Aihe: Kunnollinen MIDI-keyboard?
1
Kärpäsruoska
16.11.2005 22:40:09
Tuossa alla tuo masterkiippari-keskustelu, siellä on vieläpä linkkejä pariin muuhun keskusteluun. Voi olla hyödyksi.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
Krokantti.
17.11.2005 10:22:25
Oho, nuo aiheet olivat menneet kokonaan ohi silmieni. Kiitoksia!
hanipai
17.11.2005 12:44:48
Oho, nuo aiheet olivat menneet kokonaan ohi silmieni. Kiitoksia!

Jos 49-koskettiminen ei ole liian lyhyt, niin suosittelen E-mu Xboard 49:ää. Kuulemma oikeesti hyvä. Mulla tuli just ilmotus, et postista vois hakea.
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Krokantti.
17.11.2005 15:00:28 (muokattu 17.11.2005 15:02:30)
Jos 49-koskettiminen ei ole liian lyhyt, niin suosittelen E-mu Xboard 49:ää. Kuulemma oikeesti hyvä. Mulla tuli just ilmotus, et postista vois hakea.

Muutenhan tuo varmasti olisi hyvä, mutta tosiaan keyboardia on tarkoitus käyttää myös ihan 'pianoemulaattorina' eikä vain softajuttujen säätämiseen, joten viisi oktaavia (tai 61 kosketinta) on melko lailla minimi.

Hmm. CME UF-6 voisi muutoin olla erittäin hyvä tuntumansa yms. puolesta, mutta jos ajurit pelittävät yhtä huonosti kuin kerrotaan, ei sitä kannata ostaa.

Myös painotetut koskettimet alkavat kuulostaa houkuttelevalta, kun pianolla on tottunut soittamaan.
Krokantti.
20.11.2005 13:54:14
Olisiko vielä muita ehdotuksia? Entä onko kenelläkään kokemuksia tuosta CME UF-6:sta?
hanipai
21.11.2005 12:58:12

No joo en tiedä voiko tota sanoa kunnolliseksi, kun 2 vikaa säätönupikkaa on ilmassa eikä painu muiden tasalle vaikka painais ja viimeinen kosketin naksuu ihan kuin se olisi rikki, vaikka ääni kuuluukin. Aika juosten kustun olonen. Jäntevä on kyllä koskettimisto ja muuten ihan hyvä ei siinä mitään. Voihan olla, että mulle tuli joku huono kappale vaan. Vaikka jotain olen kyllä kuullut, että eivät kovin tasalaatuisia olekaan. Ensimmäistä kertaa lähtee Thomannille takaisin joku tuote...prkl.
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)