Woc 15.11.2005 10:34:59 | |
---|
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
Ihan vitun kova keikka! Destruction kyllä osaa. Pitti pyöri huimasti koko ajan. Schmier on tällä hetkellä kyllä kovin METAL DUDE maailmassa. Näyttää niin coolilta bassonsa kanssa kuin olla ja voi. Ja yks maailman parhaimmista thrash metal biiseistä kuultiin jälleen, nimittäin Bestial Invasion! Deathchain oli myös kova, After All ihan ok(kuulosti paikoitellen hyvinkin paljon Panteralta ja Slayerilta). Candlemassia kattelin ja kuulostelin kalja-arealta, ja en ihan älyttömästi kyllä syttynyt, vaikka levyltä hyvältä kuulostaakin. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
orjake 15.11.2005 12:17:38 (muokattu 15.11.2005 12:23:44) | |
---|
Schmier on tällä hetkellä kyllä kovin METAL DUDE maailmassa.. Oli huvittavaa ku Schmieri potki niitä mikkiständejä vähän väliä :D liekkö ollu hermot kireellä aluks Jos joku muistais settilistaa ni sen vois tänne pistää. "No matter how beautiful a girl is, she still shits." -Dave Mustaine |
thrashmetallisti 15.11.2005 12:44:44 | |
---|
Oli huvittavaa ku Schmieri potki niitä mikkiständejä vähän väliä :D liekkö ollu hermot kireellä aluks Jos joku muistais settilistaa ni sen vois tänne pistää. Se yks ständi ainakin kaatu ja se potkas sen sivuun et se lopettais kierron... Keikat oli kyl tosi kovia ja uuvuttavia, vieläkin ihan paskana. Kouluun en ole mennyt, perhana. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Deathrace King 15.11.2005 13:10:52 | |
---|
Joo, hermot tais olla syystäkin kireellä. Bändithän ei meinannu päästä myrskyn takia millään lähtemään Tallinnasta. Backlinet jäi jonnekin ja Oulun keikka joudutaan siis siksi perumaan(Tavastian keikka soitettiin laina backlinellä). Ilmeisesti monitorointi lavan vasemmassa kulmassa aluksi kusi, kun Schmier vihaisena huusi lavamiksaajille ja näytteli monitoreja ja mikkiä. Aivan Andreas Kisserin näköinen(!) monitorimiksaaja olikin siinä sitten säätämässä ja homma saatiin kondikseen :) Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
meanbone 15.11.2005 13:25:39 | |
---|
Aivan perkeleellisessä vireessä oli Destruction. Alusta loppuun julmaa vääntöä. Myös Candlemass soitti älyttömän kovan keikan. Messiah on kyllä aivan ylivertainen lavapersoona. Deathchain oli myös ihan hyvä. After All ei hirveämmin iskenyt. I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill |
thrashmetallisti 15.11.2005 13:26:41 (muokattu 15.11.2005 13:28:53) | |
---|
Joo, hermot tais olla syystäkin kireellä. Bändithän ei meinannu päästä myrskyn takia millään lähtemään Tallinnasta. Backlinet jäi jonnekin ja Oulun keikka joudutaan siis siksi perumaan(Tavastian keikka soitettiin laina backlinellä). Ilmeisesti monitorointi lavan vasemmassa kulmassa aluksi kusi, kun Schmier vihaisena huusi lavamiksaajille ja näytteli monitoreja ja mikkiä. Aivan Andreas Kisserin näköinen(!) monitorimiksaaja olikin siinä sitten säätämässä ja homma saatiin kondikseen :) Kisser tosiaan! :D Joo, aika paskaa kun ei niil omia kamoja ollut, joku sääti sitä Miken kitaravaffaria siel kesken biisien. Mike sai kyllä meidät aina enemmän riehumaan, kun näytti heti kädellä jotain ja katsoi. Mies on kyllä iloisella päällä aina! Candemass tappoi myös! Aivan perkeleesti.! Messiah oli erittäin hyvä lavaesiintyjä, ja siinä sitä käteltiin ja laulettiin. Maanisia ilmeitä. Missä päin vaikutitte? Itse olin yleisöstä katsottuna lavan oikealla puolella eturivissä n. seitsemästä lähtien. Perkele kun hiukan haittasi keikkojen katsomista kun piti kelloakin seurata että kerkesi bussiin. Jäi destructionilta alliance of the hellhoundz näkemättä. Kyl mä sen kuulin tosin :D Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Demonium 15.11.2005 13:36:38 | |
---|
-Rumpukuolema- |
Deathrace King 15.11.2005 14:18:08 | |
---|
Missä päin vaikutitte? Pitissähän meikäläinen oli ja välillä siinä edessä tai takana moshailemassa. Joutui kyllä sekoamaan täysin Total Desasterin ja Bestial Invasionin aikana. On ne kyllä niin kovia biisejä, perkele! Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Ben_D 15.11.2005 14:51:33 | |
---|
Mike sai kyllä meidät aina enemmän riehumaan, kun näytti heti kädellä jotain ja katsoi. Mies on kyllä iloisella päällä aina! Kyllähän se pilvipäissään pistää naurattamaan... |
thrashmetallisti 15.11.2005 15:20:41 | |
---|
Kyllähän se pilvipäissään pistää naurattamaan... Niinpä, ukkohan polttelee aika lailla. Kuulemma. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
sagnakateih 15.11.2005 15:55:25 (muokattu 15.11.2005 17:35:10) | |
---|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Keikka oli parhautta. Meikä on krushed. Pitti oli madness. Kiitos. THRASH TIL DEATH. |
ozz3 15.11.2005 16:51:34 (muokattu 15.11.2005 16:55:34) | |
---|
Postaanpa arvosteluni illasta, toiselta foorumilta
Arviota eilisestä... After All Myöhässä aloittanut (belgialainen?) yhtye ei oikein onnistunut säväyttämään. Hieman turhaa uhoamista ja keskinkertaista riffittelyä, basisti tosin veti hyvin. Slayerin Raining Blood piristi paljon ja sai jengiin mukavasti liikettä. Deathchain Sitten alkoi tykitys Very Happy . Kuopijjjon äijät vetivät kovaa Deathrashiä ja viljelivät hauskoja välispiikkejä saaden mathi-osan yleisöstä mukaansa ja pitin pyörimään hyvin. Kohokohdiksi nousivat Deathrash Legions, Napalm Satan ja Slayerin Black Magic. Tässä vaiheessa meikä juoksi toiseen riviin, vuorossa oli.... Candlemass Voi vittu. Siis helvetti mikä veto! Jo pitkän ajan olin toivonut näkeväni Candlemassin livenä ja nyt se toteutui...ja millä tavalla! Miehet olivat loistovedossa ja kuullostivat omalta synkältä itseltään. Messiah Marcolin todisti talenttinsa live-esiintyjänä ja laulajana ottaen samalla yleisön haltuun huudatuksillaan ja hauskoilla spiikeillään (Moomintrollen...). Oli se karun...ja mahtavan näköistä kun selkeästi yli 100:n kilon elopainon omaava jässikkä ravasi lavaa ympäri munkkikaavussa, vieläpä hirveällä vauhdilla. Bändi kuullosti ja näytti mahtavalta, mitä muuta voin toivoa? Kylmät väreet kulkivat selkäpiissä monesti ja itse annoin bändille kaiken energiani koko iltana. Yksi parhaita juttuja mitä olen koskaan livenä todistanut. Setti Black Dwarf Mirror Mirror Solitude Bearer Of Pain Seven Silver Keys Spellbreaker Witches Dark Are The Veils Of Death The Well Of Souls ------------------------------------ Samarithan At The Gallows End Destruction Vaikka alussa Schmierin naamalta paistoi aito vitutus, niin kääntyivät suunpielet lopulta ylöspäin: ei ollut näet epäselvää, että mitä yhtyettä suurinosa ihmisistä oli tullut katsomaan. Ongelmista huolimatta trio soitti rautaisella ammattitaidolla loistavan setin, jonka aikana ei yleisöstä todellakaan puuttunut meininkiä-- saimme siitä myös ansaitut kiitokset. Kova keikka, vaikka jäi omalla kohdallani selkeästi Candlemassin jalkoihin. Ikävä kyllä jouduin lähtemään Eternal Banin (mikäli setti oli sama kuin ylempänä mainittu, en tuotantoa tunne kovin hyvin), enkä kerennyt nähdä A. Encoreja, B. The Alliance Of Hellhoundzia; kyyti lähti silloin, ja monen kymmenen kilometrin kävelymatka suoraan kouluun kaatosateessa ei tullut mieleenikään. Nailed To The Cross on muuten aivan vitun kova biisi... Onnistunut ilta, kolme hyvää bändiä, joista yksi esitti yhden henkilökohtaiselle top-listalle nousevan keikan. 20€ tuli taas sijoitettua hyvin "A sinner, a fool or a devil Or just a victim of life It's no fun to burn in hell's fire But I sure have enjoyed my life" Ps. Nugetilla taitaa olla sama musamaku kun mulla, kun tuntuu, että joka keikalla millä käyn on aina Nugetti ja sen tummahiuksinen kaveri pistämässä pittiä pystyyn ekoista tahdeista lähtien. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
sagnakateih 15.11.2005 17:35:50 | |
---|
Sinänsä hupaisaa, että Nugetti ei ollut tuolla kyseisellä keikalla. :-) |
elbowski 15.11.2005 17:38:05 | |
---|
Sinänsä hupaisaa, että Nugetti ei ollut tuolla kyseisellä keikalla. :-) Juu, nyt tuli missattua tällä kertaa. Tummahiuksinen kaveri taitaakin olla Sagnakateih? Mutta eihän tuota musamaun samanlaisuutta voi kieltää, myö kuunnellaan sitä parasta musiikkia kato ;) Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
ozz3 15.11.2005 18:21:15 | |
---|
Juu, nyt tuli missattua tällä kertaa. Tummahiuksinen kaveri taitaakin olla Sagnakateih? Mutta eihän tuota musamaun samanlaisuutta voi kieltää, myö kuunnellaan sitä parasta musiikkia kato ;) Höh, minä jo luulin olevani varma silmistäni. Ensi kerralla tulen puhumaan jos luulen tunnistavani :P Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
sagnakateih 15.11.2005 18:28:40 (muokattu 15.11.2005 18:28:48) | |
---|
Tummahiuksinen kaveri taitaakin olla Sagnakateih? Kyllä meikä oli pittiä pistämässä pystyyn. :-) |
elbowski 15.11.2005 18:29:29 | |
---|
Höh, minä jo luulin olevani varma silmistäni. Ensi kerralla tulen puhumaan jos luulen tunnistavani :P :) Exoduksessa nähdään. Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
Deathrace King 15.11.2005 19:05:17 | |
---|
Really oftopic: Vanhempi kännissä oleva Destruction paitainen kaljateltassa minulle: "Are you singing in Dimmu Borgir?" Minä:" Mitää?" Äijä:"Ai sori, jätkä näyttää ihan Dimmu Borgirin laulajalta." Ihan hyvin oisit voinu ollu, kylhä sekii varmaan käy keikoilla.." Minä:"Niinpä..." Äijä:"Vittu et Marco Hietala on hyvä basisti." Minä:"Oha se." Äijä(huutaa kovaan ääneen):"Vittu mä oon soittanu 22 vuotta bassoo, enkä osaa yhtään mitään." Menomatkalla jouduin kuuntelemaan yhden kahdeksanminuuttisen biisin Burzumia. Meinas pää hajota. Ihan hirveetä paskaa! Ei enää ikinä, jäi traumoja :D Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
ozz3 15.11.2005 19:24:49 (muokattu 15.11.2005 19:25:47) | |
---|
:) Exoduksessa nähdään. Eipä muuten (ikävä kyllä) taideta nähdä. Rahat on tiukassa taas pikku-ihmisellä. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |