Antsa 16.11.2005 17:20:42 | |
---|
Tuli kylmiä väreitä. r.i.p |
Black Star 16.11.2005 17:22:56 | |
---|
Osanottoni. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
Exhausted 16.11.2005 17:23:46 | |
---|
Katsoin Dumbin jäsenkuvaustakin, viimeksi eilen aamupäivällä oli vielä aktiivinen.
Huomasin saman, ja hieman pelästyin sillä onnettomuus sattui toissapäivänä. Varmaankin joku hänen perheenjäsenistään on käynyt täällä hänen tietokoneeltaan. |
jenna 16.11.2005 17:27:49 (muokattu 16.11.2005 17:40:52) | |
---|
itku tuli. tero oli ja on aivan loistava poika! hiljaseks vetää. lepää rauhassa. osallistuin kanssa adressiin. miitistä teron kommentti, kun jumitin krapulassa "tuus mun kaa roudaa, ei oo ikinä niin darraa, ettei mun kaa vois muutamaa kaappia kantaa". äeti ei opettanut minua äänestämään/vaan ajattelemaan,/ettei valkoinen valhe ole sen härskimpää/kusetusta kuin punainen totuus -juice leskinen- |
69 16.11.2005 17:37:54 | |
---|
Päivä kun nousee, niin sammuvi tähti. Ei se iäks sammu, ken elämästä lähti. Nuku tähti helmassa päivän. -Eino Leino- Osanottoni. |
Nimismies 16.11.2005 17:44:40 | |
---|
Nyt se itku sitten tuli. Helpottaa vähän mutta aikaa tähän menee että tajuaa edes lopullisesti mitä on tapahtunut. Käsittämätöntä. Yhä edelleen. Senkin rontit. Menkää ja järjestäytykää Muusikoiden kirjailijaklubiin: Täällä näin. |
Toveri 16.11.2005 17:54:54 | |
---|
Nyt se itku sitten tuli. Helpottaa vähän mutta aikaa tähän menee että tajuaa edes lopullisesti mitä on tapahtunut. Käsittämätöntä. Yhä edelleen. Mulla vaan polttaa silmiä, mutta kyynel ei valu. Kylmä hiki on nihkeyttänyt ihon aivan täysin ja olo on kurja. Viimeinen näköhavaintoni Terosta oli miittisunnuntaina, kun hän istui autoon ja lähti ajamaan kohti kotia... Romantikkoitkijät #2 |
PoLFus 16.11.2005 17:59:25 (muokattu 16.11.2005 18:16:22) | |
---|
Hiljaiseksi vetää. Itse näin Teron viimeisissä kahdessa miitissä ja juteltuakin tuli. Ei näin saa käydä. Osanottoni. edit: itku tuli. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
En koskaan tutustunut kaveriin, mutta kirjoituksista ja muiden kuvauksista päätellen oli mukava kaveri. Oikeastaan itkettää vaikken tuntenutkaan. Ah, cartoons. America's only native art form. I don't count jazz because it sucks. |
Mohla 16.11.2005 18:05:57 | |
---|
En oikein pysty keskittymään mihinkään vielä. Katsoin Dumbin jäsenkuvaustakin, viimeksi eilen aamupäivällä oli vielä aktiivinen. Ja kiinnitin huomiota allekirjoitukseenkin: " Ei kiire vaivannut kysyjää, vain yhdestä oli huoli Soittakaa kirkolle, kun poika äsken kuoli " Trio Niskalaukaus - Elegia Minunkin piti käydä omakuvausta katsomassa kun olin kirjottanut tuon edellisen viestini, ja siinä vaiheessa kun luin ton allekirjotuksen sieltä niin oli itku aika lähellä. Se sopii vähän liiankin hyvin. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Dinorocker 16.11.2005 18:09:51 | |
---|
En koskaan tutustunut kaveriin, mutta kirjoituksista ja muiden kuvauksista päätellen oli mukava kaveri. Oikeastaan itkettää vaikken tuntenutkaan. Outrider |
Tapani L 16.11.2005 18:41:43 | |
---|
Kirjoitin nimeni adressiin ja toivon kovasti jaksamista läheisille. En ikävä kyllä koskaan päässyt tutustumaan Teroon, ainoastaan irc-galleriassa pari kommenttia olemme vaihtaneet. Hän kuitenkin vaikutti kovin hienolta ihmiseltä ja todellakin erittäin musiikista innostuneelta. |
Tempura 16.11.2005 18:48:26 | |
---|
En koskaan jutellut, mutta laitoin nimen adressiin. Pakko olla hyvä jätkä, jos Nirvanastakin diggaili. Ja jokainen hyväluontoinen ihminen, jossa on muusikon vikaa, on hyvä tyyppi. Toivottavasti läheiset tai kukaan muu ei pidä pahana, kun kerran en tuntenut miestä yhtään. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
psyanide 16.11.2005 18:49:48 | |
---|
Lyhyen, 20-vuotisen elämänsä ajan Tero ei ollut minulle pelkkä serkku, pelkkä leikkikaveri, pelkkä pelikaveri, pelkkä koulukaveri, pelkkä soittokaveri, pelkkä bändikaveri, pelkkä työkaveri, pelkkä keskustelukaveri, eikä pelkkä mikään muukaan. Tero oli mulle tätä kaikkea ja paljon muuta. Käytännössä Tero oli se jonka kanssa kasvoimme yhdessä jakaen suuren osan mielenkiinnonkohteistamme; oli kyseessä sitten musiikki, media, muut harrastukset tai yleinen hyvä meininki. Viime vuosina molemmilla oli toki omat menonsa ja juttunsa, mutta nähtiin kuitenkin useita kertoja viikossa ja oikein alas asti istuttiin yleensä viikonloppuisin vaihtamaan kuulumiset. Tero eli täysillä ja oli 110% innostunut kaikesta mihin ryhtyi, niin työ- kuin vapaa-ajan elämässäkin. Viimeisimpänä tietenkin nämä bänditouhut, jotka lopulta tuntuivat lähtevän kunnolla liikkeelle. Vaikka itse lopetin soittohommat bändissä vuosia sitten, seurasin ja tein töitä Oranki-yhtyeelle innolla, koska olin ylpeä serkustani ja veljestäni, ja varma että näistä jätkistä kuullaan vielä. Maanantaina alkuillasta laitoin tekstiviestin Terolle, ja ihmettelin kun en saanut vastausta. Totuus selvisi minulle reilua tuntia myöhemmin kun tuli käsky saada perhe koolle. Eilen illalla istuimme iltaa Teron ystävien kesken muistellen ja kynttilää polttaen. Vaikka keskustelu oli hankalaa, saimme sanoja vaihdettua kyyneliä säästämättä ja itkua patoamatta. Kiitos kaikille, on nimittäin mahtavaa ja sangen herkistävää huomata, että täälläkin on lukuisia ihmisiä joiden muistoihin Tero jää aina hymyilevänä, positiivisen elämänasenteen omaavana, muita varauksetta auttavana ja opastavana ihmisyksilönä. Koska juuri sellainen hän todellakin oli. Tunsin Teron niin hyvin, että voin sanoa mitä hän olisi meidän halunnut tekevän tässä vaiheessa. Hankalaahan se on varsinkin kun ikävä on hetki hetkeltä kokoajan suurempi ja suurempi. Viimeisen kahden vuorokauden aikana on saanut nukuttua tunnin-kaksi, joten väkisinkin tässä alkaa olla jo melko heikkona. Ajattelin kuitenkin tulla tänne rustaamaan muutaman sanasen korvaamattomasta ja itselleni äärimmäisen läheisestä ja hyvästä ihmisestä, vaikka niidenkin löytäminen on valtavan vaikeaa. -Juha http://www.oranki.com |
Kapane 16.11.2005 19:14:24 | |
---|
Juha voimia sullekin nyt tosi paljon. |
Juhani 16.11.2005 19:35:29 | |
---|
Sanattomaksi vetää tämä onnettomuus... Järkyttävän surullista. :( Tero oli mukava, sympaattinen ja aina ystävällinen kaikille. Yhtä sydäntä koko mies. |
pardy 16.11.2005 19:42:59 | |
---|
Nyt kostui täälläki silmät vaikken henkilöä tuntenutkaan kuin kirjoitustensa perusteella. Itse emme voi päiviemme määrää päättää, joten uskon että koska Tero lähti näin pian on hänellä nyt hyvä paikka olla. Levätköön rauhassa. |
WeetM 16.11.2005 19:50:50 | |
---|
R.I.P. Itse en Teroa tuntenut, mutta kirjoituksiensa perusteella vaikutti asiantuntevalta ja sympaattiselta kaverilta. Tulipa hänet nähtyä kerran ihan livenäkin ehkä elämänsä musiikillisesti suurimpana hetkenä, viime kesän Heinolassa Jyrää konsertissa, jossa hän siis soitti Apulannan kanssa tuon yhden biisin. Muistan vielä Toni Wirtasen sanoneen Terosta: "Tää jätkähän tuntee mun kamat paremmin ku mä ite!" Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Cutter 16.11.2005 19:54:37 (muokattu 16.11.2005 20:03:22) | |
---|
Mä olen aika järkyttynyt. Tulee ikävä ja mieleen ne kaikki asiat mitä teron kanssa puhuttiin. Ja nyt harmittaa se, kun en Teroa ehtinyt miitin jälkeen tapaamaan. Syvimmät osanottoni hänen läheisilleen, voimia teille paljon. Tero oli yksi ihanimmista ja kultaisimmista ihmisistä ketä olen koskaan tavannut. Ja Tero, nuku hyvin. Kuten näet, monet jäivät sinua kaipaamaan. :,( En kai ole hullu, vähän tyhmä vain, mutta syytön sinä siihen olet. |
Pallisti 16.11.2005 19:58:03 | |
---|
No voi perkele. Osaanottoni :( |