Härski 12.11.2005 18:19:59 | |
---|
Wanhahan tämä on, mut olis kiva kuulla kanssajäsenten soittoa kahdeksanvuotiaana? Onko syytä arvosteluun noin raskaalla kädellä... "Vittuakos laittatte niitä linkkejä sitten ihmeteltäväksi?" Olkoon vaikka jumalauta sikiö, kyllähän siihen soittamiseen saa puttua arvostelemalla. Tuolla noi virbatot mainittiinkin jo. Samallalailla yksittäiset pidemmät nuotit kuulosti aivan kauheilta, kuten monilla nopeustaistelijoilla. Ja se, että osaa soittaa nopeasti, ei todellakaan anna mitään työkaluja biisien tekoon. Se on siitä omasta päästä kiinni, ei sormista. Mutta jos kaveri vain etenee hommassaa oikein, niin varmasti on pätevä tyyppi vanhempana. |
risto 12.11.2005 18:41:17 (muokattu 12.11.2005 18:42:27) | |
---|
Veikkaukseni on että on saanut aika raskasta koulutusta eikä ole itseoppinut. Päättelen tuosta pikkurillin käytöstä, sitä monet itseoppineet eivät koskaan opi/opettele saati tuon ikäinen. Kyllä samasta ikäluokasta löytyy vastaavanlaisia "ihmelapsia" viulisteja, pianisteja ym., opetuksesta se on kiinni. Ihmelapsi on toisaalta väärä sana silloin kun vanhemmat panevat kapaloikäisestä lähtien oppimisputkeen olkoon sitten musiikki tai karting tai ihan mikä vaan. Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr. |
Ekku01 12.11.2005 19:01:39 | |
---|
Voi hyvänen aika, jos 8-vuotiailla on tollanen tekniikka (sisällöstä en sano mitään vaikka vähän Gilbertin Paulia siinä laitettiin menemään,,,) -niin mitähän nää soittaa 15 v päästä ? Tuota menoa soittaa jossain sirkuksessa 15 vuoden päästä? Olihan tuo räpellys (jota nykyään kai tilutukseksi(?) sanotaan) hienoa katsottavaa ja kuunneltavaa silloin kun 80-luvulla tuli, mutta ei kai sillä mitään tekemistä musiikin kanssa ole. Sormiakrobatiaa ja alkaa jo olla aika vanha vitsi. |
Pande 12.11.2005 19:09:24 | |
---|
At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
Kimmo72 12.11.2005 19:29:08 | |
---|
Ohvitopikkia pukkaa, mutta so not.. Ei vaan masa. http://www.mattinykanen.net/thoughts.html Moon taas kuullu version: "Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "Up Yours" -tunne Tiedä sitten näistä Masan kommenteista :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
ekikoo 12.11.2005 19:48:43 | |
---|
Moon taas kuullu version: Masa on tainnu kokea tuollaisen tunteen siellä mäkihyppytornissa eikä hyppyrin nokalla A signature? Oh wait... |
Ekku01 12.11.2005 19:50:18 (muokattu 12.11.2005 19:50:59) | |
---|
Eikös se Masa kertoillu fiiliksistään hyppytornissa:"Sä oot siellä ylhäällä ihan up yours"? EDIT: Erno rykäs väliin ;o) |
Kimmo72 12.11.2005 19:56:43 | |
---|
Eikös se Masa kertoillu fiiliksistään hyppytornissa:"Sä oot siellä ylhäällä ihan up yours"? EDIT: Erno rykäs väliin ;o) Tais olla näin... Menee "vähä" oftopikoinnin puolelle :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
wrshredder 12.11.2005 20:34:50 | |
---|
video ei mulla näy ,mutta äänet kuulu. ja vaikka en tykkääkään muiden kun Ynkän tilutuksesta niin parempi kait se on että jannu soittaa/tiluttaa kitaraa kun homehtuu kämpänperällä pelaten Wowia tunnista toiseen.. ..mut soittas vaik jonku kauniin valssin :) Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
Wahi 12.11.2005 20:54:59 | |
---|
Paskaahan se soitti ei siitä pääse mihinkään. HOHO! Veit jalat suustani! Täyttä paskaahan tuo oli. Musiikki musiikkina, paska paskana (tekniikkakikkailut tekniikkakikkailuna). "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
-HeavyMetal- 13.11.2005 22:41:27 (muokattu 13.11.2005 22:41:57) | |
---|
hmm..... |
-HeavyMetal- 13.11.2005 22:45:58 | |
---|
loppujen lopuksi ei mikää hirveen ihmeellinen veto... noi tietyt jutut oli opeteltuna ja sitte ne vedettiin että "kyllä meidän poika osaa..." paskaa, paskaa, paskaa... |
tupakalle 14.11.2005 09:36:51 | |
---|
No JAA. Ooon ite skulannyt skebaa jo 6 vuotta enkä osaa vieläkään tiluttaa samalla tavalla kun Ynkkä. Vaikka oon treenaillut aina silloin tällöin. |
JS 14.11.2005 12:52:33 (muokattu 14.11.2005 12:52:51) | |
---|
enkä osaa vieläkään tiluttaa samalla tavalla kun Ynkkä Eipä osannut tuo poikakaan. Enemmän meni mun mielestä Farerin suunnalle, vaikka Gilbertiä vetikin... If it's worth doing, it's worth overdoing.
kalamies#20 >-)))> |
Puoskari 14.11.2005 15:24:38 | |
---|
porukkaa taitaa repiä kun poika noin vetää, onhan tuo nyt aivan saatanan kova ihan minkä ikäseks vaan. ei tainnu kovin moni säveltäjä vielä tuon ikäsenä parhaita biisejänsä säveltää, onpahan vanhempana aikaa muuhun kun tekniikka on jo nyt noin hyvin hallussa. tuleeko kuuluisaks sitä en tiedä, mutta eihän se ynkkäkään säveltää osaa. hyviä kitaristeja mahtuu kymmenen tusinaan kun taas hyviä biisin tekijöitä yksi...
...sikäli harmi etten kuulu kumpiinkaan |
mutta eihän se ynkkäkään säveltää osaa. On se kiva heitellä näitä perusteettomia (ja vääriä) väitteitä. Paljonkos olet Ynkän tuotantoon tutustunut? Ehdotan kuuntelemaan vaikka sen ensimmäisen levyn alusta loppuun. If it's worth doing, it's worth overdoing.
kalamies#20 >-)))> |
wrshredder 14.11.2005 15:45:35 | |
---|
.., mutta eihän se ynkkäkään säveltää osaa. Katsos kun säveltämistäkin on eritasoista. mäkin sävelsin melodian C-duurissa ,eiköhän se Ynkältäkin onnistu. tämä on vähän nusnusia mutta kumminkin. Ja eiks se sen concerto suiten ite säveltäny ,orkesterisovitus sitten tapahtu jonkun tyypin kanssa. näin muistasin siltä dvd:ltä kuuleeni. Kyllä Ynkkä sä.. ääh. olkoot :) Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
TheRagDoll 14.11.2005 22:31:27 | |
---|
"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin." Huahahaa! "hyvää Matkaa" -Tunne! Ei helvetti se on Dejä Vu Perkele:D.. no ihan sama taidan olla vähän yliväsyny mut helvetti ku repesin.. ainiin.. ja siis Videosta.. Wanha. ..ja paska Ei haittaa vaikka biisi olisi paska ja menisi epätahtiin kunhan siinä on meininkiä:) |
Pande 15.11.2005 08:12:10 | |
---|
Huahahaa! "hyvää Matkaa" -Tunne! Ei helvetti se on Dejä Vu Perkele:D.. no ihan sama taidan olla vähän yliväsyny mut helvetti ku repesin.. Eiköhän me kaikki egokitaristit täällä tiedetä mitä sekä bon voyage että déjà vu tarkottaa, mäkihyppääjillä ei valitettavasti yhtä suurta sielun sivistystä ole. Vaikka eiköhän se Masakin vitsillä näitä juttujaan ainakin osittain heitä? At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
overthewall 15.11.2005 08:45:49 | |
---|
loppujen lopuksi ei mikää hirveen ihmeellinen veto... noi tietyt jutut oli opeteltuna ja sitte ne vedettiin että "kyllä meidän poika osaa..." paskaa, paskaa, paskaa... Lievä kateus kuitenkin paistaa läpi sinunkin kirjoituksesta. Mun mielestä kaverilla oli ihan nöyrä asenne lavalla eikä sortunut liikaa Ynkkämäisiin ilmeilyihin. Mitään eikai nykyään saisi opetella kun pitään olla niin Tr00. |