Aihe: Tiktak - Myrskyn edellä
1 2 3 4 5 6 7
aivokuolio
16.11.2005 16:28:49
Uutta levyä pukkaa tytöiltä vielä tämän kuun aikana, ja kotisivuilta löytyy uutta kuunneltavaa: http://www.tiktak.fi/mp3/albumit_myrskyn_edella.php

Uus sinkkubiisi toimii aika hyvin, ja aikalailla edellisen levyn linjoilla tuossa näköjään mennään. Imago on sensijaan vetäisty vähän gootimpaan suuntaan, ja vanha lelulogokin on vaihtunut tuollaiseen rankkaan heavy metal-kotkaan! Jännä seurata tämänkin bändin kehitystä - niin musiikillisesti kuin ulkoisestikin..
mustan huoneen testi.
MK73
16.11.2005 19:18:17
Joo, jännä tosiaan seurata, mitä Tiksuista tulee "isoina", vaikka aikanaisiahan nuo jo ovat. :) Eiköhän sitä tämän uudenkin lätyn joudu hankkimaan, Frendejä lukuun ottamatta aiemmat ovat jo hyllyssä. Joku kumma Tiktakin musisoinnissa jaksaa viehättää, vaikka olen yhtyettä jyrkästikin kritisoinut jamihengen puutteesta.

Nettinäytteet muuten kuulostivat paikoin "vaarallisen hyviltä".
Guitar Hero
16.11.2005 19:55:04
joo-o, mutta tekevätkö edelleenkään omaa materiaalia? ei uuden sinkun lyriikan perusteella ainakaan uskoisi.
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Informaatiokameli
16.11.2005 20:07:01 (muokattu 16.11.2005 20:07:35)

joo-o, mutta tekevätkö edelleenkään omaa materiaalia? ei uuden sinkun lyriikan perusteella ainakaan uskoisi.

Onko sillä nyt niin väliä? :D

Ei Tiktakin musiikkia ainakaan omissa korvissani huononna se, että eivät itse tee biisejään. Uus sinkkubiisi kyllä kuulostaa hyvältä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Antsa
16.11.2005 20:14:39
Kuulostipa klippien perusteella todella tylsältä levyltä.
Sliv
16.11.2005 21:05:52
No ihan kivoja biisejä. En ole koskaan ymmärtänyt valitusta siitä, että tytöt eivät tee itse biisejään. heitän vaikka kateuskortin ilmoille.
nikomati
16.11.2005 21:10:03

känässä festareilla toimii ainaski loistavasti!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
ten
16.11.2005 23:06:35
Toi uus sinkku kyllä toimii helvetin hyvin. Tuulikin on vissiin oppinut pari uutta komppia sen peruskompin höysteeksi. :)
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Marlowe
16.11.2005 23:37:48
Imago on sensijaan vetäisty vähän gootimpaan suuntaan, ja vanha lelulogokin on vaihtunut tuollaiseen rankkaan heavy metal-kotkaan!

Aika erikoinen veto... Ensin The Rasmus ja sitten Tiktak. Mikähän tuossa näennäisessä goottitouhussa viehättää? En kyllä kuunnellut näytteitä, mutta veikkaan ettei se Sisters of Mercylta tai Bauhausilta kuulosta.

Mutta pakkohan tämä uusi levy on hankkia!
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Joonas
16.11.2005 23:43:49
Mitenköhän nuo TikTaksivun grafiikat oli noin kökkösiä? Huomasiko kukaan muu?

Joonas.
Moon vanha kettu. Älä ammu mua.
Jucciz
17.11.2005 02:38:01
Aikamoista tuuttausta. Vaikka en minä luomulevyä odottanutkaan. Taidan kuitenkin ennemmin ostaa Absojen uuden...
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Rakkikoira
17.11.2005 05:33:26
Sinkkubiisin olen kuullut ja eiköhän se levykin tule ostettua sitten ajallaan.
Artist
17.11.2005 11:34:06
Sinkkubiisi on mun mielestä tylsä. Rumpukomppi siinä on kiva, mutta muuten biisi on ihan ihme huttua, ei mitään kivoja melodioita, ja soundit on huonot.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
Sperm Donor
17.11.2005 12:09:24
Sinkkubiisi on mun mielestä tylsä. Rumpukomppi siinä on kiva, mutta muuten biisi on ihan ihme huttua, ei mitään kivoja melodioita, ja soundit on huonot.

Minäkin kun ekan kerran biisin kuulin niin ajattelin että se on joku ylijäämäbiisi mikä on ilmestynyt bonuksena jossain. Ihme valinta sinkuksi.
-Mickill-
17.11.2005 17:15:01
Saas nähä millanen levy on tulossa, paha vetää vielä mitään johtopäätöksiä noiden klippien suhteen.. Ehkä jopa pieni pettymys ku noita kuuntelee, mutta pitää ny kuitenkin oottaa eka levyä.

Mullekin tuli pieni pettymys kun noita clippejä kuuntelin. Vähän oli liian peruskauran kuulosta. Ympyrää-levyn aikaan kun niitä clippejä kuuntelin niin silloin jäi heti 3 biisistä (Tänä Yönä Taivaaseen, Heilutaa ja Me Yöhön Huudetaan) sellainen fiilis että jumalauta noi kuulostaa hyvältä. Nyt ei tullut yhdestäkään clipistä minkäänlaista fiilistä. Noh katellaan sitten uudestaan kun on kuultu koko levy läpi.
TWISTED FOREVER.
nikomati
17.11.2005 17:51:20

samma här piste
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
Guitar Hero
18.11.2005 10:42:22

qe? oonko mä missannu jotain.. ton clipin perusteella siinä on ihan peruskomppi ja siihen mausteeks jonkunäkönen synamatto säksättämässä.
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Umpihullu
18.11.2005 11:04:11
No tuo uusi Sankaritarhan kuulostaa ihan Kissiltä. Eli ei tässä nyt kovin huonolla tiellä olla, kyllä kelpaa.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
MK73
18.11.2005 15:28:40 (muokattu 18.11.2005 16:04:09)
qe? oonko mä missannu jotain.. ton clipin perusteella siinä on ihan peruskomppi ja siihen mausteeks jonkunäkönen synamatto säksättämässä.

Et ole mitään missannu... peruskauraa kompin osalta, niin kuin kaikki muutkin Tiktak-biisit. Vaikuttaa, että vähän aiempaa rohkeammin on Tuuli fillaillut tälle uudelle levylle - onhan sekin jo jotain :-) Levyn tuottajista peräti kaksi on ammattirumpaleita (Antti Lehtinen ja Okko Laru), joten varmasti hyviä vinkkejä on Taimin Tuuli saanut.

Edit. Älkääkä käsittäkö väärin... peruskauraa, mutta helkutin hyvää sellaista, eihän tässä nyt mitään kuraa siis tartte kuunnella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)