finlandica 15.11.2005 19:08:41 | |
---|
Elikkäs kumpi näistä olisi parempi ja millä perusteella :seinällä olevateli josta kitara roikkuu vaiko "maateline" |
Mikaelo 15.11.2005 19:35:22 (muokattu 15.11.2005 19:35:49) | |
---|
Kyllä mä oon maatelineen kannalla. Pelkästään siitä syystä ettei tarvi seinään tehdä reikiä, myös rasitus kaulaan lienee pienempi kuin olevatelissa? Älä! |
Lattiateline on minunkin valintani. Sen kanssa joutuu olemaan vähemmän varovainen kuin seinätelineen. Kaupoissa käsittelen aina kitaroita kuvainnollisesti silkkihansikkain, kun en halua kolhia niitä muihin kitaroihin tai seinään seinätelineestä pois ottaessa tai takaisin laittaessa. Toisekseen lattiatelineestä kitara on helppo napata käteen. Itselläni on tuollainen seitsemän kitaran Rockstand. |
tuomittu 15.11.2005 19:49:02 (muokattu 15.11.2005 19:50:36) | |
---|
Miulla on seinätelineet ihan siitä syystä, että lattialla ei ole tarpeeksi tilaa. Edit: Siis lattiateline olisi minunkin valintani, jos tilaa olisi. Iskulause, joka toimii aina: Oot aika nätti, vaikka näytätkin takaapäin ihan Pepe Willbergiltä. |
myrtonen 15.11.2005 19:50:48 | |
---|
Miulla on seinätelineet ihan siitä syystä, että lattialla ei ole tarpeeksi tilaa. Samma här. Ennen oli lattiatelineet mut niihin törmäili yhtenään. Eikä sillä rasituksella kaulalle ole merkitystä, kyllä se kestää, oli sitten millä tekniikalla tahansa tehty. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? |
P2 15.11.2005 19:52:09 | |
---|
|
myrtonen 15.11.2005 19:54:31 | |
---|
Mulla on tommonen viiden kepin lattiateline, toimii hyvin, eikä vie tilaa, eivätkä kitarat pääse pilaamaan sisustusta niin pahasti :) http://users.utu.fi/pmojal/teline.jpg Hienot kitarat on hieno sisustuselementti. Mutta ihan oikein, tollaset skebat minkä päälle sateenkaari on oksentanut kannattaa pitää nurkassa. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? |
Ze Kink 15.11.2005 19:55:38 | |
---|
Mulla on tommonen viiden kepin lattiateline, toimii hyvin, eikä vie tilaa, eivätkä kitarat pääse pilaamaan sisustusta niin pahasti :) http://users.utu.fi/pmojal/teline.jpg Joo, minäkin diggaan enemmän noista maatelineistä. Tuo on vielä roudattavakin, itselläni on myös viiden kitaran mutta sitä ei saa tuollaiseksi salkuksi. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Andy J. 15.11.2005 22:32:43 | |
---|
Mulla on tommonen viiden kepin lattiateline, toimii hyvin, eikä vie tilaa, eivätkä kitarat pääse pilaamaan sisustusta niin pahasti :) http://users.utu.fi/pmojal/teline.jpg Mulla on ihan sama teline, tosin vaan keikkakäytössä, enkä oikein voi kuvitella pitäväni sitä kotona, koska... se HAISEE niin pahalta! Sama juttu mun kitaran RockCasen kanssa! Onkos muilla samaa kokemusta, vai oonko mä saanut vaan haisevia yksilöitä?! |
Hannu H. 15.11.2005 22:38:17 | |
---|
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Pnctocn 15.11.2005 22:56:09 | |
---|
Seinällä, lapset rikkoo muuten. Ja olohuone näyttää musiikkiliikkeeltä. "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
Oz 15.11.2005 23:14:34 | |
---|
Mulla on ihan sama teline, tosin vaan keikkakäytössä, enkä oikein voi kuvitella pitäväni sitä kotona, koska... se HAISEE niin pahalta! Sama juttu mun kitaran RockCasen kanssa! Onkos muilla samaa kokemusta, vai oonko mä saanut vaan haisevia yksilöitä?! mun rockcase haisee kans kohtuullisen pahalle. eli et ole ainoa Time is never wasted when you're wasted all the time. |
Joq 16.11.2005 16:36:28 | |
---|
|
P2 16.11.2005 18:30:14 | |
---|
Hienot kitarat on hieno sisustuselementti. Mutta ihan oikein, tollaset skebat minkä päälle sateenkaari on oksentanut kannattaa pitää nurkassa. Aika huonosti sopii sisustukseen, jos on monta eri väristä kitaraa ja sekaan vielä pari akustista. Mutta makuasioista toki paha kiistellä. |
LamaAjanElvis 16.11.2005 18:38:07 | |
---|
Tollasen ajattelin laittaa lapinpolttajalta seuraavaks samalla kun tilaan vahvarin. http://www.thomann.de/thoiw3_rockstand_rs20862_prodinfo.html Tulevaisuutta ajatellen 7paikkanen ihan hyvä ja tällä hetkellä nykyiset kolme sähkistä + yks akkari luulis tuossa ihan ilmavasti seisovan. Piuhassa oleva keppi tietenkin yksittäiseen telineeseen vahvarin viereen. Mikäs kiire tässä valmiiks tuhotussa maailmassa.
Sormet lähtee soundista
Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4
Romantikkoitkijät#7 |
ilopertti 17.11.2005 00:49:49 | |
---|
|