Aihe: akercocke
1
SininenIII
26.05.2005 00:26:20 (muokattu 05.01.2006 13:36:08)

Onko monelle tuttu bändi? Minulle vasta noin kuukauden vanha tuttavuus, tilasin yhtyeen levyt Choronzon ja Goat of Mendes kuunneltuani sampleja ja videoita heidän kotisivuillaan. Etenkin Choronzon on pyöriny aikamoisen määrän kierroksia soittimessani. Saatanallista death/blackmetallia mukavilla mausteilla. Mutta enpä höpise tähän enempää, jokainen kuunnelkoon itse..

http://www.akercocke.com
McNulty
26.05.2005 00:42:26
Onko monelle tuttu bändi? Minulle vasta noin kuukauden vanha tuttavuus, tilasin yhtyeen levyt Choronzon ja Goat of Mendes kuunneltuani sampleja ja videoita heidän kotisivuillaan. Etenkin Choronzon on pyöriny aikamoisen määrän kierroksia soittimessani. Saatanallista death/blackmetallia mukavilla mausteilla. Mutta enpä höpise tähän enempää, jokainen kuunnelkoon itse..

http://www.akercocke.com/HOMEPAGE.htm

Itselleni on ainakin sen verran tuttu että nuo pari lättyä olen kanssa kuunnellut. Ihan keskiverto-konsepti... aika paljon on vain lainattua ja se "oma, uusi ja erikoinen" on hieman kyseenalaista. Kyllähän tuo toki toimii mutta itse arvostan tuossa tyylissä enemmän jotain uudemman Behemothin kaltaista menoa.

Kaveri joskus kuvaili Akercockea sellaiseksi sekoitukseksi Behemoth/Zyklon ja CradleOfFilth/DimmuBorgir... kaippa se on sopiva kuvaus ko. orkasta :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
l6mp6l6
26.05.2005 01:33:43
Ihan tiukkaa örvellystä ainakin The Goat of Mendes -albumin perusteella. Plussaa tissikansista! Videot on myös melko miellyttäviä.
But when I need you
You're almost here
And I know that's not enough
l6mp6l6
26.05.2005 07:42:18
Onko Eva Mendes mitään sukua Goat of Mendesille? Sisko ehkä? Ottakaa kantaa!
But when I need you
You're almost here
And I know that's not enough
Cocktus
27.05.2005 14:35:11

Mulla on niiden kaikki levyt. Rape of the Bastard Nazarene ei ole kovinkaan kummoinen levy, mutta Goat of Mendes on helvetin hyvä. Choronzon ei ole ihan niin hyvä, mutta sekin kuitenkin ylittää keskinkertaisen levyn tason.

Itseäni vain harmittaa, että Choronzonilla on liian "hyvät" soundit. Goat of Mendes on evil jo soundienkin johdosta, että heikompaa hirvittää. Silti sen levyn soundeista saa selvää.
SininenIII
27.05.2005 23:05:58

Mua taasen miellyttää enempi Choronzonin saundit, makuasioita sano... Ne muutamat "pimpelipompeli" välibiisit
eivät kyllä jaksa innostaa juuri nimeksikään.
Cocktus
28.05.2005 12:11:26

Mua taasen miellyttää enempi Choronzonin saundit, makuasioita sano... Ne muutamat "pimpelipompeli" välibiisit
eivät kyllä jaksa innostaa juuri nimeksikään.

Onhan ne hyvät soundit, mutta valitettavasti soundien mukana lähti myös tunnelmaa pirusti. Ei ole Akercocke enää niin rujo...
Bilharzia
17.11.2005 09:01:26
Onko Eva Mendes mitään sukua Goat of Mendesille? Sisko ehkä? Ottakaa kantaa!

Goat of Mendes on Eva Mendesin lemmikkivuohi. Tietenkin.
luopio
30.12.2005 13:30:34 (muokattu 30.12.2005 17:18:37)
Tää oli kyl aika kova tuttavuus. Biisit Scapegoat ja Valley of the Crusified kolahtaa kovasti. Osaatteko sanoo miltä levyltä nuo?
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
sepeli
30.12.2005 14:44:36
Tää oli kyl aika kova tuttavuus. Biisit Spacegoat ja Valley of hte Crusified kolahtaa kovasti. Osaatteko sanoo miltä levyltä nuo?

Taitaa biisin nimi olla Scapegoat. Choronzonilta on nuo.
Se mitä hymykseni luulevat
on vain anatominen ominaisuus
luopio
30.12.2005 17:17:37
Taitaa biisin nimi olla Scapegoat. Choronzonilta on nuo.

eisshhaatana!=D avaruusvuohi! hyvinhämmä taas vedän, ois aika mielenkiintonen.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)