Tympee Huttunen 17.11.2005 22:09:56 (muokattu 17.11.2005 22:56:15) | |
---|
Ovatko keikkailevat muusikot kokeneet paljon keikan jälkeisiä naisten iskuyrityksiä? Itselläni oli varsin hämmentävä kokemus, kun olin erään yhtyeen keikkakitaristina. Keikka meni ihan hyvin jne, mutta keikan aikana lavan eteen saapui vastakkaisen sukupuolen edustaja, joka aina välillä "kissamaisesti" raapi lavan lattiaa ja loi katsekontaktia. Tätä jatkui melko pitkään ja oli kieltämättä melko huvittavaa. Keikan jälkeen taas sain kutsun, että kaksi tyttöä olisi odottamassa. Oletin paikalla olevan tyttökaverini ja kaverini. Paikalla olikin kaksi tuntematonta naista, jotka sitten esittäytyivät minulle. Kohteliaasti kuitenkin siirryin oman kultani suojiin. Vielä ennen sulkemisaikaa yksi nainen kyseli paikalliseen baariin lähtemistä. Tämä kaikki oli melko odottamatonta minulle. Se oli myös huomattavaa, että lämppäribändin "hurmio" kestää tasan sen aikaa, että pääbändi ei ole noussut lavalle.:P e: Ja siis outoa tässä oli se, millaisella volyymilla tämä tapahtui. Kyseessä oli kuitenkin vain lämppäriakti jne. En voi edes kuvitella millaista on jollakin isolla bändillä:) Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Jani The Rock 17.11.2005 22:19:43 | |
---|
Onhan näitä koettu. Jopa sellastenkin naisten taholta, jotka on olleet paikalla poikaystävänsä/miehensä seurassa. Mutta keikan jälkeen mä olen useimmiten vielä väsyneempi ja vittumaisempi kuin yleensä, joten eipä ne lähestymiset ole mihinkään johtaneet. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
kivi 17.11.2005 22:25:29 | |
---|
Onhan näitä koettu. Jopa sellastenkin naisten taholta, jotka on olleet paikalla poikaystävänsä/miehensä seurassa. On koettu, joo. Mutta muutama lattea muka-älykäs lause kuten "Sisko, tahtoisin jäädä mutta moottoritie on kuuma", "veljet oottaa metsässä" tai "minäpä menen katsomaan, olenko minä tuolla" kyllä yleensä auttavat irtautumaan. Lisäksi muistutan ihmisiä, että likaavat suotta nätit vaatteensa halaamalla hikisiä soittajia, ja ettei silloin kannata tarjota rahalla olutta, kun takahuoneessa on koko koppa vielä juomatta. Onneksi näin vanhemmiten ovat innokkaimmat päällekarkaajat jääneet, lihavan ruman ja karvaisen kitaristin "iskeminen" on selvästi rajallisemman porukan hommaa, kun vertaan aikaan jolloin olin nuori, hoikka ja harjattu. :-) |
Mr.Freeze 17.11.2005 22:35:00 | |
---|
Mun mielestä tollasista tilanteista pitäis ottaa kaikki ilo irti... Naiselta saa ja hevosella pääsee |
Teijo K. 17.11.2005 22:38:32 | |
---|
Ei ole koskaan tapahtunut moista ja alati epätodennäköisemmäksi tulee että tapahtuisikaan. Munsta. |
poppamies 17.11.2005 23:59:17 | |
---|
Ei ole koskaan tapahtunut moista ja alati epätodennäköisemmäksi tulee että tapahtuisikaan. Elä menetä toiva! Kun toissapäivänä iltapäivällä kävin eräässä pubissa hakemassa johtoa joka oli jäänyt sinne pari viikkoa sitten, tulee minulle vieras nainen luokseni (melkein syliin) ja sanoo että "mehän tunnemme toisemme, milloin soitatte seuraavan kerran?" Soittajan (basistin) vaikutus tehoaa pitkään. Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
Tympee Huttunen 18.11.2005 00:08:47 | |
---|
Mun mielestä tollasista tilanteista pitäis ottaa kaikki ilo irti... No sitähän muusikoiden.nettiin kirjoittaminen on! Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Roksennus 18.11.2005 02:07:55 | |
---|
onhan näitä kahta eri laatua: naisia jotka koittaa päästä bändin jätkien kaa hengaamaan ja sit niitä ravintolan asiakkaita, jotka haluavat päästä bäkkärille bändin mukana vain moikkaamaan baarin omistajaa, jotta saisivat jatkossa jotain discounttia ryyppäämisistään. ja viimeksi mainittu tehdään baarin jokaisena bändi-iltana jotta naama jäisi henkilökunnan mieleen. "Joku äijä kävi riehuu..." |
baron 18.11.2005 11:21:34 | |
---|
Ovatko keikkailevat muusikot kokeneet paljon keikan jälkeisiä naisten iskuyrityksiä Mutta eihän sitä edes keikkailla tarvitse: - Mun vaimoni ei ymmärrä mua. - Entäs sitten, en mäkään. - Oon muuten muusikko. - Kulta, se muuttaa kokonaan asian, kerro ihmeessä mistä kysymys, kyllä mä sua ymmärrän! My name is Baron, Sir Baron. |
faith 18.11.2005 12:17:25 | |
---|
Eipä mua oo pahemmin naiset koittanu iskeä.. =) |
Henko 18.11.2005 12:35:12 | |
---|
Kerran kyllä tuli aika suora ehdotus, mutta kun roudatakin piti... Olen true-uskottava. |
baron 18.11.2005 13:08:13 (muokattu 18.11.2005 13:11:23) | |
---|
Kerran kyllä tuli aika suora ehdotus, mutta kun roudatakin piti... Mulle mitään suoria oo tullut, mitä nyt saunaan pyydelty, jos sattuisin keikan jälkeen olemaan hikinen. Meillä kyllä muu bändi hoitaa roudauksen, jos jollain sattuu tärppäämään. My name is Baron, Sir Baron. |
Henko 18.11.2005 15:04:53 | |
---|
Mulle mitään suoria oo tullut, mitä nyt saunaan pyydelty, jos sattuisin keikan jälkeen olemaan hikinen. Meillä kyllä muu bändi hoitaa roudauksen, jos jollain sattuu tärppäämään. Mutta roudaus oli hyvä tekosyy, enkä usko, että tyttöystävä olisi tykännyt. Saunassa on toki tullut käytyä monestikin keikan jälkeen, mut se ei oo liittyny naisiin. Olen true-uskottava. |
ensimmäisen keikan jälkeen tahtoi lihava tyttö välttämättä tarjota kahdet tuopit minulle ja sikanaamalle. Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä |
Kukkis 77 18.11.2005 18:18:58 | |
---|
Yhden keikan jälkeen joku viiskymppinen mamma yritti tehdä lähempää tuttavuutta. En kuitenkaan lämmennyt. Erään toisen keikan aikana katsoin että joku pitkätukkainen mimmi kyylää meikäläistä ihan rumpuraiserin vieressä. Noh, ajattelin että josko keikan jälkeen sitten vaikka sitä lämmittelisi. Keikan jälkeen huomasin että tämä pitkätukka olikin mies. Ja olin vielä siinä keikan kestäessä yrittänyt iskeä silmää tai jotain muuta yhtä väsynyttä. Olin kylläkin niin tuhannen soseessa tällä keikalla että ei soittamisestakaan mitään oikein tullut. Mihi est propositum in taberna mori |
Hannu H. 18.11.2005 19:29:39 | |
---|
Ei ny ihan liity aiheeseen, mutta kerran ollessani kaverin kanssa baarissa joku 40+ naikkonen istahti pöytään jossa me istuimme ja katteli vähän aikaa. Sitten se sano "sää näytät kyllä ihan joltain muusikolta.. haluukko kaljan? Ja tolle sun hopparikaverilles en osta siideriä..." Kohtelias kieltäytyminen. Nopea poistuminen ja täydellinen repeäminen :D Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
juici 18.11.2005 22:47:33 | |
---|
Eipä ole naiset lavalle asti tunkeneet. Muuta kuin pari noin 40 vuotiasta juopunutta hääseurueen jäsentä, jotka halusivat meidän lopettavan grunge/punk rämistelymme ekalla keikallamme. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
KMT 19.11.2005 07:20:22 | |
---|
Ejjoo näkyny. |
stenel 19.11.2005 18:40:28 | |
---|
Kerran kyllä tuli aika suora ehdotus, mutta kun roudatakin piti kotiin |
Zarmo 20.11.2005 00:17:46 | |
---|
Ei ole koskaan tapahtunut moista ja alati epätodennäköisemmäksi tulee että tapahtuisikaan. GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1 |