Dark Hunter 15.11.2005 17:49:34 | |
---|
Käykö aseen tukkiöljy otelaudan ja kaulan öljyämmiseen? Aine on pääasiassa pellvaöljyä. kuitenkin puuosista no molemmissa kyse. |
Thule 15.11.2005 17:51:37 | |
---|
Otsikointi röytämällä. Vastatkaa muut asiallisesti ja tietopitoisesti. Let's get dangerous. |
Ze Kink 15.11.2005 17:57:49 | |
---|
Otelaudan putsaamiseen toimii loistavasti sitruunaöljy. Mulla on jotain D'andrean tököttiä. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
J.RA 15.11.2005 20:40:20 | |
---|
Miksi pitäisi laittaa aseöljyä koska oikeasti otelaudalle tarkoitettua öljyä saa edullisesti melkein jokaisesta musaliikkeestä? -Sellasta se vaan on- |
Miksi pitäisi laittaa aseöljyä koska oikeasti otelaudalle tarkoitettua öljyä saa edullisesti melkein jokaisesta musaliikkeestä? Ei ole tarpeeksi miehekästä. Älä! |
J.RA 15.11.2005 21:17:00 | |
---|
Ei ole tarpeeksi miehekästä. Jostain syystä se näin vain on. Aina täytyy tehdä kaikki vaikeimman kautta. Syyllistyn kyllä tähän itsekin. :) -Sellasta se vaan on- |
apenaattori 15.11.2005 21:38:12 | |
---|
Jostain syystä se näin vain on. Aina täytyy tehdä kaikki vaikeimman kautta. Syyllistyn kyllä tähän itsekin. :) Ja ohjekirjaahan ei prkl lueta! Koskaan! Missään asiassa! ;-) Janne Henrikson ja kokemus heittää tua alakerrassa saundtsekkii et mennään tsiigaa. |