Urmas Potkuri 15.11.2005 20:46:42 (muokattu 17.12.2005 13:57:45) | |
---|
********TÄNNE KESKUSTELU TAUSTARAIDOISTA JA OMAT SOOLOT********* Tämän on tarkoitus olla Mnetin taustatietokannan keskustelu ja mahdollisesti soittelu/kommentointi topic. Eli **ttuilut, kommentit, toiveet ja mahdolliset taustojen päällesoitetut soolot tänne. ;) Ja tietenkin aiheeseen liittyvä yleinen keskustelu. Kiitos. Jos haluat jakaa itsetekemäsi taustan muille, lisää se ketjuun: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=108737Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
re infecta 15.11.2005 20:55:24 (muokattu 15.11.2005 21:02:16) | |
---|
Kiitoksia startista ja hauska tausta! Toivottavasti hanke ottaa tuulta siipiensä alle ja porukka alkaa nauhoitella omia raitoja ja sooloja. Ylläpidolle terkkuja, että jos homma alkaa pyöriä, niin olisi ehkä hyvä jossain vaiheessa harkita näiden kahden otsikon laittamista pysyviksi. Välillä voi olla hiljaisempaa kautta "taustaraitabisneksen" kanssa, jolloin olisi ikävää selailla sivutolkulla topiceja ennen kuin pääsee käsiksi tietokannan tiedostoihin tai kommenttialueelle. |
Voisi olla toimivampaa jos Arkkikansleri lisäisi taustanauhat alkuperäisviestiin sitä mukaa kuin niitä tulee. Ei tarvitsisi turhia selailla. Tämä viesti oli 100 % totuus. |
Urmas Potkuri 15.11.2005 21:11:47 | |
---|
Voisi olla toimivampaa jos Arkkikansleri lisäisi taustanauhat alkuperäisviestiin sitä mukaa kuin niitä tulee. Ei tarvitsisi turhia selailla. Ok. Tehdään niin. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
re infecta 15.11.2005 21:11:50 (muokattu 15.11.2005 21:14:51) | |
---|
Voisi olla toimivampaa jos Arkkikansleri lisäisi taustanauhat alkuperäisviestiin sitä mukaa kuin niitä tulee. Ei tarvitsisi turhia selailla. Varmasti, mutta tätä kannattaa varmasti harkita vasta kun raitoja on tosiaan sivukaupalla. Tähän on vielä matkaa. Lisäksi, voidaanko olettaa että Arkkikansleri haluaa isännöidä showta loputtomiin? Epäilen. |
Urmas Potkuri 15.11.2005 21:13:56 | |
---|
Varmasti, mutta tätä kannattaa varmasti harkita vasta kun raitoja on tosiaan sivukaupalla. Tähän on vielä matkaa. Lisäksi, voidaanko olettaa että Arkkikansleri haluaa isännöidä showta loputtomiin. Epäilen. Voin minä jonkinaikaa sillointällöin vilkuilla. Ei tämä nyt niin aikaa vie. Kai? ;D Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
re infecta 15.11.2005 21:15:52 (muokattu 15.11.2005 21:23:58) | |
---|
Voin minä jonkinaikaa sillointällöin vilkuilla. Ei tämä nyt niin aikaa vie. Kai? ;D Ei vielä. Heh. Ja mitäs jos käyttäjä päivittää taustaansa tms. - Arkkikanslerin itse on tätä hyvin vaikea seurata ja tällöin ensimmäisen viestin lista ei ole aina ajantasalla. Itse olen alkuperäisen idean ja käytännön kannalla, mutta minähän en voi olla tässä asiassa puolueeton. ;) |
LamaAjanElvis 15.11.2005 21:38:05 | |
---|
Ei vielä. Heh. Ja mitäs jos käyttäjä päivittää taustaansa tms. - Arkkikanslerin itse on tätä hyvin vaikea seurata ja tällöin ensimmäisen viestin lista ei ole aina ajantasalla. Itse olen alkuperäisen idean ja käytännön kannalla, mutta minähän en voi olla tässä asiassa puolueeton. ;) Joo näin, niinkuin oli alunperinkin. Mikäs kiire tässä valmiiks tuhotussa maailmassa.
Sormet lähtee soundista
Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4
Romantikkoitkijät#7 |
Urmas Potkuri 15.11.2005 21:42:05 | |
---|
Ei vielä. Heh. Ja mitäs jos käyttäjä päivittää taustaansa tms. - Arkkikanslerin itse on tätä hyvin vaikea seurata ja tällöin ensimmäisen viestin lista ei ole aina ajantasalla. Itse olen alkuperäisen idean ja käytännön kannalla, mutta minähän en voi olla tässä asiassa puolueeton. ;) Viisaus virtaa kirjoituksestasi. ;) Pitäydymme siis alkuperäisideassa. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
secondarymind 16.11.2005 02:42:37 | |
---|
- tahtilaji (mainitsee, jos ei ole 4/4 tai on vaihteleva) - tempo esim. "taustannimi.mp3 (rock, G-duuri, 3/4, 120)" Mitäs jos tahtilajeja/tempoja on 2+n? Pitääkö ajat, joissa tahtilaji/tempo muuttuvat ilmoittaa myös?:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
re infecta 16.11.2005 10:42:18 (muokattu 16.11.2005 10:46:35) | |
---|
Mitäs jos tahtilajeja/tempoja on 2+n? Pitääkö ajat, joissa tahtilaji/tempo muuttuvat ilmoittaa myös?:) Minusta riittää ilmoittaa, että "muuttuva". Kunhan tuon tietää, niin sitten osaa orientoitua oikein ja kuunnella loput. Ja ehkä hyvä olisi laittaa mukaan myös lähtökohtainen sävellaji, tahtilaji ja tempo hieman helpottamaan. Tyyliin: progemania_rock_muuttuva(C-duuri)_muuttuva(3-4)_muuttuva(160).mp3 |
Kampela77 16.11.2005 10:58:47 | |
---|
Minusta riittää ilmoittaa, että "muuttuva". Kunhan tuon tietää, niin sitten osaa orientoitua oikein ja kuunnella loput. Ja ehkä hyvä olisi laittaa mukaan myös lähtökohtainen sävellaji, tahtilaji ja tempo hieman helpottamaan. Tyyliin: progemania_rock_muuttuva(C-duuri)_muuttuva(3-4)_muuttuva(160).mp3 Monimutkaisempien taustojen kohdalla voisi ehkä mielummin kirjoittaa itse viestiin jonkun lyhyen kuvauksen. Siitä voisi kopioida tiedot jonnekin talteen, jos tuntee tarpeelliseksi. |
re infecta 16.11.2005 11:15:39 | |
---|
Monimutkaisempien taustojen kohdalla voisi ehkä mielummin kirjoittaa itse viestiin jonkun lyhyen kuvauksen. Siitä voisi kopioida tiedot jonnekin talteen, jos tuntee tarpeelliseksi. Totta. Mutta joku merkintä tiedoton nimeen olisi hyvä minusta laittaa. Edes yksi sana "muuttuva". Tietää sitten mennä omiin muistiinpanoihinsa tutkimaan, että mikä siellä muuttuu ja milloin. |
LamaAjanElvis 16.11.2005 12:06:11 | |
---|
On muuten pirun hieno tausta arkkiksella tuolla! Helvetti kun ei olis tätä jännetuppihommelia niin vetäisin parhaillaan jotain siihen päälle. Mikäs kiire tässä valmiiks tuhotussa maailmassa.
Sormet lähtee soundista
Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4
Romantikkoitkijät#7 |
Urmas Potkuri 16.11.2005 17:07:14 | |
---|
On muuten pirun hieno tausta arkkiksella tuolla! Helvetti kun ei olis tätä jännetuppihommelia niin vetäisin parhaillaan jotain siihen päälle. Tota...kiitoksia. :D On muuten viisasta antaa käden levätä nyt jonkin aikaa. Sanon tuon kokemuksesta, mutta kyllä sää itte parhaiten huomaat jotta kestääkö vai ei. Huomasin muuten että postasin "väärän" version. Piti olla ilman sitä "rumpusooloa" ja basson piti olla hiukka selkeämpi. Mutta olkoon tuo nyt. Kuvaapa ainakin sitä käyttötarkoitusta. ;) Käytimme joskus puolimiljardia vuotta sitten treenaamiseen tuontyylisiä jamitaustoja. Siksipä se on "liisteröintiblues". Kun jotakin hatustaheitettyä veivaa tunnin ennen varsinaisia biisejä, niin se on omiaan "liisteröimään" tuota soitantaa yhteen. Pakotettiin vielä kaikki soittamaan sooloja. Vierailijatkin. Se oli hauskaa. ;) Krapulakin hellitti jos semmoinen oli tai uusi oli hyvää vauhtia hankinnassa sen session aikana. Jotta semmoinen tarina sillä.... Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Mustikkamuffinssi 16.11.2005 17:15:00 | |
---|
Juu. Pitää viikonloppuna laittaa jotain sooloa tuohon kanslerin taustaan ja postailla sitten maanantaina. Mitenkäs on? Laitanko sen sitten tänne backstagelle vai siihen toiseen keksusteluun kun on mulle vähän epäselvä tää kuvio nyt kun on nää kaksi keskustelua. Uli Behringer Fan Club |
Starlia 16.11.2005 17:19:31 (muokattu 16.11.2005 17:19:59) | |
---|
äh.. minä sokea.. |
re infecta 16.11.2005 17:22:10 | |
---|
Juu. Pitää viikonloppuna laittaa jotain sooloa tuohon kanslerin taustaan ja postailla sitten maanantaina. Mitenkäs on? Laitanko sen sitten tänne backstagelle vai siihen toiseen keksusteluun kun on mulle vähän epäselvä tää kuvio nyt kun on nää kaksi keskustelua. Kiva. Laita tämän topicin alle. Ehkäpä Arkkikansleri voisi laittaa molempien topicien ensiviestiin ensimmäisille riveille vielä selkeyden vuoksi tekstit "TÄNNE VAIN TAUSTARAIDAT" ja toiseen "TÄNNE KESKUSTELU TAUSTARAIDOISTA JA OMAT SOOLOT" tjsp. |
Urmas Potkuri 16.11.2005 17:57:04 | |
---|
Kiva. Laita tämän topicin alle. Ehkäpä Arkkikansleri voisi laittaa molempien topicien ensiviestiin ensimmäisille riveille vielä selkeyden vuoksi tekstit "TÄNNE VAIN TAUSTARAIDAT" ja toiseen "TÄNNE KESKUSTELU TAUSTARAIDOISTA JA OMAT SOOLOT" tjsp. Huomasit varmaan, että copypastetin tekstit viestistäsi. Kiitoksia jälleen kerran. ;) Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Urmas Potkuri 16.11.2005 18:05:37 | |
---|
Pandeee! Uskottavuutta tarvittais lisää. Liikenisikös jotain tausta-almua hankkeellemme? ;) Tämä kun on saanut alkunsa sinun kirjoituksestasi saadusta ideasta....... Kiitos etukäteen. Ehkäpä sitten toisetkin tekijämiehet/naiset osallistuisivat. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |