dgdg Basisti 18.11.2005 15:25:54 | |
---|
Tuli tässä mieleen, että kun uusissa bassoissa on tuo suojamuovi tossa.. kielten ja nappejen alla (kutsuin nyt sitä alustaks kun en oo kuullu sen nimeä) ainakin jossain bassoiss, niin onkos se tehty pois otettavaks vai siihen jätettäväksi? mulla se on tossa aika ryppynen ja likanen, ja se olis hienompi ilman sitä, mut sitten taas se "alusta" kärsisi? oottekos te ottaneet aina tän pois, vai jättäneet siihen? Moro, mun nimi on lassi. Lähtöpaikkani ulvilan massi. Kädessäni kassi ja sen sisällä passi, mutta määränpäätä ei ole! |
Juzzu 18.11.2005 15:31:10 (muokattu 18.11.2005 15:33:45) | |
---|
Ota pois vaan, pois otettavaksi se on tarkoitettukin. Sen on ollut tarkoitus suojata sitä vaan sen aikaa ennen kuin passo löytää asiakkaalleen. E: Niin siis jos tarkoitit sitä läpinäkyvää muovia, niin sen otat pois. Sitä paksua pleksiä ei ehkä sitten kannata.. |
J.Hollström 18.11.2005 15:37:26 | |
---|
Jostain syystä tämä kysymys sopii mainiosti tänne bassopalstalle. FAQ-ainesta. Jukka Hollström |
dgdg Basisti 18.11.2005 15:43:34 | |
---|
mikäs tän "alustan" oikeen nimi sitten on vai onks se vaan se alusta? Moro, mun nimi on lassi. Lähtöpaikkani ulvilan massi. Kädessäni kassi ja sen sisällä passi, mutta määränpäätä ei ole! |
mikäs tän "alustan" oikeen nimi sitten on vai onks se vaan se alusta? Pleksiksi sitä on tavattu sanoa. Engl. pickguard. "Seer-O o pras." -sisäpiiri | Käytä Operaa. |
J.Hollström 18.11.2005 15:48:30 | |
---|
Pleksiksi sitä on tavattu sanoa. Engl. pickguard. Miusta tuo alusta on paree. Tortoise- ja helmiäisalustat on hienoja. Jukka Hollström |
Teijo K. 18.11.2005 15:53:27 | |
---|
Miusta tuo alusta on paree. Tortoise- ja helmiäisalustat on hienoja. Tortoise alusta käy hyvin mustien nappejen kanssa. Munsta. |
dgdg Basisti 18.11.2005 20:25:59 | |
---|
tossa on muuten silleen toi muovi ettei siitä saa sellasta otetta et sen saa pois, silleen kun vanhassa bassossa sen sai kyl ihan hyvin. onks rapsuttamine ainoo helppo tapa? Moro, mun nimi on lassi. Lähtöpaikkani ulvilan massi. Kädessäni kassi ja sen sisällä passi, mutta määränpäätä ei ole! |
J.Hollström 18.11.2005 20:29:22 | |
---|
tossa on muuten silleen toi muovi ettei siitä saa sellasta otetta et sen saa pois, silleen kun vanhassa bassossa sen sai kyl ihan hyvin. onks rapsuttamine ainoo helppo tapa? Älä hirveesti rapsuttele, muuten naarmutat se alustan. Kyllä sen pitäis lähtee ihan kalvona irti kun saa siitä jonkun reunan irti. Ja jos ne muovit on potikoiden muttereiden alla, niin niitä voi löysätä vähän niin saat sen muovin niidenkin alta pois. Ota potikat nupit ensin pois. Jukka Hollström |
Teijo K. 18.11.2005 20:31:16 | |
---|
Älä hirveesti rapsuttele, muuten naarmutat se alustan. Kyllä sen pitäis lähtee ihan kalvona irti kun saa siitä jonkun reunan irti. Ja jos ne muovit on potikoiden muttereiden alla, niin niitä voi löysätä vähän niin saat sen muovin niidenkin alta pois. Ota potikat nupit ensin pois. Ellei ole kolmikerrospleksin ylin kerros menny huonoksi... Munsta. |
projekti 18.11.2005 21:03:23 | |
---|
Onkohan kyseessä tuo rockbass omakuvassa? Siinähän ei pitäis pleksiä olla... Sixpack, ja loppurahalla kaljaa. |
dgdg Basisti 19.11.2005 12:48:07 | |
---|
Onkohan kyseessä tuo rockbass omakuvassa? Siinähän ei pitäis pleksiä olla... eei. sen vaihdoin pois tähän fenderin precisioniin Moro, mun nimi on lassi. Lähtöpaikkani ulvilan massi. Kädessäni kassi ja sen sisällä passi, mutta määränpäätä ei ole! |