Aihe: Mitä sanoa mikkiin soundcheck:issä?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
JCM
12.09.2005 06:49:16

"Me ollaan *bändin nimi tähän* ja tultiin teille soittamaan.. kiva kun olette saapuneet paikalle.. emme ehdi kauaa soittaa mutta kyllä me pikkasen tässä keretään kokeilla."
Epämuusikko
14.09.2005 15:39:41
"Perrrrrrse-ssssekkkkksi"
"Suku-rrrrrrutttsa"
"Arrrrja Korrissseva"
Virallisesti semi-urpo! ÄrLä #009
Tuomas.
21.09.2005 19:03:41
Lips Läps Lepakko,Nouda mulle kepakko,huihai sen tuuli vei,mutta miksi palomiehillä on punaiset henkselit?
Villasukat ovat poistuneet koska on kesä. Pastilli?
Ar1
02.10.2005 20:26:56
kannattaa sanoo ihan vaa "erkki" siihen mikkiin.
What you mean i hurt your feelings, i didnt know you had any feelings. "Dave Mustaine"
iso paha susi
03.10.2005 17:52:39
One two one two hey hey one two check check. Tuotaku toistelee niin on tosi pro.

Testamentin äänimies tsekkasi Provinssissa 2004:
"ffffffffuckk, fffffffuckk, fuckk, fffffffuckk..."
arzi89
03.10.2005 18:05:39

Sano vaikka terveisiä äidille :)
Tosimies soittaa Stratolla!
Exhausted
07.10.2005 18:06:14

Viimeks lauloin Pitkä kuuma kesän ekan säkeistön ja kertsin
Aksu89
07.10.2005 19:41:44
Ou jeah mummo
markotetri
08.10.2005 13:06:46
"Arvoisa yleisö, hyvät paikallaolijat! Suoritamme esiintymislavan suunnassa erinäisiä äänikokeita. Tämän, niinsanotun Soundcheckin, tarkoituksena on varmistaa, että esiintyjän ja esitystekniikan välinen yhteistyö on saumatonta.

Tässä vaiheessa kuultavat esitykset eivät ole musiikillisesti tai teknisesti täydellisiä, mutta antavat hyvää esimakua siitä, mitä myöhemmin on odotettavissa. Mikäli tästä toiminnasta aiheutuu Teille jotakin häiriötä, olemme pahoillamme. Kiitos."

Toi on mulla valmiiks spiikattuna CD:llä. Toimii.
Artificiality is normal to the medium.
Jag
10.10.2005 02:15:21

Yksi, kaksi on hyviä koska siellä esiintyy s -kirjain ja k -kirjain. Kova vokaali kertoo soundin terävyydestä, kaikua testatessa s on aivan välttämätön. Aivan sama mitä höpisee kunhan saa soundin säädetyksi!

On muuten mielenkiintoista, että ameriikan ihmeet sanoo "one, two" ja ruåtsalaiset, että "ett, två". Noissa ei ole k:ta ja s:ssää, eli sama peruste ei silleen kohtaa.

pitää tehä tällänen numeroiden rallatus biisiksi ja rueta kerää hirveet määrät teostoja ympäri maailmaa. NÄin olisi mahollisuus rikastua.
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
Jani The Rock
10.10.2005 07:09:50

Toi on mulla valmiiks spiikattuna CD:llä. Toimii.

Vedäksä sen sitten pleibäkkinä?
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
thrashmetallisti
10.10.2005 13:06:46

pitää tehä tällänen numeroiden rallatus biisiksi ja rueta kerää hirveet määrät teostoja ympäri maailmaa. NÄin olisi mahollisuus rikastua.

Ei kuulosta kovin hyvältä tai ainakaan toimivalta idealta. Mutta, go for it!
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
markotetri
10.10.2005 14:19:42
Vedäksä sen sitten pleibäkkinä?

Joo, juuri ennen checkiä... Tää on käytössä oikeestaan vaan teatteri- tai viihdekeikoilla, jos salissa on yleisöä kun aletaan pitämään meteliä.

Jos mikrofoniin pitää mennä jotakin huutelemaan, täytyy ensin katsoa yleisön rakenne ja sitten luoda tilanne sen mukaan... Teinilaumalle sanotaan eri juttuja kuin istuvalle kypsemmälle väelle. Teinitytöt tykkää eläimistä; "yksi hevonen, kaksi sikaa, keskikokoinen lammas..."
Artificiality is normal to the medium.
Skebameizi
18.10.2005 21:52:13

"Sssakset, ssakset, hevoinen, örinääääääää"
Say one more word, I double-dare you, BRING IT ON!
Kemppilä
18.10.2005 22:01:15
Lips Läps Lepakko,Nouda mulle kepakko,huihai sen tuuli vei,mutta miksi palomiehillä on punaiset henkselit?

Äijjä on lukenu Uka Aknaa. Tai siis sitä Mikki Hiirtä. Joo ei mulla muuta.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
Flow
21.10.2005 05:18:33
Yksi, risti, kaksi. Yksi, risti, kaksi.
Tuo on suoraa veetuilua miksaajan ammattitaidolle.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Khimil
16.11.2005 03:00:57 (muokattu 16.11.2005 03:03:48)

"B3... C2... F6... A2... G3... F2... A4... A8... Ja BINGOO! Sieltähän se tuli! Takarivin punatukkaiselle naishenkilölle lähtee tänäiltana siis mukaan tällainen näppärä nahkalompakko, tyylikäs helminauha ja kahdenkymmenen euron lahjakortti, jolla voi ostaa vaikkapa kauneudenhoitotuotteita!"

Myöskin etenkin aloittelevien bändien piireissä yleinen tyyli on hyvä soundcheckissä: "Mmm... Öö.. Mitä mä sanon tähän... Mmm... Ööh... Yksi, kaksi... (poispäin mikrofonista) Pitääkö vielä..? Okei.. Öö.. Mm.. Tota.. Yksi, kaksi, kolme... Pitääkö vielä?"
Tämä on niitä päiviä kun kadun sitä, että lähdin pois yliopistolta.

The Love Ambassadeurs @ mikseri.net
Wack @ Virastojazz.net
JHL
16.11.2005 11:51:05

TSUGU!
M-Q
17.11.2005 01:53:28
-Laulaa laulaa laulaa laulaa!
-Terve Huttunen!
-Terve Basso Pasanen!
-Myykö levy?
-Ei myy.
-Onko keikkaa?
-Ei oo.

- Olet lihonut!
- Kymmenen kiloa.
- Käy lenkillä!
- Ei voi.
- Miksei?
- Tekolonkat
Jos mulla ois suu, niin puhkeisin laulamaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)