Aihe: Budjetti nuppi & kaappi
1 2
marlboro
17.11.2005 15:58:42
Olisko ollut Dallas Arbiter joka valmisti Sound Cityjä?
Kyllä se Dallas Arbiter on joka näitä valmisti. Itselläni on Mark IV PA120, kuudella EL34 putkella toimiva peli, ja ollaan sitä käytetty uruissa ja bassossa ja täytyy sanoa että helvetin möyhee saundi tossa on. Ei mikään hirveän erotteleva tai selkeä mutta erittäin asiallinen ja lämmin vintage putki-saundi.
Hyvä pokeri korvaa 10 vuoden koulutuksen
TheWickerMan
17.11.2005 16:05:33
Eikös tuollainen Line 6:nen nuppina ja perus Behringerin 4x12, mielummin sellainen Jensenin elementeillä oleva kaappi

Jensenit honottaa ku demppaa.
Drink, Drank, Punk
Sir Härö
17.11.2005 16:58:49 (muokattu 17.11.2005 16:59:22)
Miksei kukaan ole sanonut Marsun valvestatea?

Ainii. Isot pojat sanoi aikanaan ettei siitä saa soundeja...

Eikun oikeasti!

Käytetyn vs100-nupin voi saada parilla sadalla. Ja jonkun käytetyn marsu kaapin toisella mokomalla. Ja toisen käytetyn kaapin kolmannella mokomalla.

Ei kukaan ole vielä soundista motkottanut kun omalla valvestatella olen soitellut, päin vastoin.

Tietysti täytyy leikkiä säröpurkin kanssa niiden soundien eteen. Vahvarin omat säröt eivät juurikaan säväytä.

Edit. Kappas! Torilla näyttää olevan juuri tuollainen myynnissä. Vinkvink ;)
Mitäköhän tähän sanoo Batman?
Volle
17.11.2005 21:05:42
Jensenit honottaa ku demppaa.

En tiedä viittaatko juuri tuohon Behringeriin, mutta kaipa Jenseninkin mallistosta dempatessa honottamattomiakin malleja löytyy.

Mutta itse aiheeseen: Mulla putkinuppi ja 2*12"-kaappi maksoivat n.400 €. Käytettyjä löytyy halvalla, mutta niitä täytyy ehkä jonkun aikaa kytätä.
Nam.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)