Soma city ward 13.11.2005 18:36:53 | |
---|
Noh, jatkaako kukaan aeon-keskustelua? :) Jatketaan vaikka kysymällä, että kuinka moni on piessyt kaikki Dark Aeonit? En oo pitkään aikaan pelannu peliä, mutta muistelisin, että pieksin kaikki paitsi Yojimbon (ja ehkä Magus sistersin) . Miten voititte Yojimbon? Mulla jumitti siihen, että sitä vastaan joutu taistelemaan kahdesti ilman tallennusta välissä. Käytössä oli tietenkin luuseritaktiikka eli kutsuttiin Yojimbo ja toivottiin parasta. Tämä taktiikka ei kuitenkaan toiminut kahta kertaa peräkkäin. Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
Swan 13.11.2005 19:12:42 | |
---|
Jatketaan vaikka kysymällä, että kuinka moni on piessyt kaikki Dark Aeonit? En oo pitkään aikaan pelannu peliä, mutta muistelisin, että pieksin kaikki paitsi Yojimbon (ja ehkä Magus sistersin) . Miten voititte Yojimbon? Mulla jumitti siihen, että sitä vastaan joutu taistelemaan kahdesti ilman tallennusta välissä. Käytössä oli tietenkin luuseritaktiikka eli kutsuttiin Yojimbo ja toivottiin parasta. Tämä taktiikka ei kuitenkaan toiminut kahta kertaa peräkkäin. Meikäläinen on voittanut ainoastaan Ixionin ja Valeforin, ja nekin Yojimbon avulla. Tuli mieleen, josko tällä peluukerralla panostaisi hahmonkehitykseen kunnolla. Dark Aeonit ja Penance tuovat oikeasti haastetta, kun nuo pakolliset vastukset tuntuvat menevän heittämällä. |
lapio 13.11.2005 19:20:10 | |
---|
Noniin, sain Pelsiltä lainaan FFVIII:n saapa nähdä kuinka pahasti jään tähän koukkuun. En oikein uskalla aloittaa pelaamista... Live fast, die 72 year old. |
DirtyFingers 13.11.2005 21:10:55 (muokattu 13.11.2005 21:11:04) | |
---|
Noniin, sain Pelsiltä lainaan FFVIII:n saapa nähdä kuinka pahasti jään tähän koukkuun. En oikein uskalla aloittaa pelaamista... Ei kannata tähän peliin kohdistaa mahdottomia odotuksia, vaikka mielestäni FF VIII on kuitenkin paras final fantasyistä. Tämän sanon siksi, että lähes kaikki pitivät FF8:a pettymyksenä loistavan FF7:n jälkeen. Mutta peli on todella koukuttava... Toisaalta en halua pistää final fantasy-pelejä paremmuusjärjestykseen, sillä jokainen jota olen pelannut on ollut itsessään mahtava kokonaisuus. Anteeksi epäselvyys jälleen kerran. E: Mitähän tässä kommentissani oli asiaa?? "Don't talk to the eyes of a stranger" |
Informaatiokameli 14.11.2005 16:50:47 (muokattu 14.11.2005 16:50:59) | |
---|
Jatketaan vaikka kysymällä, että kuinka moni on piessyt kaikki Dark Aeonit? En oo pitkään aikaan pelannu peliä, mutta muistelisin, että pieksin kaikki paitsi Yojimbon (ja ehkä Magus sistersin) . Miten voititte Yojimbon? Mulla jumitti siihen, että sitä vastaan joutu taistelemaan kahdesti ilman tallennusta välissä. Käytössä oli tietenkin luuseritaktiikka eli kutsuttiin Yojimbo ja toivottiin parasta. Tämä taktiikka ei kuitenkaan toiminut kahta kertaa peräkkäin. Itsekin kaikki paitsi Dark Yojimbon voitin. Sitä Dark Yojimboahan vastaan taistellaan jotain viisi kertaa muistaakseni. Siihen viimeiseen tappeluun jumitti kun ei rahat riittäneet siihen oman Yojimbon parhaaseen iskuun jolla se olisi tappanut Pimeän versionsa. Eikä perkele tallennuksestakaan noiden taisteluiden välillä ole mitään hyötyä. Ärsyttävää. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Itsekin kaikki paitsi Dark Yojimbon voitin. Sitä Dark Yojimboahan vastaan taistellaan jotain viisi kertaa muistaakseni. Siihen viimeiseen tappeluun jumitti kun ei rahat riittäneet siihen oman Yojimbon parhaaseen iskuun jolla se olisi tappanut Pimeän versionsa. Eikä perkele tallennuksestakaan noiden taisteluiden välillä ole mitään hyötyä. Ärsyttävää. Siis tuleeko se Yojimbon tappoisku jollain tietyllä rahasummalla aina vai onko sittenkin vielä tuurista kiinni? Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
Informaatiokameli 14.11.2005 21:03:44 | |
---|
Siis tuleeko se Yojimbon tappoisku jollain tietyllä rahasummalla aina vai onko sittenkin vielä tuurista kiinni? Jostain kuulin, että sen rahasumman pitää olla vähintään jokin tietty osa vihollisen kokonais-HP:sta, että se tekisi sen tappoiskun. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Swan 14.11.2005 22:11:31 (muokattu 14.11.2005 22:17:16) | |
---|
|
Prowler 18.11.2005 21:51:27 | |
---|
Viimeinkin sain seiskassa tapettua Emerald Weaponin ja Ruby Weaponin. Yllättävän helppoja kyllä olivat... Walkin`trough the city,Feelin`oh so pretty,I`ve just got to find my way....... |
Freya 19.11.2005 23:19:14 | |
---|
Hui, katsoin juuri Advent Childrenin, ja olipa upea kokemus! Vaikka tekstitystä ei ollut, niin yllättävän hyvin sain ideasta kiinni. Tietysti tuttuhan tuo FFVII:n ympäristö ja hahmot ovat jo ennestään, joten leffa oli vähän kuin paluu juurille. Hieman pisti silmään tuo yletön hollywoodtoimintamäiskehurjastelu, mutta ei se kuitenkaan ehtinyt pilata kokemusta. Reno ja Rude olivat aika hauskoja! Niihin liittyi edelleen se koomisuus, mikä esiintyi pelissäkin. Olen pelannut FFVII silloin, kun se ilmestyi pc:lle ja nyt harmittaa, kun ei ole sitä PS-versiona omana. Täytyy laittaa hankintaan. IX, X ja X-2 olen pelannut myös. X:n loppuun asti, mutta nuo kaksi muuta ovat vielä vaiheessa. Tuntuu siltä, ettei niitä uskalla pelata loppuun, koska niistä ei halua luopua! Tietysti voihan aina aloittaa alusta, mutta ei se ole sama asia... :) Voin tunnustaa, että VII on suosikkini. Tarina ja musiikit ovat parasta. Tietyistä jutuista X:ssä pidän myös. SphereGrid, bonus-aeonit, taisteluareena ja tarpeeksi vaikeat möröt 'sivutehtävissä' ovat hyviä, mutta lepsu loppu ja juonen pinnallisuus haittaavat. *XII:tä odotellessa* Dies irae, dies illa,
solvet saeclum in favilla,
Lacrimosa dies illa,
qua resurget ex favilla
Romantikkoitkijät #35 |
Spawn 19.11.2005 23:50:52 | |
---|
Olen muuten miettinyt sitä miksi Advent Childrenin mättökohtauksista ei pidetä. Ne eivät muka sovi Final Fantasyjen henkeen. Miten helessä? Mitä niissä peleissä sitten tehdään? Lahdataan röllejä niin maan perkeleesti, että saatais leveleitä kasaan, jotta voidaan pistää vähän isompi rölli ketoon. Hyvä leffa se mielestäni oli, tosin en suosittelisi sellaisille jotka eivät ole peliä pelanneet. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Informaatiokameli 20.11.2005 00:01:27 | |
---|
Olen muuten miettinyt sitä miksi Advent Childrenin mättökohtauksista ei pidetä. Ne eivät muka sovi Final Fantasyjen henkeen. Miten helessä? Mitä niissä peleissä sitten tehdään? Lahdataan röllejä niin maan perkeleesti, että saatais leveleitä kasaan, jotta voidaan pistää vähän isompi rölli ketoon. Hyvä leffa se mielestäni oli, tosin en suosittelisi sellaisille jotka eivät ole peliä pelanneet. Itsekin pidin eniten juuri noista mättämiskohdista. Mättämistähän se leffa enimmäkseen on, juonenkuljetus on varsin olematonta. Näytin leffan ihmiselle, joka ei ole seiskaa pelannut, eikä tämä ymmärtänyt elokuvaa ollenkaan eikä pitänyt siitä. Rehellistä fanitusroipettahan se leffa on ja hyvä niin. Se on vähän kuin jälkiruoka itse pelin ollessa pääruoka. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Freya 20.11.2005 00:09:22 | |
---|
Rehellistä fanitusroipettahan se leffa on ja hyvä niin. Se on vähän kuin jälkiruoka itse pelin ollessa pääruoka. Näin! :) On mukavaa, kun voi fiilistellä 'vanhojen' aikojen matkassa uusilla herkuilla, kuten paremmalla grafiikalla. Dies irae, dies illa,
solvet saeclum in favilla,
Lacrimosa dies illa,
qua resurget ex favilla
Romantikkoitkijät #35 |
Uruk 23.11.2005 10:48:45 | |
---|
Final Fantasy kasia pidetään pettymyksenä FF7-FANIPOIKIEN keskuudessa. "Liisa hakee sakset..." |
DirtyFingers 23.11.2005 11:23:53 | |
---|
Final Fantasy kasia pidetään pettymyksenä FF7-FANIPOIKIEN keskuudessa. Totta ja valitettavaa. "Don't talk to the eyes of a stranger" |
Uruk 23.11.2005 11:49:08 | |
---|
Ja nyt kun AC tuli ulos, näiden fanipoikien ja -tyttöjen määrä on tuplaantunut ja asenne muuttunut entistä hyökkäävämmäksi niitä kohtaan jotka kritisoivat FF7:kaa. "OMG SEPHI IS MY BISHIE, FUCK YOU FOR NOT LIKING MY GAME" "Liisa hakee sakset..." |
Ze Kink 28.11.2005 20:02:52 | |
---|
Kattelin tossa justiin toissapäivänä Advent Childrenin, ja kyllä uppos ihan täysiä. Siinä jäi Matrixit sun muut kakkoseksi loppumättöjen osalta. Vaikka kyllä täytyy myöntää että se viimeinen mättö pääpahiksen kanssa loppui hölmösti. Musat rokkas ihan täysiä kanssa. Ehkä tolle antaisin jotain 4½/5, tai jopa 5-/5. Huonohkojen tekstitysten kanssa tsekkasin, saattaa olla että paranee kunhan hommaa sitten sen aidon ja tsekkaa englantilaisten kanssa. Muuten, oliko käännöksessä virhe, vai miksi Barrett huusi Denzelille että "Mene äitisi luo!"? Säikähdin muuten että eikai tosta Red XII:stä ole tehty mitään Jar Jar Binksiä, mutta sitten hoksasin että se olikin sen kyydissä oleva Caith Sith joka möykkäsi. Jäi muuten pahasti auki lopussa. Valottaakohan se VII-2 -peli lisää tota juonta, tai jatkakohan se siitä mihin leffa jäi, toivottavasti. Niin, ja vaikka FFVII oli minulle SE Final Fantasy, en silti dissaa kasia. Kasi vain ei jotenkin kolahtanut yhtä kovaa, vaikka siinäkin oli hyvä juoni. Mutta pitäisi sekin pelailla läpi kunhan kiireiltä ehtii (selitin tossa jollain sivulla miksen päässyt läpi). Seiskakin pitäisi vetää uusiksi. Ja kutonen, kun en siinä pärjännyt loppupuolella kun en jaksanut kerätä leveleitä. Ja ysi pitäisi vetää läpi myös. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Uruk 28.11.2005 23:00:16 | |
---|
Jäi muuten pahasti auki lopussa. Valottaakohan se VII-2 -peli lisää tota juonta, tai jatkakohan se siitä mihin leffa jäi, toivottavasti. eihän sieltä ole tulossa kuin se Dirge of Cerberus joka itsessään on Vincentin ja FF:ien nimellä rahastusta DMC-tyyliin jos nyt oikein muistin, eli jotain Vincentin sekoiluja. "Liisa hakee sakset..." |
Informaatiokameli 29.11.2005 00:45:39 | |
---|
eihän sieltä ole tulossa kuin se Dirge of Cerberus joka itsessään on Vincentin ja FF:ien nimellä rahastusta DMC-tyyliin jos nyt oikein muistin, eli jotain Vincentin sekoiluja. Tuo Dirge of Cerberus taitaa olla ihan puhdasverinen toimintapeli. Sinänsä hyvä ajatus, että pääsee Vincentillä räiskimään mutta odotukset pelistä ovat aika matalalla. Pelkään pahinta ja toivon parasta. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Ze Kink 29.11.2005 13:39:51 (muokattu 29.11.2005 13:47:28) | |
---|
eihän sieltä ole tulossa kuin se Dirge of Cerberus joka itsessään on Vincentin ja FF:ien nimellä rahastusta DMC-tyyliin jos nyt oikein muistin, eli jotain Vincentin sekoiluja. Kyllä noita oli muitakin tulossa. Esim. http://www.square-enix.co.jp/mobile/bcff7.htmlhttp://www.square-enix.co.jp/ccff7/ Nuo ainakin. Ota nyt sitten selvää tuosta japanista :) Ja toi FFVII-2 on tosiaan toi Dirge of the Cerberus muistaakseni, joku aiempi työnimi vaan. Tosta Dirge of Cerberuksesta ei voi sanoa muutakuin että "näyttää kiinnostavalta". Kuulemma taistelut aika samaa tyyliä kuin Kingdom of Heartsissa. Ei tuo ammuskelu sitä pilaa, itseäni pelottaa vaan että se on joku tylsä putkijuoksupaukuttelu. Vaikka sanovathan ne tuolla sivuilla että teki siitä erilaisen, koska sellanen perusräiskintä olisi ollut liian tylsä tehdä. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |