Hanok 01.07.2003 09:24:56 | |
---|
No Hui. Naisia ja lapsia saa hakata (tai pitää hakata viimeisimmän Kristuksen-sanomat lehden mukaan minkä uskovaiset tunkivat postiluukustani) , Mutta ei saa sanoo "Mitä Vittuu" M.netin keskustelualueiden säännöistä: 7. Käytä välimerkkejä ja pitkässä kirjoituksessa muista kappalejaot. Älä paina enteriä tai pistä monia pisteitä/huuto/kysymysmerkkejä joka rivin loppuun sillä se tekee tekstistä sekavan. Älä kirjoita koko viestiä isoilla kirjaimilla sillä se tulkitaan huutamiseksi ja on epämiellyttävää lukea. 8. Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa älä turhaan vastaa toisten kirjoituksiin. Täysin turhat yhden tai kahden sanan kommentit poistetaan. Suomeksi: kirjoituksesi oli laudan sääntöjen vastainen. Vastustan kylläkin myös lasten ja naisten hakkaamista. OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa! |
PyGmi 01.07.2003 13:50:38 | |
---|
Ei se mikään turha kommentti ollu. Melkein joka hevibändi käyttää marshallia. Ja sitten täällä sanotaan että "en nyt suosittleis hevimiehelle marshallia" ja mä sanoin et mitä vittuu? Ja sit sä nörtti meinaat tulla ja lyödä mua näppäimistöllä Älä kitise turhista |
kalkkuna 01.07.2003 14:03:30 | |
---|
Ei se mikään turha kommentti ollu. Melkein joka hevibändi käyttää marshallia. Ja sitten täällä sanotaan että "en nyt suosittleis hevimiehelle marshallia" ja mä sanoin et mitä vittuu? Ja sit sä nörtti meinaat tulla ja lyödä mua näppäimistöllä Älä kitise turhista Hah, nörtti! Mutta kyllähän monien hevimiesten mieleen tulee hankinnaksi marsu tai mesaboogi... Mutta voit tota menoa saada myös bannia. Arvaan, sanot: Hiljaa nörtti! |
PyGmi 01.07.2003 14:16:16 | |
---|
ei, mutta mä vaan en ymmärrä tommosta, että joka asiasta pitää kitistä. mä vaan vastasin tohon marshall juttuun että "mitä vittuu?" ja oisinhan mä voinu erilaillakin vastata mut jos joku sanoo et "mä en kyllä hevimiehelle suosittelis marshallia" niin toi "mitä vittuu?" mulla melkeen ekana tulee mieleen |
hjukke 01.07.2003 14:24:11 (muokattu 01.07.2003 14:47:01) | |
---|
edit: En pystynyt poistamaan viestiä. Ei tämä pygmi mielestäni ole syyllistynyt mihinkään vakavaan, antakaa olla. Se ei ole Mahe! Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä! |
Huevos 01.07.2003 15:33:42 (muokattu 01.07.2003 15:34:22) | |
---|
Enemmän tilaa tohon kitinään menee, kun yhteen vammaseen kommenttiin. Sitäpaitsi minun mielestä toi kommentti oli hauska. 9. Älä ole hauska |
Kitarasankari 08.07.2003 01:13:02 | |
---|
mutta asiasta viidenteen, kertokaapas nyt kokemuksia ton fender hot rod deluxen tehojen riittävyydestä bändikäyttöön vähän isommassakin tilassa ja tarviiko sitä huudattaa ihan kaakossa että kuuluu ja miten helposti cleani säröytyy jos laittaa enemmän vollee?? Hyvää kesää ja kaikille pesää... |
Socialite 08.07.2003 09:51:17 | |
---|
Tänään testasin tota ja soundit oli kyllä kohdallaan jos vaan siitä tarpeeks ääntä lähtee niin sitten kyllä joutuu kukkaro kevenemään.. Häy. Missä testasit mies? Olen nimittäin itsekin lievästi kiinnostunut noista fenderin hot rod comboista! Blues power! |
moikki 08.07.2003 11:06:44 | |
---|
mutta asiasta viidenteen, kertokaapas nyt kokemuksia ton fender hot rod deluxen tehojen riittävyydestä bändikäyttöön vähän isommassakin tilassa ja tarviiko sitä huudattaa ihan kaakossa että kuuluu ja miten helposti cleani säröytyy jos laittaa enemmän vollee?? En ole testannut tota hod rodia mutta kaverilla on 22w fenderin putkikompo josta ei kyllä lopu hönky kesken bändin kanssa joten eiköhän tonkin tehot riitä bändin kanssa soitteluun. Tukka kasvaa, minä en. |
Kitarasankari 08.07.2003 18:18:23 | |
---|
Häy. Missä testasit mies? Olen nimittäin itsekin lievästi kiinnostunut noista fenderin hot rod comboista! kato sivarin perkele. testasin soitinkulmassa. ja soundit oli aivan loistavat, sellaiseen on varmaan pakko kesän töistä saadut rahat pistää ku toi entinen vahvari taas vaihteeks ei suostu yhteistyöhön. Hyvää kesää ja kaikille pesää... |
Ei se mikään turha kommentti ollu. Melkein joka hevibändi käyttää marshallia. Ja sitten täällä sanotaan että "en nyt suosittleis hevimiehelle marshallia" ja mä sanoin et mitä vittuu? Ja sit sä nörtti meinaat tulla ja lyödä mua näppäimistöllä Älä kitise turhista Näin asiasta taas viidenteen ja ulos aiheesta. Hanok kyllä puhui täysin asiaa. Ja Hanok myös perusteli väitteensä hyvin, toisin kuin eräs, joten kuka se täällä kitisee loppujen lopuksi? Ja niin, ei tuo so called haukkuminen ja päänaukominenkaan kovin kypsää ja järkevää ole. Oikeasti, ei tarvitse kirjoittaa jos ei halua yhteisiä sääntöjä noudattaa. Ei ole nörtti jos haluaa pitää boardit kunnossa ja muutenkin järjestystä yllä. Ja aiheeseen. Niin, olen kyllä kuullut tuota Hot Rodia kehuttavan, mutta en ole itse testannut. Cleanit ovat aika varmasti hyvät, kuten itsekin taisit mainita kun olit testannut. Fenderit nyt ovat muutenkin laatua pääosin. Marshallia en cleanien tarpeessa minäkään suosittele, etenkään jos sulla on mahdollisuus sitten saada hyvät säröt purkeista ulos. Groooove is in heart! |
Miikathebest 10.07.2003 17:05:13 (muokattu 10.07.2003 17:06:17) | |
---|
Käyttääkö kukaan kuuluisa kitaristi fenderin hot rod vahvistimia? Tai olisiko jollain sampleja. Olisi kyllä varmaan hyvä mennä kauppaan kattomaan(mutta jos ja kun lähikaupassa ei ole). ps. Älkää valittako. |