Epämuusikko 16.11.2005 11:57:13 | |
---|
... R.I.P., osanottoni ja jaksamista läheisille. Ei oikein muuta pysty sanomaan... Sama. Lepää rauhassa. ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
JuSu 16.11.2005 12:00:10 | |
---|
Samaa mieltä. Ja teksti vaikka: Tero Vasken omaisille Syvin osanottomme Kaverit Muusikoiden.netistä (nimiä) Eikö? Kyllä. Messissä olen minä. JuSu In Memoriam - Dumb.
R.I.P. |
JCM 16.11.2005 12:26:35 | |
---|
Kyllä. Messissä olen minä. JuSu Mukana ollaan ehdottomasti. Otin aiheesta Juhaniin yhteyttä n. tunti sitten ja kaikki tuki on hankkeen takana. Välitän Juhanin osanotot tähän ketjuun, kun hän itse ei nyt ilmeisesti pääse hetkeen tänne. |
lxi 16.11.2005 12:31:31 | |
---|
Mukana ollaan ehdottomasti. Nimien keräämistä varten värkkäsin nopeasti yksinkertaisen lomakkeen: http://www.cc.jyu.fi/~altikeur/in_memoriam.php Nimimerkki mukana lähinnä kontrollisyistä, adressiin laitettaneen pelkästään oikea nimi. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Stain 16.11.2005 12:38:39 | |
---|
Kylläpä hätkähdytti. Hetki sitten mies kirjoitteli täällä. Osanottoni kaikille, jotka hänet tunsivat. We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
JuniperThree 16.11.2005 12:41:34 | |
---|
Perhana. Pyörii mielessä vaan sellanen kuva m.netin etusivusta, jossa Dumbin nimimerkki odottaa kirjautumista... =( Voimia ja jaksamisia omaisille. |
PoisonTheWell 16.11.2005 12:41:44 | |
---|
Kyllä veti surulliseksi. Olen tavannut teron pari kertaa ja kyllä ihan väärä mies kuoli. Oisi tänään ollut keikka oranki yhtyeen kanssa. :( Lepää rauhassa Tero. |
Bonham 16.11.2005 12:42:46 | |
---|
Nimien keräämistä varten värkkäsin nopeasti yksinkertaisen lomakkeen: http://www.cc.jyu.fi/~altikeur/in_memoriam.php Nimimerkki mukana lähinnä kontrollisyistä, adressiin laitettaneen pelkästään oikea nimi. Tuleeko toi sitten sulle, kun sen lähettää... eli uskaltaako laittaa eteenpäin? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
lxi 16.11.2005 12:47:28 | |
---|
Tuleeko toi sitten sulle, kun sen lähettää... eli uskaltaako laittaa eteenpäin? Tiedot eivät näy kenellekään muulle kuin minulle. Tarkoitettu vain m.netin jäsenille, koska m.netin nimissä adressi laitetaan. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
madu 16.11.2005 12:47:47 | |
---|
Nimien keräämistä varten värkkäsin nopeasti yksinkertaisen lomakkeen: http://www.cc.jyu.fi/~altikeur/in_memoriam.php Nimimerkki mukana lähinnä kontrollisyistä, adressiin laitettaneen pelkästään oikea nimi. Tämä on hyvä tapa kerätä nimet koostetusti. Laitoin nimen. I'm afraid that I was very, very drunk... |
Bonham 16.11.2005 12:48:29 | |
---|
Tämä on hyvä tapa kerätä nimet koostetusti. Laitoin nimen. Sinne lähti myös minulta Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Jabe 16.11.2005 12:48:37 | |
---|
Tiedot eivät näy kenellekään muulle kuin minulle. Tarkoitettu vain m.netin jäsenille, koska m.netin nimissä adressi laitetaan. Ok, hyvä. |
Kapane 16.11.2005 12:49:58 (muokattu 16.11.2005 12:50:29) | |
---|
Nimien keräämistä varten värkkäsin nopeasti yksinkertaisen lomakkeen: http://www.cc.jyu.fi/~altikeur/in_memoriam.php Nimimerkki mukana lähinnä kontrollisyistä, adressiin laitettaneen pelkästään oikea nimi. Hyvä. Voisit perustaa oman ketjun tälle, niin kaikki varmasti huomaavat. |
Jabe 16.11.2005 12:50:06 | |
---|
Kai siihen voisi laittaa sekä yleisotsikon että kaikkien osanottajien nimet. Ei niitä nimiä muistotilaisuudessa aleta lukemaan, jos niitä useita kymmeniä on, mutta minusta ne kuuluvat ehdottomasti adressiin. Jep, hyvä näin. |
aikavaikea 16.11.2005 12:50:18 | |
---|
Tiedot eivät näy kenellekään muulle kuin minulle. Tarkoitettu vain m.netin jäsenille, koska m.netin nimissä adressi laitetaan. Pitäisiköhän tuolle adressille olla oma ketju, ettei tuo tieto huku tähän ketjuun? (itse olen hengessä mukana, nimeä en viitsi laittaa kun en kaveria tuntenut) Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before." |
Bonham 16.11.2005 12:50:50 | |
---|
Pitäisiköhän tuolle adressille olla oma ketju, ettei tuo tieto huku tähän ketjuun? (itse olen hengessä mukana, nimeä en viitsi laittaa kun en kaveria tuntenut) Bäkkärille ketju... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Pitäisiköhän tuolle adressille olla oma ketju, ettei tuo tieto huku tähän ketjuun? (itse olen hengessä mukana, nimeä en viitsi laittaa kun en kaveria tuntenut) Tai mode vois laittaa infon adressista tän viestiketjun alkuun? |
Ossi 16.11.2005 12:55:38 | |
---|
Nimien keräämistä varten värkkäsin nopeasti yksinkertaisen lomakkeen Nahkis se aina osaa ja jaksaa. Kiitos. There`s gonna be a change of season.
Indian Summer, look around.
And it`s gone.
Why you wanna save the best for last?
We grow up so slowly and grow old so fast -R.Robertson |
sepeli 16.11.2005 12:56:12 | |
---|
Se mitä hymykseni luulevat on vain anatominen ominaisuus |
Exhausted 16.11.2005 12:58:26 (muokattu 16.11.2005 13:00:22) | |
---|
Tai mode vois laittaa infon adressista tän viestiketjun alkuun? olisinhan minäkin toki sen voinut tehdä. Todella hyvä idea kyllä. Kyselkää minulta jos tarvitsette Teron kotiosoitetta. |