Aihe: Mikä ihmeen järki gallupeissa?
1 2
pwallin
07.07.2003 23:06:13

No mä oikeesti jo tossa ylhäällä vastasinkin, mutta miksi kaiken pitäisi johtaa johonkin? Viihdettä...

Vastasin tohon Superflyn jutskaan ja homma kai lipsahti, joten sun kans homma ok...
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
HS
07.07.2003 23:20:30
Terve
Hauskojahan nuo ovat. Tai no... heh, ainakin yleensä.
Gallup -aluehan on "Palsta musiikkiin / musiikin harrastamiseen liittyville gallupeille" joten kaikki muut armotta Turhuuksiin.
pwallin
07.07.2003 23:28:17

Eli gallup ei täällä olekaan ratkaisuhakuinen? Outo homma kun muualla maailmassa ratkaisusta jopa saa parhaimmassa tapauksessa palkintoja...tai ainakin ratkaisun!
poppamies
08.07.2003 06:42:24

No ainoa tehtävä ja virka näillä gallupeilla ja vastauksillahan on että niitten kautta saattaa muodostaa pienoiskuvan siitä ihmisestä nimimerkin takana. Ja onhan sekin ihan kiva. Musiikkikulttuurisestayleishyödyllisyydestä en mene välttämättä takuuseen.
"G-strings are for strippers"
pwallin
08.07.2003 10:04:38

Pistelin, pwallin, sulle vähän miinuksia lahjaksi ahdaspäisyydestä!

Juuri tuollainen "ei ei, pitää rajoitaa, kaikki seis" meininki ottaa kalloon! Jos ei herraa kiinnosta lukea muusikoiden.netin käyttäjien kirjoituksia, osta vaikka Jallu tai joku missä on paljon kuvia ja pysy muissa maisemissa, mutta älä inise rajoittamisesta. Perusta vaikka oma "pwallinmäärää.net keskustelupalsta" ja määrää itse kuka puhuu ja kenelle ja mitä. Gallupit sun muut utelut ovat kuitenkin olleet asiallisia ja mielestäni mielenkiintoisia ja jopa hauskoja.

Minä tykkään, minä käyn...

Ai on ahdaspäisyyttä kun gallupista ei olekaan täyttä hyötyä ja mitä otsikko usein antaisi ymmärtää? En ole kieltämässä galluppeja, mutta jonkinlainen lukijoita palveleva loppukooste olisi paikallaan josta näkisi sen vastauksen kulloinkin kyseessä olevaan aiheeseen ja sitten lukitaan homma siltä osin. Mun puolesta sitä voisi sitten jatkaa muussa osiossa jos tarve vaatii. Työlästä itse alkaa koluamaan isompien galluppien tuloksia "manuaalisesti" vaikka aihe olisi kuinka kiinnostava ja se hoituisi paremmin ohjelmallisesti, joten järki sullekin nyt vaan käteen.

Tai sitten reaaliaikainen pistelaskuri josta näkisi esim. mitkä bändit on kyseisen gallupin suosikkina sillä hetkellä tai vastaavaa. On se kumma kun mitään ei saa parantaa tässä forumissa...pitää yrittää ehdottaa ylläpidolle kuitenkin kun ideani on oikeasti hyvä.
pwallin
08.07.2003 10:15:34

Mitä, onko oraakkeli keskuudessamme. Osaa kertoa mikä on oikein ja mikä väärin, mikä viisasta ja mikä tyhmää. Tuohon ei moni pysty muusta kuin omasta mielestään ....

Ei tarvi olla ennustaja että näkee hyvän idean enkä väitä tietäväni mitään muuta kuin että hommaa voisi kehittää. Kyllähän toi tavallaan on viihdyttävääkin tuollaisenaan, mutta riippuu aiheesta. Eikös sen viihdyttävyyden lisäksi saisi olla "hyötyäkin". Muistelen törmänneeni vastaavaan jossain ulkomaisessa forumissa ja siinä näkyi aina sen hetken tilanne joka oli siis informatiivinen huvin lisäksi.

Otetaanpa esimerkki: Mikä on säröisin kitaramikki? Vastauksia tulee esim. 300 kappaletta ja tuohon määrään kyllä mahtuu mielenkiintoisia kommentteja, mutta lisäksi jollain pistelaskusysteemillä näkisi mikä mikki sillä hetkellä tosiaan on ykkösenä jne.
Nimismies
08.07.2003 10:24:30
Otetaanpa esimerkki: Mikä on säröisin kitaramikki? Vastauksia tulee esim. 300 kappaletta ja tuohon määrään kyllä mahtuu mielenkiintoisia kommentteja, mutta lisäksi jollain pistelaskusysteemillä näkisi mikä mikki sillä hetkellä tosiaan on ykkösenä jne.

Tässä on kyllä ideaa, olen tuuminut tätä itsekin mutten ole viitsinyt aloittaa topicia. Tuollainen systeemi olisi loistava, mutta veisi varmaan melkolailla aikaa saada se toimivaksi ja luulenpa että siinä olisi turhan iso työ.
"Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)