Aihe: Mikkä haikat mulle?
1
Joku vaa
08.07.2003 14:13:44

Nii, aattelin kysyä kokemuksia seuraavista haitsun pelleistä: Zildjian a new beat, Paiste signature dark crisp, zildjian a custom. pitääs sopia tarvittaessa moneen musaan ja melkein mätöstä hiplailuun..
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Wiitala
08.07.2003 14:47:50
Tuota, joskus muistaakseni törmäsin noihin Dark Crispeihin... Ja aika jatsit oli. Ehkä kannattaisin A Customeita jos allaround-haikkaa kaipaat...? Mutta siis pidin niistä Paisteen Crispeistä todella paljon... Itsellä on haikkana tällä hetkellä 13" A Custom päällä ja 13" Z Dynobeat alla. Ei oikein jatsiyhdistelmä, mutta ei kyllä hevikään. Mutta kumpaakaan en soita... : )
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
Buusteri
08.07.2003 16:20:42

Itsellä käytössä a customin vakio 14" haikka. Toimii kyllä ihan metallista blues/funky soittoon. Ite oon todellakin tykänny. Ainoa mitä oon miettiny on että olisiko pitänyt ostaa 13". Mutta nuo kyllä ovat just kivat.
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
Joku vaa
08.07.2003 16:48:22

Joo itelläkin on tällä hetkellä 13 eli niitä aattelin. Tiukempi soundi ku 14...
Outkast
08.07.2003 20:23:44
Ei mitään sellasia. Bosphoruksen traditional series.
Joku vaa
09.07.2003 20:07:44

Edelleen kaipaan kommentteja ainaki noista signaturen dark crispeista. On se kumma kun ei tuu kommenttia vaikka täälläki on moni kertonu sellaset omistavansa...
Wiitala
09.07.2003 20:20:27
Edelleen kaipaan kommentteja ainaki noista signaturen dark crispeista. On se kumma kun ei tuu kommenttia vaikka täälläki on moni kertonu sellaset omistavansa...

Kyllä varmaan kaikkein parhaiten saat tietoa pellistä, kun marssit lähimpään Paistetta myyvään musakauppaan. Keppi käteen ja kokeilemaan.
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
Joku vaa
09.07.2003 20:29:15

Kyllä varmaan kaikkein parhaiten saat tietoa pellistä, kun marssit lähimpään Paistetta myyvään musakauppaan. Keppi käteen ja kokeilemaan.

Oon mä noita jo kokeilluki mutta ei siitä tiedä vielä kuinka esim. pelti kestä jos lyö kovemmalla kädellä. Myös soundi on eri lainen jos lyö hiljaa (niinku liikkes yleensä) tai niinku kotona tulpat päässä. Noista ainaki noi dark crispit ja a customit miellytti jo liikkees.
lkx
09.07.2003 21:15:26

Viistoistaset ne haikat pitää olla!
There is no spoon...
Outkast
09.07.2003 22:27:53
Kun minä menen ostamaan peltiä kauppaan niin otan vaan reilusti vaikka 5-7 peltiä sieltä hyllystä ja ne standin nokkaan ja tastaan ja seka mikä tuntuu parhaalta ja kuullostaa parhaalta, sen minä ostan.

Yleensä kaikissa itseään kunnioittaviassa liikkeissä jelpitään ihan vaan liikettoiminnan edistämiseksikin ;D
Jaska
10.07.2003 01:44:05
ostin just 13" dark crispit ja mukavalta kuulostaa. koitin soitin laineella kaikki haikat läpi mitä oli paitsi solaria :) enkä tainu A Customiakaan koittaa.
kivan tumma ääni, ei liikaa pingiä, kiva suhiseva wash semiaukinaisena, hiukan ehkä kaipaisin enemmän sellsta chickiä poljettaessa
Paas
10.07.2003 08:00:58 (muokattu 10.07.2003 08:01:49)
Viistoistaset ne haikat pitää olla!

Isoja haitsun peltejä on mukava soitaa kun niistä saa jotenkin enemmän irti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)