Aihe: Milloin viimeksi muistit kiittää miksaajaa?
1 2
poppamies
14.11.2005 22:30:09

Kun soittaa isompia keikkoja/yhteiskeikkoja tahtoo niin usein käydä niin että miksaaja saa tehdä töitä hiki hatussa koko illan eikä huonoimmassa tapauksessa saa kuin haukkuja. Olen huomannut että saa aika ruhtinaallisen kohtelun jos muistaa huomioida tiskin takana töissä olevia, ja vaikka eivät olisikaan kehuja ansainneet, niin ainakin muistaa kiittää setin /keikan jälkeen.
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
JCM
14.11.2005 22:59:19

Kyllä on tullu muistin mukaan aina kiitettyä.
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
Janus
14.11.2005 23:04:10
Viime lauantaina.
kivi
14.11.2005 23:51:01
Joka keikan jälkeen, jos kaverin vain yhyttää.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
LNA
15.11.2005 02:47:52

Viimeksi perjantaina ensimmäisenä toimenani keikan päätteeksi. Sanon sen saman mitä aina - varmaan tyyppi naureskelee itsekin sille: ("Jopa näillä mun paskatulpilla kuulin itseni ja bändin!")
Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now!
Life's a beach and then you dive.
jogo3000
15.11.2005 07:21:28

Viime keikalla. Teki hyvää työtä.
Once you stop moving, you're dead.
Juntunen
15.11.2005 11:31:16

Joka keikan jälkeen, jos kaverin vain yhyttää.

Sama mulla.
Uudistettu DianWEB
aijommi
15.11.2005 14:51:23
Helvetti kun en viime keikalla tajunnut, mutta yleensä ne on kyllä oikeita kyrpäotsia, ei viitsi semmoisia kiitellä.
Janus
15.11.2005 15:21:22
Helvetti kun en viime keikalla tajunnut, mutta yleensä ne on kyllä oikeita kyrpäotsia, ei viitsi semmoisia kiitellä.

15-vuotiaiden hevibändin miksaaminen synnyttää yleensä taruolennoista harvinaisimpia: yksisarvisia.
oiva tumpeloinen
15.11.2005 15:30:02
15-vuotiaiden hevibändin miksaaminen synnyttää yleensä taruolennoista harvinaisimpia: yksisarvisia.

Ja sitten ihmetellään seuraavalla keikalla, miksi miksaaja ei ota suosiolla mitään ideoita tai vastaavaa kuuleviin korviin. Kyllähän miksaajaa kannattaa aina kiittää jälkikäteen. Samalla voi antaa ASIALLISTA palautettakin hyvistä ja huonoista puolista.
Meillä ainakin aikanaan sattui sama miksaaja muutamaan otteeseen eri paikkoihin. Kun hommat oli hoidettu ekalla kerralla hyvin molemmin puolin, ei seuraavalla kerralla enään ollutkaan juurikaan mitään muuta, kuin nopea kasaus ja soundcheck. Miksaaja osallistui kaikkeen, ja teki vielä vähän lisää töitä muutaman pyynnön takia. Mutta eipä tuota näyttänyt asia painavan. Mukaville ihmisille on aina mukava tehdä palveluksia......
Cornflake
15.11.2005 18:05:45
Joka kerta.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
Deathrace King
15.11.2005 18:27:39

No milloin pomo kiittelee hyvin tehdystä duunista? Niin, eli hyvin harvoin. Eiköhän se palkka ole se pääasia. Mutta jos kiitoksiin on aihetta, kyllä pitäisi kiittää. Ei vaan muista. Yleisöä ollaan kyllä aina kiitelty.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Jööhannes
15.11.2005 18:27:40
Kun soittaa isompia keikkoja/yhteiskeikkoja tahtoo niin usein käydä niin että miksaaja saa tehdä töitä hiki hatussa koko illan eikä huonoimmassa tapauksessa saa kuin haukkuja. Olen huomannut että saa aika ruhtinaallisen kohtelun jos muistaa huomioida tiskin takana töissä olevia, ja vaikka eivät olisikaan kehuja ansainneet, niin ainakin muistaa kiittää setin /keikan jälkeen.

Hmm, eipä ole ikinä käynyt mielessäkään. :) Tästä lähtien pitää muistaa.
Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi!
Jungleman
15.11.2005 19:43:43
Olen muistanut kiittää miksaajaa, yleensä kätellen, aina sen jälkeen kun tajusin. Aina keikan jälkeen, olen sitten itse ollut soittamassa tai järjestämässä keikkaa ym. tapahtumaa. Pieni maa, pienet kuviot - ei kannata lypsää pahaa verta unohtamalla helppoja ja yksinkertaisia perusasioita.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
J-boy #5
Nelikielipiru
15.11.2005 21:09:38

Viimeksi perjantaina ensimmäisenä toimenani keikan päätteeksi. Sanon sen saman mitä aina - varmaan tyyppi naureskelee itsekin sille: ("Jopa näillä mun paskatulpilla kuulin itseni ja bändin!")

Mutta Itkoselle pitäisi oikeasti antaa joku kunnia maininta/pokaali sen työstä, ainoo mikä vikisee on purkaa sen leukojen välissä ja AINA siis AINA on soundit enemmän kuin kohdallaan. Liian paljon se joutuu kuuntelee vittuilua, esim. erään orkesterin solisti potki monitoria ja lausui jotenkin näin "lauluu lisää ja rumpuja kans v****** puukorva", kuten varmaankin monet muutkin miksaajat joutuvat liian paljon kuuntelee turhaa sanaa "nousevilta tähdiltä".
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
aijommi
15.11.2005 21:54:00

Ikärasismia!
cnr
15.11.2005 22:24:50
Ikärasismia!

15- vuotias kun on niin kovin lähellä 16- vuotiasta, joka on tutkimusten mukaan kaikkein itsevarmin mielipiteistään. Ja nuoret kun eivät tunnetusti osaa vielä pahemmin soittaa, eivätkä ottaa asiallista palautetta vastaan.
kivi
15.11.2005 22:34:18
Ikärasismia!

Ei kai?

Jokainen yli 15-vuotias on ollut joskus elämässään se 15-vuotias, usein euroopan-omistaja, toisinaan korvistaan treenikämpän oveen juuttuneena kun ei enää pää mahdu samaan huoneeseen muiden kanssa. Muistan ihan hyvin.

Lohdullista on tietää, että sieltä tullaan aina myös alas, ennemmin tai myöhemmin. Ikävämpää on tietää, että ne samat ihmiset jotka menomatkalla tapasi, ovat kaikki myös paluumatkalla vastassa, ja muistavat kyllä.

On ihan ok elää elämänsä pyytämättä keneltäkään anteeksi. Se vain vaatii, että pitää elää niin, ettei sitä anteeksipyydettävää olisi.

Itse osaan sanoa sekä kiitos että anteeksi nykyään.
:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Jööhannes
15.11.2005 23:22:26
Ja nuoret kun eivät tunnetusti osaa vielä pahemmin soittaa

Jos tällä sivustolla voisi antaa miinuksia niin semmoinen kyllä saisit. :)
Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)