cldron 17.11.2005 19:30:20 (muokattu 17.11.2005 19:59:58) | |
---|
http://video.google.com/videoplay?d … 8227019062398605553&q=steve+vai Hauska ja hieno kitarabattle. Jätkä tiluttaa telecasterilla ja soittaa sormilla! Taitaa kyllä olla playbackia tai sitte se jätkä on vaan törkeän hyvä. onko tää ny siitä crossroadsista? en kattonu, mutta luulisin.. playbackinahan se vetää,ja taitaa vielä olla nopeutettu sen käden liikkeet.. siltä ainaki vähä näyttää.. vaihan noi molemmat taitaa todellisuudessa soittaa.. mutta onhan se ranggaa, ku karate kid kepittää steve vain suohon sormilla :D:D |
Swan 17.11.2005 19:43:18 | |
---|
Oliko tää se crossroads leffan pätkä kun en viittiny ladata? Vai on vetänyt senkin "karate kidin" osan ja kloppi vetää tietenkin playbackinä, mut hyvin se osaa vetää sormet sinne minne kuuluukin. Ei osaa. Korkeat bendit tulevat epäloogisissa paikoissa (mm. se viimeinen korkea nuotti ei irtoa huiluäänenäkään 21. nauhalta), urkupistearpeggioissa kerrataan samat jutut joka kerta piirun verran sivussa, neoklassinen pätkä Paganineineen menee omituisilla äkkinäisillä asemanvaihdoksilla sulavan nousun/laskun sijaan yms. yms. Göö, pilkunviilausta, mutta olen perfektionisti. |
Carpenter 17.11.2005 19:45:36 | |
---|
Ei osaa. Korkeat bendit tulevat epäloogisissa paikoissa (mm. se viimeinen korkea nuotti ei irtoa huiluäänenäkään 21. nauhalta), urkupistearpeggioissa kerrataan samat jutut joka kerta piirun verran sivussa, neoklassinen pätkä Paganineineen menee omituisilla äkkinäisillä asemanvaihdoksilla sulavan nousun/laskun sijaan yms. yms. Göö, pilkunviilausta, mutta olen perfektionisti. Äijä jyrää! Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
LamaAjanElvis 17.11.2005 19:47:55 | |
---|
Ei osaa. Korkeat bendit tulevat epäloogisissa paikoissa (mm. se viimeinen korkea nuotti ei irtoa huiluäänenäkään 21. nauhalta), urkupistearpeggioissa kerrataan samat jutut joka kerta piirun verran sivussa, neoklassinen pätkä Paganineineen menee omituisilla äkkinäisillä asemanvaihdoksilla sulavan nousun/laskun sijaan yms. yms. Göö, pilkunviilausta, mutta olen perfektionisti. No sen bendausjutun minäkin huomasin. |
Swan 17.11.2005 20:11:42 | |
---|
Äijä jyrää! Gou mai bai. |
EnemyAce 17.11.2005 20:58:09 | |
---|
Ylenpi oli niin nopea pätkä jotta edes kone pysynyt perässä. Pätki ihan helvetisti. Trick Baggi oli melko jees, muttei yhtä hyvä kuin "karate kid" versio. :) On muuten harrisonin pojalla melko matala vire. Kielet lerppuaa aika löysästi. Taitavaa taitavaa kuitenkin... Toi alempi video oli muuten hivenen törkeä, mä en oikein meinannu saada selville että mitä se soittaa. Oisko turhan matalalla kielet tai sitten matala vire niinkuin sanoitkin. |
Toi alempi video oli muuten hivenen törkeä, mä en oikein meinannu saada selville että mitä se soittaa. Oisko turhan matalalla kielet tai sitten matala vire niinkuin sanoitkin. Eiku Marshall Harrison on niin kova kitaranörtti, ettei kehtaa luukuttaa, vaikka kalliit räkkikamt ja kaikki löytyisi. Videolla voi lähes kuulla miehen sydämen äänen ja plekun rasahduksetkin ovat yhtä kuuluvia, kuin vahvistimesta tuleva ääni. Jospa se asuu mummonsa luona, joka ei tykkää tilutuksesta Hautaustoimisto Cannibal & Corpse |
Harvestman 18.11.2005 13:15:50 | |
---|
Seuraa tiedotus. Steve itse on soittanut kaikki nuo pätkät. Eli "playback:inä" tulee. Even the samurai feared the ninja |
Mrezzye 18.11.2005 13:23:20 | |
---|
Seuraa tiedotus. Steve itse on soittanut kaikki nuo pätkät. Eli "playback:inä" tulee. Tämäpä varsin uutta tietoa, NOT! ;) |
rakzuo 18.11.2005 15:01:59 | |
---|
|
Jzci 18.11.2005 15:06:01 | |
---|
Jep, taitaapi olla Ry Cooder kuka noi on ihan oikeasti soittanut. Eikös Ry Cooder soittanut vain niitä blues juttuja tohon leffaan? |
Swan 18.11.2005 17:05:11 | |
---|
Eikös Ry Cooder soittanut vain niitä blues juttuja tohon leffaan? Juu, slidet sun muut rootsit ovat Cooderin käsialaa. Steve Vai vastaa Eugene's Trick Bagista. |
JS 18.11.2005 19:50:50 (muokattu 18.11.2005 19:51:06) | |
---|
Juu, slidet sun muut rootsit ovat Cooderin käsialaa. Steve Vai vastaa Eugene's Trick Bagista. Niinpä. Tota saa olla korjaamassa joka v*tun ketjuun, jossa Trick Bagi tulee esiin... If it's worth doing, it's worth overdoing.
kalamies#20 >-)))> |
hyllevi 19.11.2005 16:13:28 | |
---|
Jimin esittämänä parempi. Video- tai ääninäytettä? Videossa voi toki tulla äänetkin. |
J.Hollström 20.11.2005 16:50:04 | |
---|
Jukka Hollström |
Rapido 20.11.2005 17:20:50 | |
---|
E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse |
Jzci 20.11.2005 17:48:13 | |
---|
|
Leper Messiah 21.11.2005 00:07:32 | |
---|
|
moottorisaha 21.11.2005 00:12:23 | |
---|
Pistetäänpä tämä nyt sitten "varmuudeksi" tännekkin, ei varsinaista tilutusta kovin paljoa, mutta Dimebag näyttää miten harmonic squealit lähtevät. :) http://www.youtube.com/?v=5tNYICzSGVA (Jos video nykii, niin pistä pauselle hetkeksi ja paina vasta sitten playta. Lataa nimittäin pausenkin aikana sitä.) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Jzci 21.11.2005 05:52:05 | |
---|
http://www.tonemerchants.com/Guthrie_Govan_NAMM_2005_Clips.htm Huh, sairainta soittoa mitä olen pitkään aikaan nähnyt, ja tämä ei todellakaan ole negatiivisella tavalla sairasta. Nuo pätkät kun katselee läpi niin tuntuu siltä että tämä tyyppi on syntynyt kitara kädessään, eikä ole siitä sen jälkeen päästänyt otettaan irti. |