Informaatiokameli 16.11.2005 08:54:46 | |
---|
Pesen lähes päivittäin mutta muuta en sitten teekään. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
En kampaa. Pesen kerran viikossa. Hankaa kuivia hiuksia pyyhkeellä. Lukitsen sinut komeroon käsiraudoissa koska en halua satuttaa sinua. Rakastan sinua. |
LNA 16.11.2005 20:22:52 | |
---|
Saksanmaalta saa "Gliss Kür" (?) -nimistä ihmeainetta joka tekee hiuksista kiiltävät, kestävät, helpommat kammata jne. Aine on toki luultavasti puhdasta silikonia, mutta niin kauan kuin fleda näyttää hyvältä niin mie en välitä. Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! Life's a beach and then you dive. |
jjylli 16.11.2005 23:01:43 | |
---|
Saksanmaalta saa "Gliss Kür" (?) -nimistä ihmeainetta joka tekee hiuksista kiiltävät ja 73% tuuheammat |
Rumpali Rölli 16.11.2005 23:33:40 | |
---|
käytän. Ettekai sentään.. Noh joka päivä yleensä shampoolla ja hoitoaineella Laphin jänkhillä ne keithääpi pontikkata, ja istuvat shammaleilla ja naaravat parthansa! |
Tb 17.11.2005 09:06:41 | |
---|
Pesen hiukset joka päivä shampoolla ja hoitoaineella. Vähän turhan usein, mutta kun liikun joka päivä niin pakkohan se tukka on pestä. Mitään varsinaisia hoitoja en hiuksilleni tee, kampaajalla käyn ehkä 2-3 kertaa vuodessa latvat tasauttamassa. Punapäillä on hauskempaa!! |
jauheliha 17.11.2005 22:56:44 | |
---|
Paikallisen pubin omistajan pojan kalakaverin viikonloppukuski kertoi, että päivittäiseen pesuun kehottavat shampoot ja muut on silkkaa kusetusta! Esim. 3 päivän välein tehtävä pesu on aivan riittävä, hiukset ja päänahka tottuu siihen rytmiin ja alkavat rasvoittua hitaammin. Toki muu ruumis kannattaa pestä hieman useammin, mutta eihän niitä hiuksia oo aina pakko pestä... eihän? "Vejetään vaan tatsilla." |
papitsu 17.11.2005 23:16:28 | |
---|
Paikallisen pubin omistajan pojan kalakaverin viikonloppukuski Eli melko läheinen jätkä.. kertoi, että päivittäiseen pesuun kehottavat shampoot ja muut on silkkaa kusetusta! Esim. 3 päivän välein tehtävä pesu on aivan riittävä, hiukset ja päänahka tottuu siihen rytmiin ja alkavat rasvoittua hitaammin. Toki muu ruumis kannattaa pestä hieman useammin, mutta eihän niitä hiuksia oo aina pakko pestä... eihän? Niinhän ne väittävät, en ole päässyt testaamaan kun ei ihmisten ilmoille kehtaa mennä letti ihan rasvassa.. Voisin kyllä jollakin lomalla testata. IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!!
VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5 |
-HeavyMetal- 18.11.2005 10:41:59 | |
---|
pesen joka toinen päivä harjaan aamuisin... |
Zarmo 18.11.2005 15:37:51 | |
---|
Pesu ja hoitoaine ja kampaus/harjaus GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1 |
Kapina 18.11.2005 20:15:37 (muokattu 18.11.2005 20:16:35) | |
---|
Eissiihen normaali pesu+hoitoainesettiin muuta tartte. Tai yleensä ainakaan. Jos oikein alkaa jotain tukkaan vääntämään kerran kuussa lauantai-iltana niin son asia erikseen, sillon leikitään Miss Hairsprayta. Jos sillonkaan. E: Tottakai tarttee harjata. "Tarvitsen sinua yhtä paljon kuin jänis ansalankaa." |
Mimi 18.11.2005 21:35:48 | |
---|
Pesen 2-3 kertaa viikossa. Yleensä kolme, mutta jos viikko sisältää lähinnä kotona olelilua, niin harvennan kahteen kertaan viikossa. Kun ei tarvitse ihmisten ilmoilla olla, niin voipi pitää pään niin rasvasena kuin haluaa. Erittäin hienolla suomalaisella terva shampoolla pesen ja jottain samaan sarjaan kuuluvaa hoitoainetta käytän jos jaksan. muotoilutököttejä käytän ehkäpä maks 2 kertaa vuodessa ja hiustenkuivaajaakaan en omista (hätätilassa lainaan kämppikseltä, tänävuonna tarvinnut muistaakseni 2 kertaa kiireen yllättäessä). Pitäisi leikellä latvoja useammin, nytkin ovat niin hamppua, että ihan ahdistaa, mutta kun en viitsisi paljon leikata, kun tarvitsen mahd. pitkän letin helmikuussa. Ihan jännä juttu oli taannoin huomata (parturin kommentti) että mun hiuksiin tulee itsestään lovi tuohon selän keskiosaan, ilmeisesti kulumalla, eli hiukset menee vapaana mun selkää pitkin vähän niinkuin / eli keskeltä lyhyempi ja reunoilta pitkä, vaikka ne viimeksi keväällä leikattiin muotoon / eli siitä keskeltä pidemmät kuin reunoilta. Epäilen että liika ponnarin käyttö vaikuttaa tuohon, vaikka sitäkin olen yrittänyt kontrolloida ja pitää ponnaria mahdollisimman paljon eri kohdissa ja usein myös erilaisilla leteillä jne... Jos millään muotoa mahdollista, niin vaihdelkaa ihmeessä ponnarin paikkaa ja käyttäkää sellaisia kangasmallisia "donitseja" (Marco Hietalankin olen niitä nähnyt käyttävän, liekö se niitten upean pitkien hiusten salaisuus...?), ne on kaikista hellävaraisimpia hiuksille. Itse ruukkaan käyttää tuommoisia mustia henkkamaukka kuminauhoja, niitä paksumpia tosin, ei niitä ihan liruja. Yksinäinen susi... |
Mysli 18.11.2005 23:58:56 (muokattu 18.11.2005 23:59:33) | |
---|
Meikä ei pojat teekkään yhtään mitään. Shamppoolla pesen sillon tällön. Ihan kiva pöyhö on tullut muodostettua, olen tyytyväinen tähän takkuiseen ja kamalaan tukkaan. |
Alttoviulisti 19.11.2005 13:01:45 (muokattu 19.11.2005 13:03:52) | |
---|
Pesen jokapäivä, käytän pestävää hoitoainetta sekä hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Hoitoainetta pitäs käyttää pelkistään latvoihin. Harjaan hiukset joka päivä. Saunaan laitan kuiviin hiuksiin hunajaa ja pesen sitten saunan jälkeen suihkussa ne pois. Antaa lisä kiiltoa ja vahvuutta hiuksiin. Sit välillä teen tehohoitoja. Tuotteet ostan kampaamolta. En käytä muotoilutuotteita, paitsi joskus kampauksiin lakkaa. Tällä hetkellä mun hiukset on pyllyyn asti enkä oo käyny leikkauttaa pariin vuoteen latvoi. Pysyy tosi hyväs kunnossa noilla hoidoilla. |
...And Justice For All 19.11.2005 15:53:15 | |
---|
Pesen päivittäin normaalilla shampoolla, en käytä hoitoainetta koska se rasvoittaa. Harjaan hiuksia tarpeen mukaan, kumminkin päivittäin. Mm...beer... |
SGitar 19.11.2005 17:17:34 | |
---|
Pesen lettini oikeestaan joka päivä ja normaalilla shampoolla. Aamuisin ja kun meen johonkin niin harjaan. Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
Fiskaal 28.11.2005 22:01:50 | |
---|
Mulla parhaiten toimii se, ettei ihan kauheasti kampaa/harjaa/sudi, kun silloin se letti menee just siihen Sally Spectra -kähärään(on melko paksut ja vaikeasti hallittavat hiukset). Pidän tosi paljon ponnarilla, jopa nukkuessani, näin pysyy semmosella kauniilla miedolla kiharalla eikä oo niin kauheen massiivisena pehkona koko aikaa. Se olikin muuten sitten melko kettumaista aikaa, kun ei vielä ylettänyt ponnarille, eikä vielä ymmärtänyt hattuin päälle mitään. Välillä haron sormilla, poistuu irtokarvat siin samassa, eikä mee mihinkään kauheisiin takkuihin. Mutta autapa armias kun äityy moshaamaan - siitä ei oo "paska sähkömies-look" kaukana. Noin kerran viikossa shampoolla putsaan ja joku anti-käkkyrä hoitoaine päälle. Siinäpä se hoito. Joko mennään ulos, pysytään sisällä, tai pudotaan lattian läpi. |
LNA 28.11.2005 22:15:31 (muokattu 28.11.2005 22:17:18) | |
---|
Pesen jokapäivä, käytän pestävää hoitoainetta sekä hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Hoitoainetta pitäs käyttää pelkistään latvoihin. Harjaan hiukset joka päivä. Saunaan laitan kuiviin hiuksiin hunajaa ja pesen sitten saunan jälkeen suihkussa ne pois. Antaa lisä kiiltoa ja vahvuutta hiuksiin. Sit välillä teen tehohoitoja. Tuotteet ostan kampaamolta. En käytä muotoilutuotteita, paitsi joskus kampauksiin lakkaa. Tällä hetkellä mun hiukset on pyllyyn asti enkä oo käyny leikkauttaa pariin vuoteen latvoi. Pysyy tosi hyväs kunnossa noilla hoidoilla. Tsiisös kraist. Tässä on asialleen omistautunut mimmi. Mutta kyllä näkyy vaivannäkö lopputuloksessakin, jos omakuvaasi siis on uskomista.. :) Wow mitkä kutrit! E: Ja omasta kuontalostani vielä sen verran, että minulla saattaa jäädä hiusten peseminen siihen kertaan viikossa. Ei näin tummissa näy heti paska eikä rasva. Eivätkä näin talvisaikaan kuivu niin pahasti. Mutten kyllä mikään tukkajumalatar olekaan.. Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! Life's a beach and then you dive. |
drum-monkey 28.11.2005 22:58:16 | |
---|
En huolla. Shampoopesu 3-4 kertaa viikossa, enemmän on jo epäterveellistäkin. Munletti on mulletti |
Mimi 29.11.2005 13:20:48 | |
---|
E: Ja omasta kuontalostani vielä sen verran, että minulla saattaa jäädä hiusten peseminen siihen kertaan viikossa. Ei näin tummissa näy heti paska eikä rasva. Eivätkä näin talvisaikaan kuivu niin pahasti. Mutten kyllä mikään tukkajumalatar olekaan.. Ja mitä likaisemmat hiukset, sitä vähemmän ne sähköistyy talvisin. Näin olen ainkain ollut itse huomaavinani. Ja itse ainakin peitän hiusten likaisuuden laittamalla hiukset kiinni tahi huivin päähän. Yksinäinen susi... |