Tympee Huttunen 14.11.2005 22:38:03 (muokattu 14.11.2005 23:03:44) | |
---|
Pleksistä en tykännyt, muuten ihan nätti kepukka. Enkä myöskään tiedä kuka on KentH Armstrong :) Pleksi ei kyllä makuuni myöskään. Miten olisi ruusupuunruskea? Voiko tuollaista tehdä ruusupuusta? Innostuin ajatuksesta ja tein pikapikaa photarilla kuvan perusteella:) Jos loukkaa tekijää tms. otan kuvan heti pois: http://muusikoiden.net/dyn/members/331.jpg Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Jarrari 14.11.2005 23:24:08 | |
---|
Hieno. Pleksin olisin tässä mustassa värissä vaihtanut peilimäiseksi, mustaksi tai jättänyt kokonaan pois. Nuo mikit sopivat tuohon paremmin, kuin ne, joissa on se läppy päällä. Ja tuon Suomi Leijona -merkin olisin jättänyt väliin tuolta lavasta.. Mutta muuten aivan mahtava |
Ja tuon Suomi Leijona -merkin olisin jättänyt väliin tuolta lavasta.. Mutta muuten aivan mahtava Suomi-merkki on ihan hieno. Ihmisten pitäisi ehkä enemmän sitä käyttää, ettei sitä natsismiin tms. liitettäisi. Itselläni on myös yhdessä kitarassa lavassa. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
overthewall 15.11.2005 10:13:17 | |
---|
Suomi-merkki on ihan hieno. Ihmisten pitäisi ehkä enemmän sitä käyttää, ettei sitä natsismiin tms. liitettäisi. Haha. Ei voi sitä oikein muuhunkaan liittää jos vaikka Korsossa sattuu kaljupäisen suomileijonapaitaisen äijän tapaamaan. |
Tympee Huttunen 15.11.2005 10:35:08 | |
---|
Haha. Ei voi sitä oikein muuhunkaan liittää jos vaikka Korsossa sattuu kaljupäisen suomileijonapaitaisen äijän tapaamaan. No niinhän se menee. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |