emiko 07.07.2003 12:22:32 (muokattu 07.07.2003 12:32:28) | |
---|
Ajattelin vain pistää pystyyn tällaisen pienimuotoisen gallupin aiheesta "Kuka tulee Qstockiin?" Jos tulette, mitä bändejä olette ensisijaisesti tulossa kuuntelemaan ja jos ette, miksi ei? (okei, vähän typerästi muotoiltu tai ylipäätään hieman dorka kysymys, mutta olen utelias!) Lisäys: Sikäli kun ketään kiinnostaa, itse menen sinne ensisijaisesti kuuntelemaan Tehosekoitinta, vaikkakin tarkoitus olisi vain diggailla yleisesti tunnelmasta, kaikesta ko. festareilla esitettävästä musiikista ja humaltuneiden ihmisten toilailuista. ;) VARO: voit saada jännetuppitulehduksen. |
p130 07.07.2003 12:27:47 | |
---|
No minä! Lauantaina pitää tulla... Ei mitään suursuosikkia siellä kyllä ole (vaikka Sentencedin levyjä omistankin muutaman), mutta monta kiva nähdä -bändiä. HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta. |
salmivaara 07.07.2003 13:03:22 | |
---|
Väliin mahtaa jäädä, meni nimittäin Qstock-rahat Marissin kassaan ja pitäs Ilosaaressakin vielä kävästä. Hell yeah! |
Sinne olen tulossa ihan vaan sen takia että saataisiin tuo festari juurrutettua Ouluun ikuisiksi ajoiksi. Aivan sama ketä siellä soittaa (Diablo on tosin mukava nähdä ensimmäisen kerran livenä). "Strangelove, dance the Dividing Line"
- Dark Tranquillity |
___Ozzy 08.07.2003 12:14:32 | |
---|
Omituista kyllä, olen tuolla ainakin lauantaina ja sunnuntaina osin. Mikähän mua vaivaa... njaa... |
aivokuolio 08.07.2003 18:27:05 | |
---|
pitääkin hakea liput huomenissa ettei jää ulkopuolelle. tiedä vaikka loppuun menisi. |
psj 12.07.2003 18:58:25 | |
---|
Tulossa ollaan lauantaiksi. Lähtöpäätökseen vaikuttivat voimakkaimmin Velcra ja Embraze, sekä se että tapahtuma on ikärajaton. |
Locrian 14.07.2003 12:18:57 | |
---|
Kaverin kanssa lähdetään Helsingistä perjantaina aamuyöstä.Miksi?En tiedä?Kaikkea uutta täytyy tukea?En ole ennen käynyt Oulussa?Pidän viinasta enemmän kuin tyttöystäväni joka jää tänne? Ja onhan siellä mielenkiintoisia bändejäkin jotka tosin oon suurimman osan nähnyt. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
manix 14.07.2003 14:04:26 | |
---|
Jumalauta kun näyttää tällä hetkellä sääennusteet hyvältä ens viikonloppua kohden. Eli kunnolla soppaa mukaan, tytöt ja pojat :P "The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"
- Jonkun tyypin kommentti @ bash.org |
JMP71 15.07.2003 09:32:13 | |
---|
Vähän aiheen vierestä, mutta.. Onko kukaan muu pistänyt merkille, että Qstockin logo näyttää vähän turhan paljon Queens Of The Stoneage:n Q-logolta... siis siltö mikäö löytyy Songs for the deaf:in kannesta?? "Viimeinkin aselepo. Vaimo antoi niin pahassa asennossa, että jouduimme kumpikin käymään hieronnassa. Ajattelin vähentää kuitit verotuksessa" -Kari Hotakainen, Klassikko |
Ceo 15.07.2003 15:41:40 (muokattu 15.07.2003 15:42:54) | |
---|
mitä bändejä olette ensisijaisesti tulossa kuuntelemaan Tietysti psykhedelistä rokkenrollin räimettä soittavaa Ruotomieli-yhtyettä ( www.ruotomieli.net), joka esiityy perjantaina sisälavalla klo 20.45-21.30. Onko kukaan muu pistänyt merkille, että Qstockin logo näyttää vähän turhan paljon Queens Of The Stoneage:n Q-logolta... On. Logossa voisi kuvitella myös siittiön uiskentelemassa kohtuun, toisaalta myös mainitsemaasi QOTSA-plagiointia. Toivottavasti ensikerralla käytetään enemmän mielikuvitusta logossa.. |
Paddle 18.07.2003 03:09:00 | |
---|
Sinne siis. Tänään. Tänään kiinnostaa erityisesti Absoluuttinen Nollapiste, Ruotomieli, Boomhauer ja Tehosekoitin. Huomenna taasen Kuolleet Intiaanit, LAB, Alamaailman Vasarat ja Thee Ultra Bimboos. Että näin. Mukavata kun on Oulussakin tämmöstä. Outoa kun vaikka nukkuisi kesällä 12 h päivässä silti herätessä on unelias olo. |
Roadstar 18.07.2003 10:00:37 | |
---|
Sinne toki, työpäivän päätteeksi kaljapullo auki ja festareita kohti :) |
Keke Urlaub 18.07.2003 17:26:31 | |
---|
Meite hilluu siellä erityisesti Nollapistettä diggailemassa. Aqualung
-J.U.O.P.P.O. = Juhlallisen Uhrautuva Optimisti ja Pysyvästi Passiivinen Organisaattori- |