Jorte Kariko 15.11.2005 14:13:06 | |
---|
moro! kokeillaan jos tältä keskustelualueelta löytyy apua, kun rumpalit eivät sanoneet yhtikäs mitään, niiden keskustelualueella:) eli: Olisin siis ostamassa jonkun näköisiä ja kokoisia bongorumpuja lahjaksi likkakaverille, mitkä olisivat hyvät suhteutettuna hintaan/soittotaitoon. Itse en ole soittanut eikä tyttöystäväkään,Itse vain soitan kitaraa joten ei ole hirveästi tietoa kyseisistä soittimista. halvat tarvis olla jottei menisi ihan rahat hukkaan jos vaikka toi soittamisen into laskee.. jos voisitte kertoa hyviä merkkejä tai ihan mitä vaan kunhan vaan jonkun näköistä apua saisin tähän mysteeriin:) -Paskiaiset enkelin muodossa pitävät minua kädestä kiinni ja ojentavat minullle sen mitä on viinistä jäjlellä. |
isojussi 15.11.2005 15:09:54 | |
---|
Mä ainakin katsoisin, että: - Net olis puiset - Ja viritettävissä Milleniumit osti kaks vuottas sitten joululahjaks pojalle. Hyvin on kestäneet alle kouluikäisen höykytyksen. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
poppamies 15.11.2005 17:25:32 | |
---|
Mä ainakin katsoisin, että: - Net olis puiset - Ja viritettävissä Milleniumit osti kaks vuottas sitten joululahjaks pojalle. Hyvin on kestäneet alle kouluikäisen höykytyksen. Lisäisin tähän muuten täydelliseen arviointiin että virityspultit, muttereineen, pitäisi sojottaa alaspäin ettei kädet osu niihin. Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
Lisäisin tähän muuten täydelliseen arviointiin että virityspultit, muttereineen, pitäisi sojottaa alaspäin ettei kädet osu niihin. Puhut vähän, mutta asiaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |