55:39

Danzig musisoi Provinssissa 1995.

Kyseiseltä keikalta jäi elävästi mieleen, kun vettä tuli ja jokuhan siitä olisi voinut jopa masentua. Danzig totesi parin biisin välissä vaan, että "I love rain, it makes me strong!" Ja sitten taas mentiin. Pirun kova keikka, yksi ikimuistoisimmista. 18-v. ja hullu meno koko festareiden ajan... Oi sitä nuoruutta ;)
Henko
18.11.2005 12:28:06

Että kaikki klassikot ja tärkeimmät biisit löytyy?

Melko lailla.
Olen true-uskottava.
Jokkis
12.01.2011 23:28:10
Noniin, elikkä ajattelin nostaa tän melko pahasti hautautuneen ketjun taas esille ja kysyä teiltä, että mitä mieltä olette uudesta levystä ''Deth Red Sabaoth''? Minusta alkaa kyllä tuntua, että Glennillä alkaa ikä jo vähän painaa, sillä levy ei ole mitenkään erityisen energinen vaikka en sano, että se olisi mitenkään huono levy. Riffeissä olis kyllä ollut jonkun verran toivomisen varaa, sillä ne ovat useasti hyvin yksitoikkoisia. Ei oikein mitään mielenkiintoista tolla levyllä. Glenin ääni on kyllä edelleenkin kunnossa. Tarvii vähän useammin kuunnella toi levy ennen kuin se alkaa avautua. Parempaa olisin kuitenkin toivonut.

Elikkä, mitäs ovat mnetin kaikenmaailman maisterit, rapamahat ja kumppanit mieltä uudesta lätystä ja bändistä yleensä?
Cinerama
13.01.2011 08:05:40

Paras levy sitten IV:n

Jokkis: Noniin, elikkä ajattelin nostaa tän melko pahasti hautautuneen ketjun taas esille ja kysyä teiltä, että mitä mieltä olette uudesta levystä ''Deth Red Sabaoth''? Minusta alkaa kyllä tuntua, että Glennillä alkaa ikä jo vähän painaa, sillä levy ei ole mitenkään erityisen energinen vaikka en sano, että se olisi mitenkään huono levy. Riffeissä olis kyllä ollut jonkun verran toivomisen varaa, sillä ne ovat useasti hyvin yksitoikkoisia. Ei oikein mitään mielenkiintoista tolla levyllä. Glenin ääni on kyllä edelleenkin kunnossa. Tarvii vähän useammin kuunnella toi levy ennen kuin se alkaa avautua. Parempaa olisin kuitenkin toivonut.

Elikkä, mitäs ovat mnetin kaikenmaailman maisterit, rapamahat ja kumppanit mieltä uudesta lätystä ja bändistä yleensä?
Save a tree... Eat a beaver.
Finzh
13.01.2011 20:32:37
Blackacidevil on kyllä kauheaa kuunneltavaa,kun suurimassa osassa biisejä on Danzigin ääni väännetty jos minkä syntetisaattorin läpi että huhhuh, kyllä siltäkin levyltä pari hyvää laulua löytyy mutta se siitä sitten...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)