Aihe: Acousticin vehkeet
1
PnukBassist
13.11.2005 22:30:10

Päivää! Olen hommaamassa nuppikaappi-yhdistelmää jolla voisi paukuttaa vähintään seuraavat viitisen vuotta. Pätäkkää on käytössä (vain) n.1000€. Nyt on sitten tullut parikin Acoustikin vehkettä eteen joista toista olen kokeillutkin ja ihan hyvältähän tuo kuulosti ja tunnosti. Mitäs täällä porukka noin yleensä sanoo Acoustikin vehkeistä? Ovatko kuinka kestävät ja luotettavat soittaa? Onko niillä hyvä veivata tätä punkin räimettä sun muuta rajua musiikkia? Tuolla myyntiosastollakin oli yksi nakkikioskin kokoinen vempele joka näyttäisi ainakin melko jukevältä vehkeeltä. (Myyjänä taisi olla hartke ja paikkakunta oli Oulu)
Mutta niin kertokaa jos tiedätte noista vehkeistä jotain, myös kaikenlaisia suosituksia otetaan vastaan jos keksitte mikä olisi tuohon minun hintaluokkaani sopiva vehke..Tattista jo etukäteen!
Royal Banzai
13.11.2005 22:47:39
Melkein sanoisin että jos punkkia ja muuta mäiskettä vedät niin parempi ostaa vaan tehokkaimmat kamat mitä rahalla saat. Ei siinä sillä soundilla niin väliä miusta ole.

Kyl noi Acousticin kamat ihan asiallisia 70-luvun laitteita vissiinkisit o.
loading...
jjhjelt
15.11.2005 17:35:22

Toimii joka musassa, itsekin soittelin aikoinaan 220 nupilla. On mulla vieläkin.
Onhan noista Acousticin käyttäjistä aika hyvä lista; Lynott, Pastorius, Maijanen,meikäläinen.... Kunpa sais 370 nupin, oli joskus täällä myynnissä, pyysi vaan jotain älyttömiä. Oulussa on Seksi Erkillä läjä myynnissä, pyytää tonnia.
Siitä vaan ostamaan ,ei tipu hinta ikinä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)