okoranta 12.11.2005 11:59:49 | |
---|
Juu kävin tinkimässä ja testailemassa, mutta kitara on myynnissä kirpparilla Provisiomyynnillä ja äijä joka sitä myy, on myyjän mukaan ollut taas pariviikkoa "viihteellä" ja sillä äijällä ei ole vakituista kännykkäliittymää, vaan niitä Prepaid, juttuja, joten numero vaihtuu äijällä viikon välein...joten en vielä kitaraa saanut mukaani. Myyjä otti multa tiedot ylös ja aikoi soittaa sitten, ku kitaran omistaja käy siellä ja kertoo hyväksyykö mun tarjouksen?? |
Ippei 13.11.2005 15:02:58 | |
---|
No huh! Toivottavasti ottaa yhteyttä ja kitara saisi asiallisemman kodin. Ei nuo Aria Pro II:et kuulu minkään "viihteellä" olevan kouraan, ne on tarkoitettu soitettavaksi! Jep jep, täytyy varmaan käydä kirpputoreilla joku päivä, työt vain rajoittavat sangen paljon tuota menemistä. Noh, kyllä sitä aikaa jostain taas ilmestyy. - Ippei |
okoranta 15.11.2005 09:55:00 (muokattu 15.11.2005 09:57:26) | |
---|
Jippi jai jjei!!!! Aamulla kun ajelin tuossa töihin, niin kirpputorin äijä soitti mulle ja sanoi, että kitaran myyjä oli hyväksynyt mun tarjouksen Aria Pro II CS-250 kitarasta ja alkuperäisestä kovasta keissistä!! :) Eipä siinä ku kaaralla tuhatta ja sataa kirppikselle ja kitara matkaan, kaupan päälle tuli vielä kunnon letkusta tehty kitarapiuha.. Pitää ottaa tänään kuva kepistä ja keissistä ja laittaa linkkiä tänne, kitarassa on tasan yksi naarmu,lavan yläosassa ja keissi on kuin uusi, ei ole vissiin paljon keikkoja heitetty... .....Ja hinta, no halvalla sain! koko läjä 130€ :) Kannattaa käydä kirpputoreilla!!! Edit: Sarjanumeron perusteella kitara on vuodelta 1981. "Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- |
Ippei 15.11.2005 10:15:09 | |
---|
NO HUH! Suuret onnittelut hienon Aria Pro II CS-250:n uudelle omistajalle! Äärettömän hyvän diilin teit, 130 € alkuperäisen laukun kanssa on tuosta kitarasta pilkkahinta! Soita sitä keppiä hyvin, tuosta kitarasta pitäisi kyllä iloa riittää joksikin aikaa. Nyt on kyllä kauhea vimma hommata tele-tyylinen kitara, toivottavasti tässä joku päivä pääsisi itsekin käymään kirpputoreilla. Vielä kerran, onnittelut, olet juuri ostanut hyvän kitaran! |
okoranta 15.11.2005 11:09:30 | |
---|
NO HUH! Suuret onnittelut hienon Aria Pro II CS-250:n uudelle omistajalle! Äärettömän hyvän diilin teit, 130 € alkuperäisen laukun kanssa on tuosta kitarasta pilkkahinta! Soita sitä keppiä hyvin, tuosta kitarasta pitäisi kyllä iloa riittää joksikin aikaa. Nyt on kyllä kauhea vimma hommata tele-tyylinen kitara, toivottavasti tässä joku päivä pääsisi itsekin käymään kirpputoreilla. Vielä kerran, onnittelut, olet juuri ostanut hyvän kitaran! Juu, kiitoksia vain. kerrankin kävi moukan tuuri!:) "Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- |
Jehu 15.11.2005 11:33:41 | |
---|
Juu, kiitoksia vain. kerrankin kävi moukan tuuri!:) Etkä kitaraa edes soittele, prkl. No, ainahan voit antaa tuon mulle joululahjaksi :D Bring me my kebab. |
okoranta 15.11.2005 11:40:53 | |
---|
Etkä kitaraa edes soittele, prkl. No, ainahan voit antaa tuon mulle joululahjaksi :D Niin varmaan, lällälällälällälieruu , ehkä musta nyt tulee sit basistikitaristirumpalilaulaja! Tänään pitää mennä testaan, tykitän sun marsulla koko kämpän nurin :) "Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- |
Jehu 15.11.2005 13:05:16 | |
---|
Niin varmaan, lällälällälällälieruu , ehkä musta nyt tulee sit basistikitaristirumpalilaulaja! Tänään pitää mennä testaan, tykitän sun marsulla koko kämpän nurin :) Tä? Tunnenko sut muka vai? Bring me my kebab. |
okoranta 15.11.2005 13:09:46 (muokattu 15.11.2005 13:12:10) | |
---|
Tä? Tunnenko sut muka vai? No, ainahan voit antaa tuon mulle joululahjaksi :D heh, en tietenkään;) "Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- |
NO HUH! Suuret onnittelut hienon Aria Pro II CS-250:n uudelle omistajalle! Äärettömän hyvän diilin teit, 130 € alkuperäisen laukun kanssa on tuosta kitarasta pilkkahinta! Vielä kerran, onnittelut, olet juuri ostanut hyvän kitaran! Itse en ole niin spesialisti noitten sähkökitaroiden kanssa,mutta eilen testailin kepukkaa ja olin enemmän kuin tyytyväinen...Pari kaveria, jotka päätoimisesti soittaa skepaa olivat kyllä yllättyneitä kitaran laadusta!Vanhoilla kielillä soundi meinas olla vähän tunkkainen(varmaan 10 vuotta vanhat kielet), mutta uudet kielet alle, niin johon alkoi laulaan..Näin pienellä testauksella voi jo todeta, että hyvä soundi on..Ja tarkoitus olisi tänään testailla putkistyrkan kanssa miten pelaa, noh se on ainakin selvää, ettei soundi huonone!! "Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- |
okoranta 16.11.2005 21:56:33 | |
---|
|
Ippei 17.11.2005 11:18:52 | |
---|
Ciao taas! En ole yhtään yllättynyt että olivat yllättyneitä laadusta. Nuo Matsumokun tehtaan kaverit tekivät hyviä keppejä, itsellänikin on pari Aria Pro II:sta nurkissa. Hienon näköinen keppi on, onnittelut taas kerran. Perhana kun ei pääse täältä töistä mihinkään käymään, rahaakin olisi sellaiset 150 euroa menemään laittaa ... Taitaa mennä kieliin ynnä muihin kun ei ole aikaa käydä missään. Ehkä viikonloppuna voisi käydä jossain, jos jaksaisi. Upea keppi, kasari on jees! - Ippei |
fox 17.11.2005 11:44:25 | |
---|
Ciao taas! En ole yhtään yllättynyt että olivat yllättyneitä laadusta. Nuo Matsumokun tehtaan kaverit tekivät hyviä keppejä,
Ei yllätä minuakaan yhtään, sen verran noita käpistelly.. Matsumokun tuotteet kelpas aikoinaan ensimmäiselle jenkkitehtaalle Japanissa (luvan kanssa) eli S.D.Curleen International-sarja tehtiin Matsumokulla. Matsumokulta puuttu vaan ne "ylemmän luokan" kitarat joista taas Terada ja vallankin Fuji Gen tuli tunnetuiksi..ja Yamaha. ;) |