Elcaco 07.07.2003 20:08:14 | |
---|
Missä hintaluokassa nuo pellit uutena pyörivät? Olis hakusessa muutama 16-18 crashi, ride, kiinoja ja haitsu.. Siis toisinsanoen kaikki! Mistäköhän noita voisi kysellä? |
Bacchus 07.07.2003 21:49:32 | |
---|
Missä hintaluokassa nuo pellit uutena pyörivät? Olis hakusessa muutama 16-18 crashi, ride, kiinoja ja haitsu.. Siis toisinsanoen kaikki! Mistäköhän noita voisi kysellä? Soitinlaineelta kannattaapi kysellä. Hinnat selviää parhaiten pirauttamalla liikkeeseen. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Joku vaa 07.07.2003 21:58:57 | |
---|
Thoman? Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
AP 07.07.2003 22:05:48 | |
---|
Vielä kerran toteaisin, että juuri nämä Thomann/Suomen kaupat-vertailuja suorittavat omalta osaltaan "syventävät omaa kuoppaansa": kärjistäen voisi sanoa, että mitä useampi suomalainen soittaja tilaa saksalaiskaupasta kamansa, sitä suuremmat paineet suomalaiskauppiailla on nostaa omien tuotteidensa hintoja. Tai supistaa varastoaan. Tai karsia henkilökuntaansa. Ja taas kohta joku on täällä ihmettelemässä, "kun Levytukussa on vaan yks myyjä paikalla..." Että sikäli. Alkuperäiseen kysymykseen: eiköhän Rude ole aika tasoissa normaalin 2002:en kanssa. Näin muistelisin illan päätteeksi. Ei kuitenkaan siis mikään halpispelti. |
Joku vaa 07.07.2003 22:47:40 | |
---|
No saatana ku ei tota rudee myydä oikee missää nii hyvä sitte ostaa täältä. Eihän kukaan liike joka ei omista kyseistä peltiä menetä siinä mitään jos tilaa sen thomanilta. Kyllä sieltä thomaniltaki voi tilata ainaki jos ei suomesta saa. Thomanilta tuskin kovin moni tilaa verrattuna kuinka moni ostaa suomesta... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Thomannilla ei taida juuri olla Rudea ainakaan varastossa, näin ohimennen sanoen. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Paas 08.07.2003 11:21:56 | |
---|
Vielä kerran toteaisin, että juuri nämä Thomann/Suomen kaupat-vertailuja suorittavat omalta osaltaan "syventävät omaa kuoppaansa": kärjistäen voisi sanoa, että mitä useampi suomalainen soittaja tilaa saksalaiskaupasta kamansa, sitä suuremmat paineet suomalaiskauppiailla on nostaa omien tuotteidensa hintoja. Tai supistaa varastoaan. Tai karsia henkilökuntaansa. Ja taas kohta joku on täällä ihmettelemässä, "kun Levytukussa on vaan yks myyjä paikalla..." Tuo on totta. Pitäisi suosia kotosuomen soitinliikkeitä. Muuten saattaa käydä kehnosti. |
Yrtti 08.07.2003 11:29:01 | |
---|
|
Boge 08.07.2003 11:49:08 | |
---|
njoo, mä en ainakaan enää ikinä osta thomannilta mitään, sen verran huonot kokemukset tuli ekalla kerralla. Tilasin tuplapedaalin niin kaverit lähettivät mulle singlepedaalin. Nyt oon kuukauden verran täs venaillu uusii pedaaleit, kattoo mitä sielt tällä kertaa tulee :( |
Elcaco 08.07.2003 15:29:18 | |
---|
Joo kyllä mielellään ostaisin Suomesta, kunhan vaan löytyisi jostain... Täytyy miettiä jotain muita vaihtoehtoja tolle RUDE-sarjalle, jos ei täältä löydy, koska tilaamaan en lähde johtuen juuri halustani luovuttaa rahat kotimaisen yrittämisen puolelle mieluummin kuin jollekin saksalaiselle nettiyritykselle... Takuut ja muut kauppaan liittyvät toimenpiteetkin hoituvat huomattavasti helpommin, kun ostaa kaupasta, ja muutenkin se, että saa olla kasvotusten ihmisen kanssa, ja pystyy neuvottelemaan asiosta, saa panostamaan hommaan sen verran, että on valmis maksamaan vaikka hieman enemmänkin kyseisistä pelleistä. |
Mikko A 08.07.2003 17:50:28 | |
---|
Joo kyllä mielellään ostaisin Suomesta, kunhan vaan löytyisi jostain... Täytyy miettiä jotain muita vaihtoehtoja tolle RUDE-sarjalle, jos ei täältä löydy, koska tilaamaan en lähde johtuen juuri halustani luovuttaa rahat kotimaisen yrittämisen puolelle mieluummin kuin jollekin saksalaiselle nettiyritykselle... Takuut ja muut kauppaan liittyvät toimenpiteetkin hoituvat huomattavasti helpommin, kun ostaa kaupasta, ja muutenkin se, että saa olla kasvotusten ihmisen kanssa, ja pystyy neuvottelemaan asiosta, saa panostamaan hommaan sen verran, että on valmis maksamaan vaikka hieman enemmänkin kyseisistä pelleistä. Saahan noita nyt suomestakin tilaamalla. siis menet vaikka sinne soitinlaineelle ja sanot että tilatkaa niitä Rudeja. tai soitat ja sitten ku ne on tullu niin kävelet sinne liikkeeseen ja haet pois. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Bacchus 09.07.2003 17:53:05 | |
---|
Joo kyllä mielellään ostaisin Suomesta, kunhan vaan löytyisi jostain... Täytyy miettiä jotain muita vaihtoehtoja tolle RUDE-sarjalle, jos ei täältä löydy, koska tilaamaan en lähde johtuen juuri halustani luovuttaa rahat kotimaisen yrittämisen... Ootko edes vielä kysynyt sieltä Soitinlaineelta? Soita sinne ja tiedustele oisko niillä... Jos ei löydy, niin kyllä ne sulle tilaa, niinku Mikko jo sanokin. Niin, ja multa itseltäni löytyy tollanen Rude 1000 Power ride. Muistaakseni Rudeja joskus oli parikin sarjaa, vai olikohan se nyt kolme, joka tapauksessa ainakin 1000 ja 3000. Toi 1000 on se halvin siis. Itse oon kyllä tykänny pellistä, aika heavy soundi, mut ehkä vähän turhan kuiva mun makuun. Hyvä kello tosin. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Elcaco 09.07.2003 18:44:04 | |
---|
No enpä ole Soitinlaineelta kysellyt! Enkä luultavasti kysykään, koska olen liian laiska lähtemään Turkuun kauppoja hieromaan=) Jos täältä Helsingistä jostain löytäisin niin olisin tyytyväinen. |