Aihe: Neuvoa toisia, laadukkaampia symbaaleita varten?
1 2 3 4
VeeKoo
14.11.2005 21:52:08

Pyydä kaikki synttäri/joulu ym lahjat rahana. Jos olet lukiossa saat varmaan lahjoja lakin saannista, pyydä nekin rahana. Myös töitä voi etsiä, esim kesätöitä.
Olen itse samassa tilanteessa ja tiedä että rahan saanti voi olla hankalaa.

Syntymäpäivänä viel saakin, mutta ei jouluna. Jos olisin ostanut jotain pst5:sta olisin saanut joululahjaksi varmaan jonkun riden tai muun sellaisen, mutta jos pyydän 250€n riden saan vain risuja. Rippirahat/kesätyörahat/säästö menivätkin kaikki uusiin rumpuihin ja mopoon. Nyt vaan odottaa ens kesään, niin sais taas rassuu. Toisaalt vois myydä jotain hyödytöntä, niin sais rahaa..
Voi perkele kun bodom aiheet lukitetaan aina!
mishrak
14.11.2005 21:57:06
Kerää pulloja ja vie pullonpalautukseen.
Eihän niillä nyt rikastu mutta minä esim. kerään koulusta mm. kavereilta kaikki tyhjät limukkapullot mitä he ryystävät pitkit tuntia, ja vien ne kauppaan.
Taas olisi tuossa 20e arvosta muovipulloja:D
Nyt on jo menossa liian paljon ohi aiheen joten vaikenen.
Tama (Royal Star)
14.11.2005 22:50:07 (muokattu 14.11.2005 22:51:11)
Yritetäänpä uudelleen, kun kysymykseni taisi mennä ohi. Avedis 16" Medium Thin Crashista kaipaisin siis kommentteja.

juup, meduim thin, ja regular fiimeistely. jos nyt verrataan mun paiste 2002 16" rässiin, niin syttyy mielestäni hitaammin (mutta pienellä voimalla) ja soundi on keskivoittoisempi. mutta ei siinä mitään. minusta pelti oli kannattava ostos (hain nimittäin hieman tuonsuuntaista peliä). sopii komppaamiseen paremmin kuin 2002, vaikka onkin siihen ehkä pari tuumaa liian pieni.
perus rokkirumpali.
Tama (Royal Star)
14.11.2005 22:57:46 (muokattu 14.11.2005 22:59:33)
Syntymäpäivänä viel saakin, mutta ei jouluna. Jos olisin ostanut jotain pst5:sta olisin saanut joululahjaksi varmaan jonkun riden tai muun sellaisen, mutta jos pyydän 250€n riden saan vain risuja. Rippirahat/kesätyörahat/säästö menivätkin kaikki uusiin rumpuihin ja mopoon. Nyt vaan odottaa ens kesään, niin sais taas rassuu. Toisaalt vois myydä jotain hyödytöntä, niin sais rahaa..

kyllä sitä rahaa aina jostain löytyy. tee vain kaikkia töitä, mistä edes jotain maksetaan (tai jos saat esim. opintotukea). on meinaan hjyvä fiilis, kun saat omilla rahoilla ostettua uudet kamat, niitä arvostaa ja kohtelee aivan eritavalla, kuin isukin ostamia.... kahtoo, jospa enssyksynä vaihtais isompaa mopoa alle, pitäis tässä minunkin muutama tonni taikoa jostain. se on meinaan valtavasti lukiolaisen budjetissa....
perus rokkirumpali.
markkuliini
15.11.2005 02:37:15

...mutta rahaa ei tule MISTÄÄN, eli minun on aivan turha haaveilla siis uusista symbaaleita.
Varsinkin kun on pakolisia menojakin..

No mikä tässä on ongelmana? Eli ei ole varaa uusiin symbaaleihin...?

Elämä on valintoja täynnä. Joko ajellaan mopolla tai sitten tehdään jotain muuta. Harvapa sitä kaikkea saa...
www.vasamayhtye.com
Tama (Royal Star)
15.11.2005 07:03:54
No mikä tässä on ongelmana? Eli ei ole varaa uusiin symbaaleihin...?

Elämä on valintoja täynnä. Joko ajellaan mopolla tai sitten tehdään jotain muuta. Harvapa sitä kaikkea saa...

niin, jotkut voivat karsia myös niistä pakollisista menoista. ja jos tässä meinataan oikeata mopoa (moottoripolkupyörä), niin sitten se vaan myyntiin;)....
perus rokkirumpali.
Deino
15.11.2005 11:31:24

Minun piti valita mopo tai rummut. Valitsin rummut.
Perkele!
hollmi-5
15.11.2005 11:38:23
Minun piti valita kevari tai rummut. Valitsin rummut.
Mika Hollström
Muovinen
15.11.2005 12:18:53

Nämä oli kyllä pahemmanlaatuisia elämän peruskysymyksiä silloin kun olin vielä nuorempi kuin nykyään. En muista että olisin itse kuitenkaan joutunut varsinaista valintaa tekemään tuolla tavalla. Ehkä koska musiikki oli aikalailla ainut harrastus johon tarvitsi isompaa rahallista panostusta vanhempien puolelta. Eihän piirtäminen ja lukeminen kallista ole.

Sitäpaitsi kaiken maailman menopelit on olleet pikkuveljen puolesta jonkin verran munkin käytössä ;)
http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php
Tama (Royal Star)
15.11.2005 13:33:34

oli mullekkin paha paikka. onneksi sain molemmat:)....
perus rokkirumpali.
hollmi-5
15.11.2005 14:37:41
Sillloin, kun itse valitsin, olivat rummut reaalihinnoissaan paljon nykyistä hintatasoa korkeammalla. Bensa oli alle 50 senttiä litra, mutta Taman swinkut maksoivat 500 einaria. Ne olivat kuitenkin aloittelijan sarja silloinkin. Paisten Sound edge 602 pellit maksoivat 300 einaria. Elintasokin oli ihan muuta, kuin nyt. Omakotitalon sai 20 000 eurolla ja duunareiden palkat olivat keskimäärin 300 einaria kuukaudessa. Pakko oli jättää kevari hommaamatta. Toisin on nyt.
Mika Hollström
moderndrummer88
16.11.2005 10:03:04
Yritetäänpä uudelleen, kun kysymykseni taisi mennä ohi. Avedis 16" Medium Thin Crashista kaipaisin siis kommentteja.

no rumpuopella on tuommonen, hieman vanhempi kyllä, mutta tuskin se peruskonsepti on hirveästi muuttunu noissakaan, ite tykkäsin ihan hemmetin paljon oli ehkä jopa parempi kuin oma samanlainen brilliant finsihillä... syttyy helposti ei liian tumma ei liian kirkas soundi, rikas voisi tuota kuvata hyvin. ite ainakin päätin hommata tuon pellin kunhan tässä nyt tulee taas vähän rahaa
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
afro
16.11.2005 21:53:11 (muokattu 16.11.2005 21:53:22)
J.Coolin kirjoitus voisi olla omani. Aina on tullut fillarilla juntattua, mutta toisaalta olen saanut kasaan muun muassa juuri makuuni olevan peltikattauksen. Elämä on valintoja.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Migo
16.11.2005 22:38:15
Minun piti valita mopo tai rummut. Valitsin rummut.

Minun piti valita uusi kitara ja kaappi tai rummut. Ostin rummut.
Tykkään soittaa soittimilla.
hollmi-5
16.11.2005 22:52:41
No joo. Nyt mulla on 6000 euron polkupyörä ja monta muuta kalliimpaakin vehjettä. Ajat muuttuu. Onneksi.
Mika Hollström
Nolte
17.11.2005 08:15:48
No joo. Nyt mulla on 6000 euron polkupyörä ja monta muuta kalliimpaakin vehjettä. Ajat muuttuu. Onneksi.

On siinä fillarilla hintaa. Pakko olla vintage-Monarkki. :)
Hyvät rummut, huono soittaja!
hollmi-5
17.11.2005 08:43:07
Menee aika offtopickiksi, mutta vielä fillareista. Mulla on kolme maastopyörää. Niiden osat ovat hemmetin kalliita ja jälleenmyyntiarvoa ei juurikaan ole. Kyllä rummunsoitto on tässä mielessä paljon järkevämpi harrastus.

Fillarointi on sitten sitä ruumiinkulttuuria, jota pitää olla, että jaksaisi paremmin keikkaelämän rasitukset.
Mika Hollström
Velli
17.11.2005 09:09:27
kaikki uusiin rumpuihin ja mopoon.

Herranjumala! Myy nyt äkkiä se naurettava suzuki/mikä lie honda apina pois ja osta oikeasti jotain hyödyllistä niillä rahoilla! Itse sotkin fillarilla 21 vuotiaaksi. Sen jälkeen äitini vaihtoi ´85 Saab 90:nsä uuteen tojotaan ja meikäläinen peri sen vanhan prutkun. Lämmitylaite reistaa, moottorin kansi on menossa rikki ja bensa ja vakuutukset ovat kalliita, mutta eteen päin päästään. Pointti on siinä että olen laittanut kaikki ikinä saamani rahat musakamoihin enkä mihinkään mopoihin yms. turhuuksiin ja elämä on sen myötä huomattavasti laadukkaampaa ja mukavampaa. Keikalle on kivempi lähteä hyvien peltien kuin mopon kanssa. Vanhempana niitä menopelejä sitten kyllä ilmaantuu, älä siitä huoli.
Nolte
17.11.2005 09:44:24
Fillarointi on sitten sitä ruumiinkulttuuria, jota pitää olla, että jaksaisi paremmin keikkaelämän rasitukset.

Totta mooses.
Hyvät rummut, huono soittaja!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)