texjazz 11.11.2005 22:36:27 | |
---|
Voi olla, on jäänyt tarkistamatta. Täytyy tsekata esim. eräs saksalainen musiikkikauppa. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
KädetönRumpali 15.11.2005 19:14:29 | |
---|
Täytyy nyt avautua hitusen: Pistin erään kiinnostavan levyn "seurantaan" ja sainkin muutama päivä sitten sähköpostiini ilmoituksen, että levy on varattavissa. Julkaisupäiväksi oli merkitty 16. tätä kuuta. Intoa puhkuen menin levyä varaamaan, mutta mitäs kummaa? Levyn julkaisupäivä oli muutettu helmikuulle 2006. Eli se siitä. Tarkistin sittemmin, että ilmeisesti levyn oikea julkaisupäivä todellakin on tuolloin helmikuussa, alkuperäinen tieto oli siis ollut väärä. Tuo väärä tieto vain nosti turhaan intoa, kun nyt sitten joutuukin odottelemaan ensi vuoden puolelle... Eräs toinenkin levy on merkitty "tulevaksi julkaisuksi" (ilman julkaisupäivämäärää), vaikka todellisuudessa kyseinen platta on ilmestynyt jo loppukesästä. Pistin aiheesta mailiakin, mutta vastaukseksi tuli ymmärrettävästi se "valitettavasti emme tiedä milloin levy tulee kokoelmiimme". No, siellä ei taida olla turhan tarkkaa noiden julkaisupäivien kanssa. Lisätään nyt vielä, että olen muuten ollut oikein tyytyväinen aiempiin tilauksiini ja kyseisen lafkan toimintaan. Ei vain jaksaisi odotella kolmea kuukautta enempää, kuin mihin olin varautunut... Kiitos ja Näkemiin.
S.T. #4
-Sexy Loser- |
carnation 16.11.2005 11:34:31 (muokattu 16.11.2005 11:34:44) | |
---|
Ilman postikuluja! Pidä kiirettä ja tee tilauksesi nyt sillä tarjous on voimassa vain maanantaihin 21/11 asti (tarjous loppuu klo. 24.00 maanantain ja tiistain välisenä yönä). |
klobasa 16.11.2005 16:26:00 | |
---|
Hmmm...ensimmäinen töppäys cdonlita minun kohdalla. Ensin pari levyä jäi jälkitoimitukseen vaikka piti olla sivujen mukaan paikan päällä ja kun toinen levy tuli jälkitoimituksena niin paketissa oli ihan väärä cd... Lasku oli kylläkin oikealle levylle. Saas nähdä kauan kestää kun vastaavat reklamaatioon ja miten homma etenee. |
Guitaristi 16.11.2005 18:25:31 | |
---|
Voi pers, edellispäivänä laitoin tilauksen ja nyt mainostavat että saa ilman toimituskuluja... Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
miscage 16.11.2005 18:34:07 | |
---|
Kai se on pakko tilata. -Meinasitko mennä käymään?
-No en vitussa! Sielt tulee nahkaa!!! |
Heartwood 16.11.2005 18:52:48 | |
---|
Voi pers, edellispäivänä laitoin tilauksen ja nyt mainostavat että saa ilman toimituskuluja... Kohtalotoveri. Ilmiselvä salaliittohan tässä on takana, tosin onneksi voi aina kostaa tilaamalla lisää levyjä. Oppivatpahan lähettämään ilman postikuluja, mokomat tonokit! "The colonel is breakdancing! Give me a break!"
-William Shatner |
Juu, ajattelin jouluksi tilata Tenacious Dn DVDn ja jonku noista Motörheadin kuuden euron levyistä mutta pakko tilata nyt ku saa ilman postikuluja. IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!!
VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5 |
Rattata 16.11.2005 19:06:07 | |
---|
Voi pers, edellispäivänä laitoin tilauksen ja nyt mainostavat että saa ilman toimituskuluja... Vähän samoin kävi. Nyt on pakko tilata siis lisää. :) blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
klobasa 16.11.2005 20:48:44 | |
---|
Teille joille on tullut tilauksessa väärä cd - miten se vaihto oikeaan levyyn on sujunut? Kestikö kauan jne. |
gandar 16.11.2005 20:58:48 (muokattu 16.11.2005 21:02:23) | |
---|
^ Sain aikoinaan Jamiroquain "Emergency On Planet Earth"-levyn sijaan "Saxon - A Collection of Metal"-levyn. Lähetin asiasta asiakaspalveluun viestiä ( http://www.cdon.com/info.phtml?page … erv&subject=7803&child=7805 ) ja pian tuli vastaus. Homma toimi näin (lainaus saamastani sähköpostista) : Uusi tilaus on rekisteröity, jotta saisit oikean tuotteen mahdollisimman pian.Lähetän sinulle myös frankeeratun palautuskirjekuoren, jolla voit palauttaa väärintoimitetun tuotteen takaisin meille. HUOM! Lähetyksen mukana seuraa uusi lasku. Lähetä väärintoimitettu tuote takaisin vasta, kun olet vastaanottanut oikean tuotteen. Laita palautuskirjekuoreen palautettavan tuotteen lisäksi uusi lasku ja palauta ne meille. Uusi lasku mitätöidään niin pian kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Huomaa, että palauttamasi tuotteen tulee olla avaamaton sekä mahdollisen sinetin tulee olla ehjä. Alkuperäinen lasku maksetaan ihan normaaliin tapaan sitten, kun olet saanut oikean tuotteen. Oikea levy tuli muutamassa päivässä, lähetin Saxonin ja uuden laskun takaisin saamassani postimaksuttomassa palautuskuoressa, maksoin vanhan laskun ja sillä selvä. Ceci n'est pas une signature |
zekeode 21.11.2005 23:02:11 | |
---|
Sinne lähti tilaus. Tunti aikaa vielä tilata ilman postikuluja. Croce Jim - Jim Croce 5.95eur Berge Bjørn - Bag Of Nails 5.95eur Berge Bjørn - Blues Hit Me 5.95eur Clayton Lee - Essential Lee Clayton 11.95eur Havana Black - Faceless Days CD 1/ Indian Warrior CD 2 7.95eur |
Cathi777 21.11.2005 23:04:36 | |
---|
Teille joille on tullut tilauksessa väärä cd - miten se vaihto oikeaan levyyn on sujunut? Kestikö kauan jne. Olisi varmasti muuten toiminut nopeastikin, mutta posti hukkasi levyn matkalla. Mutta onneksi siellä ihan hyvin mua uskottiin ja sain sen oikean cd:n parin viikon sisään silti, vaikka ne ei koskaan sitä väärää saaneet. Only pop music can break my heart... |
jigsore 21.11.2005 23:40:29 (muokattu 21.11.2005 23:41:26) | |
---|
Olisi varmasti muuten toiminut nopeastikin, mutta posti hukkasi levyn matkalla. Mutta onneksi siellä ihan hyvin mua uskottiin ja sain sen oikean cd:n parin viikon sisään silti, vaikka ne ei koskaan sitä väärää saaneet. Näin kävi mullekin toissakesänä. Illan elokuva: Lasi (jännittävä neuvostoliittolainen trilleri)
IHKK #8 |
Joonas 22.11.2005 01:13:41 | |
---|
Jee, torstaina tilasin neljä Curen levyä ja tänään tuli. Laitoin tilaukseen Blurin pari levyä kiitokseksi :D Eivätkä olleet hinnalla pilattuja. Nyt kaikki levyjä osteleen!. Joonas. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Tympee Huttunen 22.11.2005 08:12:54 | |
---|
Mulla on nyt vähän kritiikkiä Cdonin suuntaan. Tilasin Millennium-boxin ja se ehjänä saapui perille. Boxissa oli tasku kansilehdelle, mutta kansilehteä ei ollut. Laitoin mailia kansilehden perään, mutta vastausta ei tullut. Ei edes vastattu kuuluuko pakettiin kansilehteä! Laitoin uutta mailia ja lopulta vastattiin, että kansilehteä EI voi lähettää ja he kysyivät haluanko lähettää boxin takaisin. Edelleenkään en tiedä kuuluuko boxiin kansilehteä, koska cdon ei taaskaan ole vaivautunut vastaamaan. En jaksaisi nähdä vaivaa ja lähetellä boxia takaisin yhden kansilehden takia (jota ei välttämättä paketissa edes kuulu olla). Kysyin myös, että mikseivät he voi vain lähettää minulle kansilehteä, mutta vastausta ei tosiaan ole tullut. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
ydinaukio 22.11.2005 09:02:06 | |
---|
Miksei sieltä voi tällä hetkellä tarkastaa tuota omaa tilausstatusta? |
jigsore 22.11.2005 09:10:19 | |
---|
Miksei sieltä voi tällä hetkellä tarkastaa tuota omaa tilausstatusta? Asiakaspalvelu -> Tilaukseni (Status) Ei ollu minunkaan Millenniumissa vihkosta. Illan elokuva: Lasi (jännittävä neuvostoliittolainen trilleri)
IHKK #8 |
Tympee Huttunen 22.11.2005 09:20:15 | |
---|
Ei ollu minunkaan Millenniumissa vihkosta. Ok. Tuskin siinä sitten edes sellaista kuuluu olla. Jännää vain, että sille on ihan oma tasku... Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
firecane 22.11.2005 13:44:40 | |
---|
tuleekos tuolta vielä laskulla levyt, kun kävin juuri katsomassa ja olisin tilannut yhden levyn, niin maksutapana ehdotti vain visaa? Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |