Aihe: Ihme Marshall??
1
Kimmo72
08.07.2003 10:05:25
Onkohan kenelläkään muulla kokemusta Marshallista mallia 5213 mos-fet 100 reverb twin. Eipä siitä juuri tietoa löydy, muuta kuin täältä:

http://www.harmony-central.com/Guit … rshall/5213_100_Reverb_Twin-01.html

Itselläni on kyseinen ollut jo hamasta kasari ajoista asti. Nyttemmin tuntuu että särökanavan soundi on tunkkainen ja tuntuu kuin se ei antaisi kaikkea potentiaalia ulos. Vahvarilla on viimeksi soitettu "nupit kaakossa" -tyyliin joskus 6 vuotta sitten. Pitäisköhän se viedä huoltoon??

Kai se ihan hyvä peli muuten on..
telecustom
08.07.2003 16:39:44
putket vaihtoon! (kai siinä on putket..heh)
Kimmo72
09.07.2003 09:31:19
No ei oo putkia joo.. :(

..josta tulikin mieleen..

...että muistan jonkun joskus kertoneen, että oli transu vahvarista modannu putkivehkeen?!? Onks tämmönen mahdollista, vai kenties jotain bullshittii :p
PIM
09.07.2003 09:44:30

...että muistan jonkun joskus kertoneen, että oli transu vahvarista modannu putkivehkeen?!? Onks tämmönen mahdollista, vai kenties jotain bullshittii :p

Kyllä siitä varmaan sen Marshallin logon ja etulevyn sekä tietysti kopan voisi käyttää. Ois itse asiassa aika makee sleepperi kun tekis valvestaten kuoriin plexin sisuskalut.
Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä.
Jani The Rock
09.07.2003 17:26:03 (muokattu 09.07.2003 17:26:34)

Mulla oli tommonen nuppi joskus. Oli muuten hyvä vahvistin. Hyvä soundi eikä ikinä mitään vikaa. Äänitin sitä käyttäen yhden levynkin.
"I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt
juhist
10.07.2003 12:07:10
Mulla on se. Koitin myös aikanani (viime jouluna) kysellä lisäinfoa, mutta netissä ei ole kuvia, ei tietoa, paitsi tuon saman harmonyn sivun löysin. Toi mun on kait jotain 6-8 vuotta ollu käytös ja se oli ensimmäiset vuotensa jollain hevarilla, ja sitten se oli jollain blueskitaristilla. En mä tiä siitä tunkkaisuudesta, kun en ole niin monilla vahvistimilla soitellu. Oon kyllä ajatellu itsekin huollattaa sen, välillä rahisee puhtaalla..

Toimiiko sun line out, se minkä volaa voi säätää?
Se, joka toista haukkuu on se miksi toista haukkuu itse. -lastensuusta-
Kimmo72
10.07.2003 12:21:28
...mutta netissä ei ole kuvia, ei tietoa, paitsi tuon saman harmonyn sivun löysin.

Toimiiko sun line out, se minkä volaa voi säätää?

Joo ei oo kuvan kuvaa missään, kaikista muista Marsuista sitten on kyllä. Toi on varmaan 15 vuotta vanha (noin).

Ja joo kyllä se toimii, ei oo kyllä paljon ollu käyttöö sille linelle. Eilen avasin vehkeen ja ruiskuttelin sähköspraytä, tai-mitä-nyt-onkaan -ainetta potikoihin niin ei rahise nekään enää.
Mikään mikä kuulostaa hyvältä, ei voi olla huonoa.
juhist
13.07.2003 11:31:10
Sähköspray? -whatever-

Olen kuullut tuosta joskus, ja ihmettelin kovasti..

Siis aineen oikea nimi???
Se, joka toista haukkuu on se miksi toista haukkuu itse. -lastensuusta-
hjukke
13.07.2003 11:36:02

Siis Esim crc electro-ainetta. Vähentää vuotovirtoja ja parantaa johtavuutta.
Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)