Aihe: Idols 2005
1 2 3 4 538 39 40 41 4289 90 91 92 93
Isodee
14.11.2005 15:47:44
Joo, tässä nyt vielä voi sentään soveltaa: vaikka Permanent Vacation julkaistiin 1987, Angel oli hitti vuoden 1988 puolella. Mutta Agnesin Carrie meni jotain 5 v metsään. Mäkin julistaudun nyt siis 25-vuotiaaksi.

Joo Carrie oli vuonna 1986 ilmestyneellä Final Countdownilla, Agnes on 25 v. Omituista logiikkaa. Tolla perusteella finalistit olis voineet vetää mitä vaan, vaikka jotain 50-luvun Sinatraa.
J.Hollström
14.11.2005 15:54:07
Voi kauhia. No vetihän se Pauliina lehmien kutsuhuutoakin. Miltähän vuodelta se oli? Noh, pääasia että vetivät edes jotakin. Ihan sama.
Jukka Hollström
kyseinen
14.11.2005 16:07:32
Voi kauhia. No vetihän se Pauliina lehmien kutsuhuutoakin. Miltähän vuodelta se oli? Noh, pääasia että vetivät edes jotakin. Ihan sama.

Joo. Todella hienoa, että olet tätä mieltä. Jos nyt prkl pitää laulaa jotain syntymävuodeltaan, niin sitten myös lauletaan eikä säädetä. Kyseessä on KISA, ja kisoissa on yleensä säännöt. Melkein pitäisi diskata koko Agnes tuon räikeän laiminlyönnin vuoksi, vaikka eihän se sen vika tietenkään ollut, vaan jonkun umpityperän AMATÖÖRIN, joka ohjelman kulisseissa toimii.
aku.miettinen
14.11.2005 16:30:36
Voisi katsoa kun vetävät heviä seuraavaksi. Mutta taitaa olla pikemminkin tätä Whitesnake ja Bon Jovi osastoa.
Hot RedX
14.11.2005 16:39:10 (muokattu 14.11.2005 16:40:20)
Mun mielestä noi kaikki on tosi hyviä ja mielenkiintoisia persoonia, joiden kaikkien sois saavan jatkaa mahdollisimman pitkään!
Täytyy muistaa et nuo ei todellakaan oo vielä ammattilaisia ja että tuo oli niiden eka esiintyminen yleisön edessä.
Taso on mielestäni kovempi tänä vuonna ja tasaisempi.
So What? Who Cares?
J.Hollström
14.11.2005 16:47:32
Joo. Todella hienoa, että olet tätä mieltä. Jos nyt prkl pitää laulaa jotain syntymävuodeltaan, niin sitten myös lauletaan eikä säädetä. Kyseessä on KISA, ja kisoissa on yleensä säännöt. Melkein pitäisi diskata koko Agnes tuon räikeän laiminlyönnin vuoksi, vaikka eihän se sen vika tietenkään ollut, vaan jonkun umpityperän AMATÖÖRIN, joka ohjelman kulisseissa toimii.

Ei voi kuin ihmetellä tätä suurta tuskaa jota koet tämän ohjelman seurauksena. Olen pahoillani kaikkien umpityperien amatöörien puolesta. Ei oo helppoo olla kyseinenkään...
Jukka Hollström
IceChylos
14.11.2005 17:03:58 (muokattu 14.11.2005 17:04:26)
Voisi katsoa kun vetävät heviä seuraavaksi. Mutta taitaa olla pikemminkin tätä Whitesnake ja Bon Jovi osastoa.

Huhujen mukaan vetävät Immortalia ja Dark Funeralia.

E. Ja ihan täysiii!
Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped.
aku.miettinen
14.11.2005 17:18:33
Huhujen mukaan vetävät Immortalia ja Dark Funeralia.

E. Ja ihan täysiii!

Uuh itse kyllä odotin Morbid Angelia ja Deicideä mutta aina ei voi voittaa.
Härski
14.11.2005 17:18:33 (muokattu 14.11.2005 17:20:11)
Ei oo tainnu vielä kukaan kommentoida Peten Toto-vetoa? Se on nimittäin silleen, että vaikka itse en pidä Hold The Linesta, Totosta tai tuosta Petestäkään, niin silti sen esityksen kyllä katsoi kaikkein mieluiten tuosta eilisestä kimarasta.

Meikäläinen kyllä tästä mainitsi jo, jotenkin mennyt näköjään porukalta se veto ohi, koska se oli oikeesti hyvä. Olihan siinä epävirettä ym. vielä, mutta ootteko huomannu, miten on jätkä kehittyny kisan aikana? Toi oli aivan selkeesti paras veto siltä tähän mennessä ja jos se kehitys jatkuu samalla tavalla, niin odotettavissa on aika kovia esityksiä kaverilta.

Agnes on TÄYSIN yliarvostettu. Siis oikeesti, jos sanakirjaan pitäisi tehdä laajempi kertomus sanasta "yliarvostettu", niin siihen voisi liitteeksi vielä lätkäistä videoleikkeen Agnesin suorituksista koko kisan ajalta. Voi helvetti, olkoon Puolalaissyntyinen ja vaikka kuinka helvetin tunteellinen ihminen esityksissään, ni en tajua, miten tommonen kahisijä pääsee noinkin pitkälle tossa kisassa.

Roni taas veti aiemmin aivan helvetin hyvin, mutta tää U2 veto tais olla ehkä liiankin helppo laulettava, koska se meni helvetin huonosti. Jos ois ollu joku aaränbii joikha, ni ois ollu parempi, ihan varmasti. Tän takia se sukkahousuhevi- jakso on katottava, kuinka taipuu kiekumiset tyypiltä.

Ilkka veti esiintymisensä överiksi ja se haittoi laulua, ihan selvästi. Vaikka bändikin veti sen biisin ihan vitun huonosti, oli toi esitys Ilkalta huono. Ensi jaksossa varmasti pärjää, uskoisin.

Henna on, kuten Jone ja Jarkkokin sitä toitotti, liian nuori tohon hommaan. Eikä toi esityskään ollut mistään kotoisin.

Katri taas on laulanut paremminkin, joskaan nytkään ei mitenkään paskasti. Tässä näkisin myös suurimman potentiaalin ton kisan voittajaksi.

Jeesh.. ensi jaksoa odotellessa.

EDIT: poliittisesti korrektimpi ulkoasu...
IceChylos
14.11.2005 18:01:21 (muokattu 14.11.2005 18:02:29)
Agnes on TÄYSIN yliarvostettu. Siis oikeesti, jos sanakirjaan pitäisi tehdä laajempi kertomus sanasta "yliarvostettu", niin siihen voisi liitteeksi vielä lätkäistä videoleikkeen Agnesin suorituksista koko kisan ajalta. Voi helvetti, olkoon Puolalaissyntyinen ja vaikka kuinka helvetin tunteellinen ihminen esityksissään, ni en tajua, miten tommonen kahisijä pääsee noinkin pitkälle tossa kisassa.

En kyllä laittais Agnesin videoleikettä siihen. Se laulo ja esiinty just biisiin sopivalla tavalla(, vaikka laulokin Cerrie:stä). Toi sen ulkonen olemus on niin sen omaan tyyliin sopiva, ja muista poikkeava. Ootan mielenkiinnolla, minkä heviviisun vetää ens kerralla. Ja "tommonen tunteellinen kähisijä" on just omiaan tietynlaisille biiseille, minkä on hän itsekin huomannut.

Ei Agnesista varmaan voittajaksi ole, mutta noista finalisteista saa kyllä mun äänen.

E. kirjotusvirhe
Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped.
Paddle
14.11.2005 18:13:09
On kyllä tuo Katri viimisen päälle nätti ja terveen olonen suomalainen nainen. Ja ossaa vielä laulaakki aika hyvin. Meikän lemppari. Pete tullee toisena, positiivisen oloinen kaveri ja karismaa löytyy.
Jos vituttaa, pelaa kurvipalloa.
ten
14.11.2005 20:15:53
Ei sopinut yhtään tähän kisaan, hyvä että putosi. "Parhaasta laulajasta" ei ole pitkään aikaan ollut epäselvyyttä, hän tippui jo aiemmin.

Viitsitkö täsmentää? :)
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
IceChylos
14.11.2005 20:17:02
Viitsitkö täsmentää? :)

Ihme ettei muuten tää Hanna päässyt jatkoon..
Härski
14.11.2005 20:18:30

No kamoon, oisko ollu jotain järkee, jos vuositoisensajälkeen siinä voittais vaa Hanna?
ten
14.11.2005 20:18:50

No kaks pakaraista ois jo ihan liikaa.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
IceChylos
14.11.2005 20:22:50
No kamoon, oisko ollu jotain järkee, jos vuositoisensajälkeen siinä voittais vaa Hanna?

hahaa, no mut sehän ois ottanu jonku mahti-taiteilijanimen..
AP
14.11.2005 20:27:08
No kaks pakaraista ois jo ihan liikaa.

Mutta yhden kanssa istuu vinossa.

Ei vaitse, eihän noista nyt tosiaan kuin Katri ole sillä lailla vailla suurempia heikkouksia, että voisi voittoon ajatella. Muissa on sitä sanomista aika tavalla, tai vähintään tullaan siihen subjektiivisesti arvosteltavaan seikkaan, että "kenen tulkinnassa on hehkua".

Toisaalta taas. Jonkun mainitsema pointti kohderyhmättömyydestä oli hyvä. Ei tartte kuin yhden kohderyhmän (pelkään tämän olevan 13-14 v tyttölapset) katsoa ja huomata, että "tää on meille", niin vot: em. ryhmän kyseessä ollen Roni vie voiton.
Which ain´t nice.
K100 #7 Ärlä #011
bedlam
14.11.2005 20:59:50 (muokattu 14.11.2005 21:02:27)

(, vaikka laulokin Cerrie:stä)

Kyllähän aamerikkalaisittain jos lauletaan, niin Carrien a lausutaan jostain ä:n ja e:n välistä. Ei ainakaan mulla pistänyt korvaan.

Meikäläinen kyllä tästä mainitsi jo, jotenkin mennyt näköjään porukalta se veto ohi, koska se oli oikeesti hyvä.

Eikäpä mennyt ohi, vaan epävireinen ja mitäänsanomaton veto oli niinkuin Peteltä aina. Onneksi ei niitä naurupurskahduksia aiheuttaneita korkeita falsetteja eilen kuultu.
http://www.mikseri.net/kiasma
IceChylos
14.11.2005 21:08:37
Kyllähän aamerikkalaisittain jos lauletaan, niin Carrien a lausutaan jostain ä:n ja e:n välistä. Ei ainakaan mulla pistänyt korvaan.

Juu, voi olla tämä finglish, johon korva on tottunut.

Eikäpä mennyt ohi, vaan epävireinen ja mitäänsanomaton veto oli niinkuin Peteltä aina. Onneksi ei niitä naurupurskahduksia aiheuttaneita korkeita falsetteja eilen kuultu.

On niin vahvasti mielessä nuo alkuperäset versiot noista, mitä vetivät, niin on vaikee vetää edes "ihan hyvin".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)