Aihe: Ootteko soittanu room 335:sta?
1
Mesa/Boogie
15.11.2005 14:23:07
Mahtava biisi. Puoli sooloa plokkasin eilen, loput lähipäivinä kahen viikon gineksesä on hyvä soitella. Se soolo siinä on jotain käsittämätöntä. Tutustukaa jossette tiedä.

Mahtava biisi. Vaikkakin yleisilmeeltään hieman ruotsinlaiva/hissi sävyinen... :-)
Multa löytyis tohon nuotti sooloineen päivineen.

Carltonin biiseistä toinen vähän samantyylinen ois toi Mulberry Street. Sen soolon kun vedät tempoon niin oot kova jätkä... On nimittäin nopeutettu tuo soolo. Vähän kornin kuuloinen.
Jucciz
15.11.2005 17:06:24
Ainakin tuon Steve Lukatherin kanssa tehdyn "No Substitutions" -live-levyn version päälle on tullut soiteltua monesti. Soolon voisi itse asiassa joskus plokata, tähän asti olen tyytynyt vaan fiilistelemään melodiaa ja komppausta. Suurimmaksi osaksi on herra Calrtonin syytä, että 335 piti aikanaan ostaa. Siinä on vaan niin oma soundinsa.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Apricot
15.11.2005 19:59:51
Aikoinaan treenasin sen biisin joskus 90 -luvulla. Siinä on mainio teema, samalla hyvä tekniikkaharjoitus. Soolohan onkin sitten tapaus sinänsä. Ehdottoman suositeltavaa plokattavaa & treenattavaa kaikille!

("talk about time & dynamics & phrasing")
No problemo!
Sammo
15.11.2005 20:53:37 (muokattu 15.11.2005 20:56:37)
Mahtava biisi. Puoli sooloa plokkasin eilen, loput lähipäivinä kahen viikon gineksesä on hyvä soitella. Se soolo siinä on jotain käsittämätöntä. Tutustukaa jossette tiedä.

Tuohon Room 335:een liittyy se sympaattinen tarina Steely Danista ja Pegista ja sointujen luvallisesta lainauksesta. Vähemmän tunnettu (?) ja mun mielestä paljon ikävämpi LC "lainaus" on Strikes Twice levyn nimibiisi. Se on suora kopio Johnny Smith Jaguar:ista joka löytyy ainakin JS:in Moonlight In Vermont-levyltä ja nuotit Real Book JazzLTD:stä jos joku haluaa tsekata

Edit: google laulamaan : http://users.rcn.com/danadler/jazz/solos/smith.html
http://www.amazon.com/exec/obidos/t … 9?v=glance&s=music&n=507846
SonOfaWarrior
15.11.2005 22:47:39
Ainoastaan room 101:stä on tullut soiteltua. Noilla hehkutuksilla täytyy tsekkaa toi kolmannenkin kerroksen tekele. ;)
Solid Steel.
Manicci
16.11.2005 00:10:35 (muokattu 16.11.2005 00:10:51)
Edit: ei sittenkä mitää
Rock'n'Roll nousee
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)