Aihe: Seksiä Turmion Kätilöiden keikalla
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16
jonsku1
15.11.2005 09:03:20
Olin itse tuolla paikan päällä, ja minusta koko tapaus aivan liioiteltu. Koko "suihinotto" kesti vain muutaman sekunnin, ja sitä ruoskintaakin nyt näkee muissakin paikoissa.

Eikä niitä 10-12 vuotiaita mielestäni ollut siellä kuin muutama, ja tuskinpa tuo heidän mielenterveyteensä millää tavalla vaikuttaa. Eiköhän tuossa iässä ole jo selvinnyt ne seksuaalisuuteen liittyvät asiat muutenkin luulen mä.
VIHAAN SINUA IHMINEN!!!!!!! www.mikseri.net/ruin
buffalo-eemeli
15.11.2005 09:06:20
Sanoi,että jos olisi vain tarpeeksi lähelle päässyt eikä lapsia huolehdittavana,niin olisi todennäköisesti piessyt koko TK:n porukan ja "vierailijat.Olisipa saattanut järjestäjäkin saada osansa.

Nii ois varmana meijänki isi piessy! Ja katkonu niitten kitarat!

Minusta festareiden hyvä ikäraja ois 15-vuotta. Anniskelualueen 18-vuotta, niikuin yleensäkin.

Ja jos rokkibändi tekee lavalla jotakin tavatonta ja "ulkomusiikillisia juttuja", niin eiköhän se ole ihan tavallista. (ja tarkotan toki, että se suihinotto tulisi liittää kaikkien bändien esiintymisohjelmaan! Muista kommentoida!) Minun käsittääkseni menneiden vuosikymmenten lavashout on rikkonu rajoja ja shokeerannu suhteessa paljon enemmän, kuin nykyään. Siinä on vaan se ero, että tänä päivänä rock-musiikki on jostain syystä myös lasten musiikkia, joka ei ole toki huono asia.

Pointti: Ei hölmöily lavalla tee muusikosta huonoa. Olisikohan esimerkiksi Jimi Hendrix yhtä legendaarinen, jos olisi smokki päällä, jakkaralla istuen soitellu ne samat juttunsa? Tai entä jos Elvis ei olisikaan niin irstaasti hytkytelly niitä lanteita?
"Vedä käteen, älä turpaan"
Mako
15.11.2005 09:10:26

Pointti: Ei hölmöily lavalla tee muusikosta huonoa.

Ei, mutta toisaalta se, että näkee tämän tapauksen tavoin noin paljon vaivaa ja tietoisesti pyrkii provoamaan (eihän tässä muusta voi olla kyse) kielii minusta siitä, että musiikillinen puoli on aika heikoissa kantimissa tyyppien itsensä mielestä.
"Think MacGyver, think!" -MacGyver
lxi
15.11.2005 09:14:33
Kotitentti kaikille ketjuun kirjoittaville:

1. Kuinka monta yhtyeen jäsentä osallistui suihinottokohtaukseen? (6 p.)
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
M-Juhana
15.11.2005 09:17:02

Tää triidi on mennyt ihan pelleilyksi. Pointi on edelleen, että tilaisuus johon pääsee alle 18 vee ei kuulu moinen spektaakkeli !! Mitkään selitykset, että kyllä nuoret nää tietää, ei sitä muuksi muuta !

Tässä on esiintyvien taiteilijoiden toimesta pilattu koko hieno musiikkiskene !
möllykkä -Tetsuo-
buffalo-eemeli
15.11.2005 09:19:52

Niin on. Turmion Kätilöt tappoi teknometallin!
lxi
15.11.2005 09:20:04

Niin on! Nyyh, rikki on, ei voi ehjätä! Äiti!

Eiköhän ensi viikoksi saada taas joku lööppi jonka jälkeen kukaan ei enää muista tapahtunutta.
kivi
15.11.2005 09:20:30
Kotitentti kaikille ketjuun kirjoittaville:

1. Kuinka monta yhtyeen jäsentä osallistui suihinottokohtaukseen? (6 p.)

Ei yhtään (oikein).

2. Olivatko yhtyeen jäsenet tietoisia siitä, että lavalla oli tarkoitus esittää fellaatiokohtaus?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
lxi
15.11.2005 09:21:47
2. Olivatko yhtyeen jäsenet tietoisia siitä, että lavalla oli tarkoitus esittää fellaatiokohtaus?

Eivät (oikein).

3. Onko kaikki julkisuus hyvää julkisuutta?
M-Juhana
15.11.2005 09:22:06

Ei yhtään (oikein).

Oli tai ei, ovat siitä vastuussa !
möllykkä -Tetsuo-
buffalo-eemeli
15.11.2005 09:27:55 (muokattu 15.11.2005 09:29:02)

Ei, koska ne ei tiedä sivistyssanoja.

(kohta paukkuu lukkoa!)

Ja minä järkytyin tuota videopätkää katsellessa enemmän siitä, että se vierailja jannu niittas ihteensä ohimoon ja sen jälkeen "spellgothia" (vai mikä helevetti se rytkönen on?) poskeen! Ja varmasti näin tunsimyös moni (muukin) lapsi.

Lööpeissä luki muuten, että kyllikki virolainen on sairaalassa.

4. Selviääköhän kyllikki?
kivi
15.11.2005 09:31:27
Oli tai ei, ovat siitä vastuussa !

Eivät ole. Mä ymmärrän, että siellä puhuu närkästynyt isä, mutta asetu hetkeksi sivuun siitä isyydestäsi ja ajattele järjellä.

Yhtye on palkannut sekopäitä esiintymään keikalla. Sekopäiltä karkaa mopo käsistä. Tässä olis pitänyt tietenkin jonkun puuttua asiaan, mutta soittajat eivät ole järjestysmiehiä, eikä heiltä järjestysmiesten toimia voi vaatia. tietenkin tässä on se nyanssiero että yhtye tosiaan oli palkannut nämä "esiintyjät", verrattuna esim. sellaiseen keikkaan, jossa mun soittaessani lavalle kaatui humalainen nuoripari, ja ennen kuin kukaan huomasikaan, oli ihan oikea akti käynnissä siinä lavalla, naurua pidätellen siinä soitin kappaleen loppuun ennen kuin lavakädet saivat nuorenparin pois. Varmasti näkyi joka näppy yleisöön siitä pariskunnasta.

Lavan laidassa on yleensä ihan oikeita järjestyshenkilöitä, joiden olisi pitänyt puuttua tilanteeseen. Soittaja ei voi eikä saa ottaa järjestyksenpitoa omiin käsiin, siitä seuraa isoja ongelmia.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
t-termiitti
15.11.2005 09:32:27

Lööpeissä luki muuten, että kyllikki virolainen on sairaalassa.

4. Selviääköhän kyllikki?

Varmaan sai jotain väärään kurkkuun asian tiimoilta.

5. Mitä?
Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia)
M-Juhana
15.11.2005 09:34:43

Eivät ole. Mä ymmärrän, että siellä puhuu närkästynyt isä, mutta asetu hetkeksi sivuun siitä isyydestäsi ja ajattele järjellä.

Yhtye on palkannut sekopäitä esiintymään keikalla. Sekopäiltä karkaa mopo käsistä.

Ei kuule mene noin.

Kun minä palkkaan jonkun tekemään jotain ja se menee reisille , minä olen vastuussa ns. lopputilaajalle !! Koskee kaikkea "kaupallista tapahtumaa". Tämä ei tee poikkeusta. TK palkkasi ko. shown osaksi omaa showtaan. He vastaavat !
möllykkä -Tetsuo-
buffalo-eemeli
15.11.2005 09:35:04
mun soittaessani lavalle kaatui humalainen nuoripari, ja ennen kuin kukaan huomasikaan, oli ihan oikea akti käynnissä siinä lavalla, naurua pidätellen siinä soitin kappaleen loppuun

Tässä vaiheessa olisi vastuullisen muusikon pitänyt hakata tämä nuoripari!
kivi
15.11.2005 09:38:02
3. Onko kaikki julkisuus hyvää julkisuutta?

Vastoin yleistä luuloa, ei. Julkisuus on hyvää vain silloin kun media on oikea ja on jotain myytävää, mutta esim näin että juorulehdissä asiaa käsitellään väärin (objektiivinen juorulehtijuttu olisi taas hallaa maineelle) ja yhtyeellä on aktiivinen yleisölaajennus edessä... sanotaan vaikka, että tämä myrsky vesilasissa sopii pirtaan mainiosti, mutta yleispätevä vastaus on "ei".

4. Kumpi järkyttää enemmän, simuloitu fellaatio vai ihmisten ripustaminen selkänahastaan lihakoukkuihin ja nitomapistoolilla lihaan ampuminen?
(Handsome Dick Manitoba)    
kivi
15.11.2005 09:40:17
Tässä vaiheessa olisi vastuullisen muusikon pitänyt hakata tämä nuoripari!

Eiköhän tässä oo leuhotettu hakkaamisesta ihan kylliksi. Sehän se onkin aina paras vaihtoehto.
;-(
(Handsome Dick Manitoba)    
Mako
15.11.2005 09:43:29

Yhtye on palkannut sekopäitä esiintymään keikalla.

Eli sössivät. Huonot.
"Think MacGyver, think!" -MacGyver
buffalo-eemeli
15.11.2005 09:44:22
4. Kumpi järkyttää enemmän, simuloitu fellaatio vai ihmisten ripustaminen selkänahastaan lihakoukkuihin ja nitomapistoolilla lihaan ampuminen?

Minun veikkaus. En ole testannut ja perustan väitteen omiin lapsuuden kokemuksiin:

Jos näyttää lapsille sitä fellaatiota, se aiheuttaa hihitystä.

Jos lapsille näyttää ihmisen ripustamista koukkuihin ja lihaan nitomista, ei kuulu varmasti hihitystä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)