Aihe: Iron Cobra Rolling Glide tuplaspedu
1 2 3
Deino
15.11.2005 20:10:54

Eikö nuo faqit vois kaikki laittaa tavallaan oman topicin alle? Tyyliin että ois etusivulla vaan yks Että Faqit ovatten täällä, ja sitä klikkaamalla löytyis miljoona faqia sitten? Oisko se vallan mahdoton ajatus? Tekniset setät, hoi??

Tätä olen itsekkin miettinyt.
Perkele!
Bacchus
15.11.2005 20:21:22
Melkein menee offtopiciksi, mutta joku voisi kirjoitella faqin (tupla)pedaalin säätämisestä, kun näitä nyt tuntuu taas vaihteeksi riittävän.

Ei kiitos, etusivu on muutenkin helvetin täynnä. Puolet noista faqeista voisi poistaa, ja muutenkin niissä vähintään puolet viesteistä on täysin turhaa löpinää.
Jag är en hund
Sa(n)kari
15.11.2005 20:57:37
Ei kiitos, etusivu on muutenkin helvetin täynnä. Puolet noista faqeista voisi poistaa, ja muutenkin niissä vähintään puolet viesteistä on täysin turhaa löpinää.

Niin, tai siten että niihin ei voisi kirjoitella jälkimain ollenkaan, ainoastaan että kyseisen faqin tekijä voisi niitä muuttaa hänelle tehtyjen parannusehdotusten myötä. Olisikohan se sitten hirveää privaviesteilyä.. Toisaalta mitäpä ne sivut siellä haittaa, itse faq on kuitenkin nähtävissä heti ensimmäisenä, ja sitä pystyy kuitenkin editoimaan/päivittämään, ei tarvitse välttämättä lukea jatkoa ollenkaan, jos ei huvita.

Pointtina tässä on ehkä se, että pidetään ne faqien eka sivut ts. itse faqit ajan tasalla, ettei lukijan tarvitse selata 1400000 sivua etsiäkseen jotain tiettyä. Kiitos ja anteeksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)