Disposable 29.10.2005 17:25:58 | |
---|
että siinä ei ole tehty kompromisseja. Itseasiassa siinä ei tehty muuta kuin kompromisseja. Joka kappaleeseen otti melkeinpä jokanen jätkä (Trujilloa lukuunottamatta, eihän se sillon vielä bändin listoilla edes ollut) osaa ja perinteiset "kitaristit hoitaa kitarat ja rumpali rumpuhommat"-kaavat rikottiin. Lars varsinki otti kovasti osaa kitaroiden sävyyn ja riffeihin. |
singa 29.10.2005 18:12:56 | |
---|
Asiasta kolmanteen, mitäpä luulette millainen Metallican seuraava levy tulee olemaan? Yhdessä englanninkielisessä keskustelu foorumissa joku arveli etää seuraava levy tulisi olemaan eeppinen levy "blackin" ja "masterin" tyyliin siten että se sekottaisi vähän kaikkea mitä Metallica on tähän asti tehnyt! Itse odotan varsinkin näin fanina kovasti jo uutta levyä ja henkilökohtaisesti aavistelen että seuraava tulee ottamaan taas askeleen sinne entiseen hevimpään tyyliin. Aavisteluni pohjaan St.Angeriin sillä jo tällä levyllähän yhtye otti askeleen takaisin entiseen poispäin loadista ja re-loadista. Levyhän oli aika raakaa meininkiä ja muistutti ainakin minua lähinnä aggressiivisuudeltaan yhtyeen parasta levyä Master of puppetsia. Lisäksi uskon että soolot tulevat tekemään comebackin. Metal is forever!!! |
aku.miettinen 29.10.2005 18:21:38 | |
---|
No enpä luottais tommosiin. Kyllähän St.Angeriakin mainostettin uutena Master of Puppetsina sun muuta. Hohhoijaa. |
DaKiller 29.10.2005 18:24:49 | |
---|
Yhdessä englanninkielisessä keskustelu foorumissa joku arveli etää seuraava levy tulisi olemaan eeppinen levy "blackin" ja "masterin" tyyliin siten että se sekottaisi vähän kaikkea mitä Metallica on tähän asti tehnyt! Tuskinpa itsekään äijät tietävät mitä tuleman pitää. Mutta kyllähän foorumeilla aina paremmin tiedetään.. |
aivokuolio 29.10.2005 18:39:29 | |
---|
No enpä luottais tommosiin. Kyllähän St.Angeriakin mainostettin uutena Master of Puppetsina sun muuta. Hohhoijaa. Ja kuka mainosti? mustan huoneen testi. |
aku.miettinen 29.10.2005 18:52:25 | |
---|
Ja kuka mainosti? Oliskohan ollu ite Hetfield. Näin ainakin muistelisin. |
Disposable 29.10.2005 18:54:38 | |
---|
Oliskohan ollu ite Hetfield. Näin ainakin muistelisin. Väärin muistat. Taisi olla joku Spine/Spike tjsp niminen lehti joka näin promosi. Ei oo kyllä Masteria levy nähnytkään, vaikka menevää metallia onki. |
Hammermul 30.10.2005 22:55:45 | |
---|
Tohon alkuperäiseen topikin aiheeseen vielä palaten, niin muistu juuri mieleeni, että pari vuotta sitten kun olin lähdössä inttiin, niin yks turkulainen pikkutyttö teki mulle tollaisen pianoversion tosta Nothing Else Mattersistä. Heh, aika hyvä ja melko ammattimainen kuitenkin, oli selkeästi panostettu. Tuskin kuitenkaan on sama versio radioihin päässyt. Ja tohon cover-nahinaan vielä, että eikö monien uusien bändien yleisön suosioon pääseminen ainakin livekeikoilla onnistu usein osuvilla cover-valinnoilla? Jos kerta yleisö ei tunne bändin omaa tuotantoa. Näin ainakin gunnareilla, kun silloin alkuaikoina vetivät Aerosmithiä ynnä muuta livenä. |
Frequency 31.10.2005 17:11:17 | |
---|
Biisin alku oli ihan hieno sillä tykkään noista klassista soittimista, mutta sittenkun se muija alotti niin eijeijeijeij. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
-Mickill- 31.10.2005 18:06:59 | |
---|
Mitään havaintoa milloin Metallicalta uutta levyä olisi ulos tulossa? TWISTED FOREVER. |
Cathi777 14.11.2005 12:38:00 | |
---|
olen sillä kannalla että nothin else matters on niin kulunut biisi että siitä sietääkin tulla jotain uusia sovituksia Mä oon kyllä tosta asiasta eri mieltä. Se kappale on niin hienosti tehty alunperin, että vaikka sen on kuullut jo niin tuhansia kertoja niin edelleen se kuulostaa todella mahtavalta. Harvat biisit aiheuttavat näinkin pitkän ajan jälkeen kylmiä väreitä. Only pop music can break my heart... |
aivokuolio 14.11.2005 14:10:38 | |
---|
Mitään havaintoa milloin Metallicalta uutta levyä olisi ulos tulossa? Ens vuonna. Olisko syksyllä. Tai no mistä noista tietää. Aikataulu voi venyä 5 vuotta tai voikin käydä niin että levy ilmestyykin jo keväällä. mustan huoneen testi. |
costi 15.11.2005 10:22:56 | |
---|
pitäähän se varmaan hommata se uus levykin kuha tulee... vaikka kauhulla ootan angerin jälkeen mitä on tulossa. se oli kyl semmonen levy johon ihan oikesti petyin. vaikka en mikään metallica fani olekkaan, mutta silti koko pienen ikäni bändiä kuunnellut. ja eniten diggaan just niistä 4 ekasta levystä...:D vaikka sieltäki löytyy välillä jotai iha kauheeta soopaa. hammetin sooloista en oo ikinä kummemmin tykänny. hirrrveetä vingutusta vaan ja wahin käyttö on vähä niin ja näin... osais varmasti paremminki käyttää.. :D sori nyt vaan... mun mielipide! Whatever it is, it's 6 strings and that's it.
I am a slave or a master to it. |
Räbbänä 15.11.2005 10:28:04 | |
---|
Ettikääpä jostain Solarisis nimisen bändin versio Nothing Else Matters. "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin... |
Tara 15.11.2005 13:37:12 | |
---|
Voihan perkele, että jotkut osaa olla helppoheikkejä. NRJ:n top10:ssä juuri näin hirvittävää soopaa, joku ei-niin-kaunis blondi, jolla ei mielestäni ole vielä nimeä musiikkibisneksessä, on tehnyt Nothing else mattersista pianopimputteluversionsa, ja nyt sillä ratsastaa sitten radioaalloilla. Ei saatana, toi on jo aika karua. Lievästi sanottuna. Metallicaa pianolla.. Huhhuh. Miten Metallican äijät ovat suostuneet tällaiseen raiskaukseen? Heviballadiklassikosta on kyllä tehty covereita ennenkin, varmaankin jokaisella bändillä on omansa, mutta kun se tungetaan näin törkeänä versiona mainstreamiin, alkaa Metallica-fania vituttamaan. Niinpä. Jos musta joskus tulisi yhtä kuuluisa kuin mitä Metallican tyypit on, mä en ikinä antaisi kenenkään raiskata mun biisejä pianoversioiksi. Ei ei. Ajatus hyvä kuin ruostenaula. |
Mrezzye 15.11.2005 13:44:55 | |
---|
...alkaa Metallica-fania vituttamaan. Ala itse fanittaa jotain parempaa bändiä, niin ei harmita niin raskaasti. Eikös Metallica ole kuitenkin jo ihan out. |
Tara 15.11.2005 13:46:56 | |
---|
Ala itse fanittaa jotain parempaa bändiä, niin ei harmita niin raskaasti. Eikös Metallica ole kuitenkin jo ihan out. Ei ole. Ne ketkä vaihtaa musiikkimakuaan sen mukaan mikä sattuu olemaan in on ihan perseestä. Ei sillä että olisi paha juttu jos tykkää jostain bändistä joka on listaykkösenä mutta jos kiinnostus bändiin haihtuu kun bändin suosio haihtuu, sellanen on ihan perseestä. Ajatus hyvä kuin ruostenaula. |
Schnowotski 15.11.2005 19:14:27 | |
---|
Ei saatana, toi on jo aika karua. Lievästi sanottuna. Metallicaa pianolla.. Huhhuh. Niinpä. Jos musta joskus tulisi yhtä kuuluisa kuin mitä Metallican tyypit on, mä en ikinä antaisi kenenkään raiskata mun biisejä pianoversioiksi. Ei ei. Minusta monet hevibiisit nimenomaan toimivat paremmin instrumentaaleina (vaikka kys. cover ei instrumentaali ollutkaan) pianolla ja klassisilla soittimilla kuin särökitaroilla. Olen outo. |
carnation 15.11.2005 19:17:33 | |
---|
Ala itse fanittaa jotain parempaa bändiä, niin ei harmita niin raskaasti. Eikös Metallica ole kuitenkin jo ihan out. =) |
Ei saatana, toi on jo aika karua. Lievästi sanottuna. Metallicaa pianolla.. Huhhuh. Ai miks? Ootko huomannu ettei alkuperänenkään ole mitään perinteisintä Metallicaa? mustan huoneen testi. |