Rakkikoira 17.11.2005 19:09:31 | |
---|
|
LamaAjanElvis 17.11.2005 19:12:21 | |
---|
Itku pääsi vaikka mies ei ollut tuttu kuin muutamien pikaviestien kautta. On tässä tosiaan silmät kostunut muutamaan otteeseen parin päivän aikana, vaikken minäkään tietänyt äijästä muutakun näistä foorumin jutuista. Ottaa päähän että hyviä viedään aina aikaisin. |
Rattata 17.11.2005 19:25:53 | |
---|
blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
Rapido 17.11.2005 19:34:21 | |
---|
Miestä en tuntenut, mutta nimimerkki on tuttu. R.I.P. E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse |
Wickerman 17.11.2005 19:36:14 | |
---|
En tunne ollenkaan tätä kaveria, muutaman kerran hän vastaili minulle joskus vuosi sitten kun arvuuttelin että ostanko multiefektin, vai teenkö pedalboardin itse. Luin tämän ketjun ja tuli tosi paha olo. Parhat lähtee ensin. Panen nimen tuohon nettiadressiin Voimia perhe, tyttöystävä ja tuttavat. |
Tämä nyt ei vaan tunnu todelliselta. Juuri tulin himaan ekalta ajotunnilta, ja sitten tällainen heti etusivulla. Huhhuh. |
hjukke 17.11.2005 20:30:59 | |
---|
Aino S. kirjoitti todella kauniisti. Hannu H. tästä jo tiistaina minulle kertoi, mutta en viitsinyt heti olla ottamassa osaa, koska en Teroa oikeasti tuntenut. Voin vain kuvitella muiden kuvauksia ja muisteloita lukiessani hänelle läheisempien ihmisten surun. Silti tuli epämiellyttävä olo koska jotenkin koin kyseessä olevan etäisesti tutun ihmisen (foorumin kautta), ja tuo Aino S.n teksti, nyt kun sen luin, ollessani muutenkin herkässä mielentilassa, teki vaikutuksen. syvimmät osanottoni, tuskin ne ketään loukkaavat, vaikka en tosielämässä ikinä Teroa tavannutkaan. Ja soitto soikoon pilvenreunalla. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
-M- 17.11.2005 20:41:06 | |
---|
Törmäsin ikävään uutiseen vasta tänään, todella surullista ja valitettavaa. En monien muiden tapaan tuntenut Teroa henkilökohtaisesti, tunsin Teron vain m.netin kirjoituksien, Apulannan boardin ja Orangin musiikin kautta. Mieleen on päälimmäisenä jäänyt miehen innostus musiikkiin, ammattitaitoisuus sekä ystävällisyys. Otan osaa Teron läheisten, tuttavien ja ystävien suruun, muita sanoja en löydä. -M- |
Alpha 17.11.2005 20:45:28 | |
---|
Tuo tytön kirjoitus sai taas kyyneleet silmiin. En mäkään Teroa tuntenut muuten kuin nimimerkillä Dumb, mutta monia hänen kirjoituksiaan olen täällä lukenut. Ei vitsi... Asiahan ei varmana mulle kuulu, mutta pistää miettimään, että nukahtiko mies rattiin vai miten kävi... Ja voimia ja jaksamista Teron vanhemmille, ystäville, kavereille, tutuille...ja eritoten Ainolle... |
Jii 17.11.2005 20:58:01 (muokattu 17.11.2005 21:00:27) | |
---|
R.I.P. Mulle Dumb, tai Tero, oli eräänlainen mnetin Line6-mies. Jos omista tai mielenkiintoisista Line6-vermeistä oli keskustelua, Dumbilta jotain sanottavaa odotin ja ne hänen kirjoituksensa mielelläni luin. Minun kirjoitukseni on yksi monista, mutta liikutuin, kun kävin Apulannan kotisivuilla. Tuolla muistetaan oman genren miestä upeasti soittajana ja kaverina. Edelleen, lepää rauhassa. |
Oz 17.11.2005 21:15:17 | |
---|
R.I.P. Mulle Dumb, tai Tero, oli eräänlainen mnetin Line6-mies. Jos omista tai mielenkiintoisista Line6-vermeistä oli keskustelua, Dumbilta jotain sanottavaa odotin ja ne hänen kirjoituksensa mielelläni luin. samoin. kun laiteet kurahti niin tiesi ainakin keneltä sai neuvoa. Time is never wasted when you're wasted all the time. |
reino 17.11.2005 21:16:11 | |
---|
R.I.P Vitut, sano Vatanen |
Vaatturi 17.11.2005 21:52:45 (muokattu 17.11.2005 21:53:13) | |
---|
En miestä henkilökohtaisesti tuntenut, mutta hyvä kuva hänestä jäi... pistää kyllä mielen matalaksi... osanottoni omaisille/läheisille... =/ R.I.P |
Räbbänä 17.11.2005 21:59:15 | |
---|
Voe voe... paskoja asioita tapahtuu. Itte tota lukiessa ajattelin, että entä jos tuo ois tapahtunut itelle. "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin... |
hjukke 17.11.2005 22:02:38 | |
---|
Oikeastaan jos jotakin aina näistä surullisista tapahtumista opimme, niin nauttikaamme joka hemmetin hetkestä joka meille suodaan... "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
konehes 17.11.2005 22:04:08 | |
---|
Huh.. Huomasin nyt vasta tämän. Osanottoni. |
hirvoksi 17.11.2005 22:05:23 | |
---|
Kaikki tuntuu olevan jo sanottu. Ei mulla ole mitään lisättävää, mutta silti on pakko jotain yrittää. Eilen jo yritin, mutta en järkytykseltäni saanut mitään aikaiseksi. Usein jonkun kuollessa sanotaan, että hän ei ansainnut vielä lähteä. Teron jos kenenkään kohdalla tämä pitää paikkansa. Itselläni oli kunnia tutustua Teroon tämän vuoden alkupuolella, kun hän tarjosi Oranki-bändiä Operaatio:Liveen keikalle. Useita pikaviestejä ja sähköposteja aiheesta vaihdeltiin ja syyskuun 24. päiväna Pasilassa keikka sitten sovittiinkin toteutuvaksi. Ennen Operaatio:Liveä tapasin Teron tämän vuoden miitissä, missä Tero oli mukana pystyttämässä ja purkamassa PA:ta ja miksailemassa. Teron ystävällisyys, avuliaisuus ja kaikki ne tässäkin ketjussa jo moneen kertaan mainitut ominaisuudet tekivät minuunkin lähtemättömään vaikutuksen. Hyvän keikan soittivat Orangin pojat Pasilassa. Jäikö se Teron viimeiseksi, sitä en tiedä. Joka tapauksessa kun hyvästelimme Pasilan keikan jälkeen en olisi voinut kuvitella ettemme enää tapaa, vaan enemmänkin ajattelin että tapaamme varmasti vielä monen monta kertaa. Kuinka väärässä olinkaan. Oli hienoa tutustua niin hienoon ihmiseen. Kiitos Tero niistä lyhyistä hetkistä, milloin rikastutit elämääni. En unohda aina iloista olemustasi varmasti ikinä. En olisi uskonut, että joskus itken kun radiosta tulee Apulannan Anna mulle piiskaa. Tänä aamuna työmatkalla se tapahtui. Se kappale on saanut nyt minulle uuden merkityksen. Syvin osanottoni Teron omaisille ja läheisille. Ja kepeät mullat Terolle. - Pete |
Skebaristi 17.11.2005 22:13:16 | |
---|
|
Antti90 17.11.2005 22:15:42 | |
---|
Miestä en tuntenut, mutta nimimerkki on tuttu.
Rauhaisaa lepoa. |
SSilver 17.11.2005 22:30:39 | |
---|
En pysty sanomaan mitään. Itkettää, vaikken miestä tuntenutkaan m.netin ulkopuolelta. Muisteleminen on kaunis asia. Hienoa, että sitä niin moni täällä nytkin tekee. Eilen piti oli yhteiskeikka Orankin kanssa. Maanantaina lähetin sähköpostia keikan tiimoilta Terolle. En halua ajatella asiaa yhtään enempää. Vilpittömät osanottoni kaikille, jotka Teron tunsivat millään lailla. - Sami Silvennoinen |