Aihe: Kate Bush: Aerial
1
Artturi
09.11.2005 11:07:20
Jumaliste, et oon onnellinen, et tästä levystä voi kirjottaa tälle palstalle!!

Onpahan upea levy.. Red Shoes harhalaukaus on lopullisesti anteeksiannettu ja unohdettu; tässä on levy minkä tekijä voi olla vain ja ainoastaan Kate Bush!!

Ekan levyn 7 kappaletta ovat "Kate songs", mukavan eri tyylisiä kuitenkin ja joukossa pari tosi helmee!!

Toka levy on kuitenkin mulle se juttu!! Se on kun Ninth Wave Hounds of lovella, paitsi vähän vielä parempi! Uppoo meikään aika kovasti!! Upeeta, upeeta..
Memu
11.11.2005 00:54:46
Mahtavaa, täytyy ostaa heti pikimmiten tuo levy. Hyviä arvosteluja näytää saaneen kaikkialla. King of the mountain biisi oli aluksi hieman pettymys, ei oikein saanut otetta mistään. Muutaman kuuntelukerran jälkeen se sitten aukesi ja onkin tällä hetkellä yksi suosikkibiisejäni Katelta.
THV-klubi #31
Basismi
11.11.2005 13:02:04
King of the mountain biisi oli aluksi hieman pettymys, ei oikein saanut otetta mistään.

KOTM on kuitenkin tuon levyn selkeä poppispläjäys, että ei kannata mitään easylisteningiä odottaa :)
Viistous helpottaa soittamista!
2541
11.11.2005 14:58:36

Muutama päivä on tullut levyä kuunneltua ja ei ollut pettymys. Varsinkin kakkoslevy miellyttää. Tervetuloa takaisin Kate.
sunny
16.11.2005 22:17:43
On kyllä hyvä levy. Ei ollu odotukset mulla kovin suuret, kun se punakenkälevykin jäi mun soittimessa vähän vähemmälle soitolle. On siis positiivinen yllätys mulle, hyvä Kate! Nyt tulee varmasti kuunneltuakin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)