![]() 15.11.2005 20:10:54 | |
---|---|
Eikö nuo faqit vois kaikki laittaa tavallaan oman topicin alle? Tyyliin että ois etusivulla vaan yks Että Faqit ovatten täällä, ja sitä klikkaamalla löytyis miljoona faqia sitten? Oisko se vallan mahdoton ajatus? Tekniset setät, hoi?? Tätä olen itsekkin miettinyt. Perkele! | |
![]() 15.11.2005 20:21:22 | |
Melkein menee offtopiciksi, mutta joku voisi kirjoitella faqin (tupla)pedaalin säätämisestä, kun näitä nyt tuntuu taas vaihteeksi riittävän. Ei kiitos, etusivu on muutenkin helvetin täynnä. Puolet noista faqeista voisi poistaa, ja muutenkin niissä vähintään puolet viesteistä on täysin turhaa löpinää. Jag är en hund | |
![]() 15.11.2005 20:57:37 | |
Ei kiitos, etusivu on muutenkin helvetin täynnä. Puolet noista faqeista voisi poistaa, ja muutenkin niissä vähintään puolet viesteistä on täysin turhaa löpinää. Niin, tai siten että niihin ei voisi kirjoitella jälkimain ollenkaan, ainoastaan että kyseisen faqin tekijä voisi niitä muuttaa hänelle tehtyjen parannusehdotusten myötä. Olisikohan se sitten hirveää privaviesteilyä.. Toisaalta mitäpä ne sivut siellä haittaa, itse faq on kuitenkin nähtävissä heti ensimmäisenä, ja sitä pystyy kuitenkin editoimaan/päivittämään, ei tarvitse välttämättä lukea jatkoa ollenkaan, jos ei huvita. Pointtina tässä on ehkä se, että pidetään ne faqien eka sivut ts. itse faqit ajan tasalla, ettei lukijan tarvitse selata 1400000 sivua etsiäkseen jotain tiettyä. Kiitos ja anteeksi. | |
![]() 15.11.2005 21:55:52 | |
Ongelmana on, että esim. vasemmanpuoleiseen speduun en saa voimaa, enkä muutenkaan tuntumaa, se antaa periksi ja on melko löysä. Kävin ostamassa uudet jousetkin, olen säätänyt jousien kireyttä laidasta laitaan; ei hyödytä. Pedaali on 2,5 vuotta vanha, tuskin vaikuttaa asiaan. Vasemmanpuoleinen pedaali antaa vain periksi ja ketju rupeaa pomppimaan kun koittaa vaikka hitaita juttuja soittaa. Mut Iron Cobrat mitä olen soittanut, on toiminut erittäin hyvin ja niissä on ollut juuri se jämäkkyys mikä pitääkin, eli ei ole antanut periksi ja palauttaa todella hyvin. Mitähän pitäisi tehdä, ainoa ongelma on nyt tuon ison ongelman lisäksi se, että akseli tuntuisi vähän klappaavan, tosin en satu omistamaan sellasta hyvin pientä kuusiokoloavainta millä nuo todella pienet ruuvit saisi kiristettyä. Tuntuu kyllä todella naurettavalta jos tuolle joku iso ja hintava remppa pitäisi tehdä. Tietääkseni kaikki säädöt on käyty läpi eikä mitään mullistavaa vaikutusta ole ollut. Akselin säätäminen ääriasentoonkin on kokeiltu mutta yhtä voimaton se pedaali on silti. Haluaisin muitakin vastauksia kun esim: "No koita säätää se vasen pedaali samalla tavalla kuin oikea", kokeiltu on.. Niinkun sanoin, säädöt on mielestäni lähestulkoon käyty läpi, pedaali on löysä ja jämäkkyys puuttuu kokonaan, ja palautus on heikkoa. Veikkaan että kysessä on sama "ongelma" jonka kanssa itsekin aikoinaan uusien cobrien omistajana pähkäilin. Irrota pedaalien välipuomi vasemmasta spedusta ja vedä tanko ulos. Kuten näet, tangon päässä on 2 tasaista sivua, kiristysruuvien tulee osua näihin, muuten ei pidä. Itsestään selvyyshän tuo, mutta tunnen kaksin muutakin, jotka alkuun painivat saman asian kanssa... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)