Aihe: voiko combovahvistin toimia kaappina?
1
JamesHetfield
14.11.2005 19:10:11

eli oon ajatellu hankkia englin thunderin, siis jonkun thunderin malleista, mut en oo vielä päättänyt, minkä.

Ja: juolahti mieleen että pitääkö mun nyt sit hankkia kaappi samaan syssyyn vai saanko mun nykyisen vahvistimen (Line6 spider II 212) toimittamaan kaapin virkaa jos ostan ensin pelkän nupin, ja kaapin vasta joskus myöhemmin.

kiitos niille, jotka viitsii vaivautua.
miksi hevari syö jau- jau- jauhelihansa raakana? KOSKA SE ON PAHAA!
Jucciz
14.11.2005 19:16:44
Toki saa. Kaikissa comboissa ei ole irroitettavaa kaiutinpistoketta, mutta kun löydät kaiutinkaapelin, voit toki pätkäistä johdot poikki ja kolvata väliin plugin ja jakin, jolloin voit helposti liittää combon kaiutinosaan tarvittaessa ulkoisen nupin tai combon oman vahvistinosan. Tällainen modifikaatio on pikkujuttu, jos combossa ei ole valmista irroitettavaa kaiutinta.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
JamesHetfield
16.11.2005 10:36:34

Toki saa. Kaikissa comboissa ei ole irroitettavaa kaiutinpistoketta, mutta kun löydät kaiutinkaapelin, voit toki pätkäistä johdot poikki ja kolvata väliin plugin ja jakin, jolloin voit helposti liittää combon kaiutinosaan tarvittaessa ulkoisen nupin tai combon oman vahvistinosan. Tällainen modifikaatio on pikkujuttu, jos combossa ei ole valmista irroitettavaa kaiutinta.

Selvä. Pakko antaa plussaa.
miksi hevari syö jau- jau- jauhelihansa raakana? KOSKA SE ON PAHAA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)