juuzo 28.08.2005 10:41:00 | |
---|
niin, en oo kuunnellu yhtään vilkkumaan levyä. ei pysty. mä olen pitkään ihmetelly että eikö siitä sen "lauluäänestä" muut saa sellasia KARMIVIA väreitä niinku minä. yksinkertaisesti sen ääni on mielestäni vastemielinen kaikessa persoonallisuudessaan. tästä ei kenenkään tarvi vetä mtn herneitä mihinkään, oli nyt vaa pakko sanoo mielipide.. |
M-Juhana 28.08.2005 10:49:13 | |
---|
niin, en oo kuunnellu yhtään vilkkumaan levyä. ei pysty. mä olen pitkään ihmetelly että eikö siitä sen "lauluäänestä" muut saa sellasia KARMIVIA väreitä niinku minä. yksinkertaisesti sen ääni on mielestäni vastemielinen kaikessa persoonallisuudessaan. tästä ei kenenkään tarvi vetä mtn herneitä mihinkään, oli nyt vaa pakko sanoo mielipide.. Hyvä mielipide, komppaan. You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
tähtivaeltaja 28.08.2005 14:52:27 (muokattu 28.08.2005 14:53:03) | |
---|
niin, en oo kuunnellu yhtään vilkkumaan levyä. ei pysty. mä olen pitkään ihmetelly että eikö siitä sen "lauluäänestä" muut saa sellasia KARMIVIA väreitä niinku minä. yksinkertaisesti sen ääni on mielestäni vastemielinen kaikessa persoonallisuudessaan. tästä ei kenenkään tarvi vetä mtn herneitä mihinkään, oli nyt vaa pakko sanoo mielipide.. Aah, näkisitpä imitaationi siitä uudesta biisistä naamanvääntelyineen... "kesyähh, eiykä mityöään tekemyistyä" Oikein venytettyä ja limaista. Ihankuin Maija itse. |
Juugeli 28.08.2005 14:56:38 | |
---|
Aah, näkisitpä imitaationi siitä uudesta biisistä naamanvääntelyineen... "kesyähh, eiykä mityöään tekemyistyä" Oikein venytettyä ja limaista. Ihankuin Maija itse. Noh! Kyllä mielipiteensä saa ilmaista, mutta ei käydä pilkkaamahan Suomirockin jumalatarta! Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
shagriml 28.08.2005 15:10:13 | |
---|
Mulle tuli yllätyksenä että joku ihan oikeasti Vilkkumaata kuuntelee :D Pakko tunnustaa että menen siihen kastiin joka pitää sitä järkyttävänä. Työharjottelun vetäjäkin vitsaili että voitas tehdä suomalainen Fear Factor ja siinä ois kilpailijoille tehtävänä olla lukitussa huoneessa kuuntelemassa Maija Vilkkumaata. Tuntuu että pässin kivesten syönti tai käärmeiden seassa makaaminen ei ole mitään tuohon verrattuna. Kaikella kunnioituksella kyseenomaista artistia ja faneja kohtaan. |
Taijuli 16.11.2005 22:01:56 | |
---|
Tältä levyltä mieluisimpia biisejä minun mielestäni ovat: Liian kauan, Metsästäjä, Mä haluan ja Katu :) Tumma ja tulinen.
Pieni ja pippurinen.
Eli...
MINÄ :D |
oizo 16.11.2005 22:57:08 | |
---|
Mulle tuli yllätyksenä että joku ihan oikeasti Vilkkumaata kuuntelee :D Pakko tunnustaa että menen siihen kastiin joka pitää sitä järkyttävänä. Työharjottelun vetäjäkin vitsaili että voitas tehdä suomalainen Fear Factor ja siinä ois kilpailijoille tehtävänä olla lukitussa huoneessa kuuntelemassa Maija Vilkkumaata. Tuntuu että pässin kivesten syönti tai käärmeiden seassa makaaminen ei ole mitään tuohon verrattuna. Kaikella kunnioituksella kyseenomaista artistia ja faneja kohtaan. hoh! Maijahan lukeutuu ehdottomasti kovimpiin suomalaisiin artisteihin. Aivan mieletön määrä hittejä. Muutaman viikon päästä tavastialle katteleen, pomppiin ja laulaan mukana! Maijalla lähtee kyllä aina bileet Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
AP 17.11.2005 11:11:18 (muokattu 17.11.2005 11:14:05) | |
---|
Noh! Kyllä mielipiteensä saa ilmaista, mutta ei käydä pilkkaamahan Suomirockin jumalatarta! Hä? SUomirockin jumalatarta? Ei nyt sentään liioitella. Omalla, kapealla listallani Vilkkumaa yhdistyy rumasti kärjistäen kettutyttöjen city-pellejen ja angstisten ikiopiskelijoiden musiikiksi -- josta rock saati klassikkoaineisuus on kaukana. Tekotaiteellisten sanojen lisäksi ärsyttävä laulutapa on viimeinen niitti, joka saa minut aina heittämään radion kuutamolle, milloin sieltä vilkkumaata tulee. Jos oikein rockia suomalaisnaisista haetaan, niin eiköhän sitten pidä mennä tuonne Aija Puurtinen-Maarit- Maritta Kuula-osastolle. K100 #7
Ärlä #011 |
Lux 18.11.2005 02:06:51 | |
---|
Mulle tuli yllätyksenä että joku ihan oikeasti Vilkkumaata kuuntelee :D Mulle on tullut yllätyksenä, että niin moni kokee tarvetta tulla Maija Vilkkumaa -aiheiseen ketjuun kertomaan, ettei pidä Maijan biiseistä tai lauluäänestä. En ymmärrä, ketä tällainen informaatio hyödyttää. Keskustelua se ei ainakaan ole. vapaus veljeys vandalismi |
ltg 18.11.2005 02:20:56 | |
---|
Yksi mieleenpainuvimmista näkemistäni keikoista on ollut juurikin Maijan Hotelli Juvan keikka vuonna keväällä 2003 eturivistä katsottuna. Oli kerrassaan hyvä meininki kaikin puolin, soitto kulki mainiosti. Nimmarinkin sain. Äiteen kautta rupesin Vilkkumaata kuuntelemaan, ja onhan sitä pari levyäkin pitänyt hankkia. Tuo lauluäänensä tuntuu kovasti jakavan mielipiteitä, minä kyllä tykkään kovasti. Ei -levy on tehokuuntelussa, ollut jo pari vuotta, uusinta en ole juurikaan kuullut, Pitäisi hommata. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin. THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
Mulle on tullut yllätyksenä, että niin moni kokee tarvetta tulla Maija Vilkkumaa -aiheiseen ketjuun kertomaan, ettei pidä Maijan biiseistä tai lauluäänestä. En ymmärrä, ketä tällainen informaatio hyödyttää. Keskustelua se ei ainakaan ole. Keskustelua on se että ihmiset vaihtavat mielipiteitä? Eikö? Noo... Minää menen tänään tsekkaamaan Maijan keikan Tullikamarille juurikin loistavien biisien ja tiukan bändin takia. Ehkä tuo lauluäänikin siinä sivussa menee, jos ei Maija vedä sitä fraseerausta överiksi niin kuin joskus livenä hänelle on käynyt. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
superfly 18.11.2005 07:59:13 | |
---|
Noh! Kyllä mielipiteensä saa ilmaista, mutta ei käydä pilkkaamahan Suomirockin jumalatarta! Kiellän käyttämästä tuota Suomirock-sanaa. Siinä on aina negatiivinen sävy. Miksi? Sitä en tiedä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Fortune 18.11.2005 10:06:44 | |
---|
Kiellän käyttämästä tuota Suomirock-sanaa. Siinä on aina negatiivinen sävy. Miksi? Sitä en tiedä. Vastaan: Manserock=suomirock. Look behind you, a three-necked guitar! |
Ari-77 18.11.2005 12:03:17 | |
---|
Keskustelua on se että ihmiset vaihtavat mielipiteitä? Eikö? Noo... Minää menen tänään tsekkaamaan Maijan keikan Tullikamarille juurikin loistavien biisien ja tiukan bändin takia. Ehkä tuo lauluäänikin siinä sivussa menee, jos ei Maija vedä sitä fraseerausta överiksi niin kuin joskus livenä hänelle on käynyt. Juu, Maijan bändi on älyttömän kova. Maijan lauluäänestä/tavasta sen verran, että keikalla ei lavan eteen kannata mennä ilman sateenvarjoa... Rock on miesten musiikkia,homoilu on miesten hommaa,eli rock on homojen musiikkia! |
Lux 18.11.2005 14:33:23 | |
---|
Keskustelua on se että ihmiset vaihtavat mielipiteitä? Eikö? Njoo silloin, kun mielipide on perusteltu ja sillä on jotain arvoa keskustelulle. Se, että m.netin käyttäjä X ei pidä jostakin, ei täytä mielestäni näitä kriteerejä. Aivan yhtä turhaa on mennä Iron Maiden -aiheeseen ketjuun toteamaan "Maiden on vitun kova bändi!" Ymmärrätkö pointin? vapaus veljeys vandalismi |
arancia 18.11.2005 15:38:18 | |
---|
Niinkuin toiseen Vilkkumaa ketjuun jo ehdin kirjoittaa, on uusi levy mielestäni Vilkkumaan paras. Suosikki kappaleiksi ovat nouseet Liian kauan sekä Ainakin puolet. Hyviä biisejä ja tarttuvia melodioita. Jokin Vilkkumaan äänessä saa minut pitämään siitä todella. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |