Aihe: Marshall g100r cd
1
Stain
08.07.2003 18:01:03
Mitä mieltä olette kyseisestä vehkeestä?
Ei taida olla putkivahvistin, vaikka eipä sillä niin väliä olekaan.
Testasin ja omasta mielestäni ihan hyvältä kuulosti, kitara jolla soitin oli tosin paska. Hintakin oli ihan ok, 550€ tai jotain. Irtoaako tuosta edes kunnon säröt kovemmilla volyymeilla?
Tämän varmaan saa kiinni 4x12 kaappiin tai vastaavaan. Testattaessa kaappi oli pienempi, en tiedä minkäkokoinen.

Olen kesän lopussa ostamassa itselleni kunnon combon/nupin ja kaapin. Hintaluokka oilisi semmonen 0-600€ riippuen et paljonko tienaan töistä. Tuhat erkkiä korkeintaan maksan nupista ja kaapista. Siihen ne tienestit menisikin. Suositelkaas jotain vahvistinta joka olisi loistava tyyliin nirvana-smashing pumpkins.
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan?
Antti1
08.07.2003 19:01:25
Mä en ikinä maksais tosta noin paljon. Siis kun tohon hintaan saa jo hyviä putkivehkeitäkin, jotka soundaa niin paljon paremmalta kuin toi. Tämä siis mun mielipiteenä. Viettäisin ennemmin hetken etsiessäni käytettyä putkivehjettä samaan hintaan.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Stain
08.07.2003 20:12:23
Kyllähän kaappeja saa jo 300-400e käytettyinä, jos hintakatto on 1000e niin johan sillä yli jäävällä 600e:lla saa vaikka Marshall Jubileen tai JCM800-nupin (Tosin tuo JCM800 vaatii vaikkapa jonkin mukavan overdriven kaverikseen hevistelytilanteissa).
Accept tubes before they destroy you!

Nimim. Samassa tilanteessa JCM800-nupin ja -kaapin hankkinut ja päätöstään katumaton.

Tuo JCM800 on sitten putkipeli vai? Onko siinä hyvät cleanit?
Eiköhän ne säröt saa efektillä sitten loihdittua. Onko siinä minkäänlaista särökanavaa?
Millaista musaa sä sillä soittelet ja mitä mieltä olet soundista yleensäkin?
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)