Artist 09.11.2005 21:42:27 | |
---|
Muutenkin tuntuu vähän siltä että parhaat diilit tulee eteen jossain muualla kuin m.netin torilla.
Joo, itse olen saanut muutamat hyvät diilit sovittua pikaviestein, ilman että on torilla ollut ilmoitusta. :) Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
Dr. Muff 09.11.2005 21:44:48 | |
---|
Joo, itse olen saanut muutamat hyvät diilit sovittua pikaviestein, ilman että on torilla ollut ilmoitusta. :) Viittaatko nyt kenties siihen wanker tulilintuun? :) Tuumasta toiseen. |
Artist 09.11.2005 21:49:08 | |
---|
Viittaatko nyt kenties siihen wanker tulilintuun? :) Siihen, sekä erääseen toiseen ostokseen. Mutta kyllähän torillakin on välillä tullut ihan kivoja hintapyyntöjä vastaan. Ja kohtuuhintoja siellä myös on. Eihän kaikkea voi aina olettaakaan saavansa halvalla. Lisää käytettyjen markkinoille haluaisin myös Farfisa (compact combo, ja minicompact) ja Vox urkuja, vaikka tämä kitarapalsta onkin! Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
fox 09.11.2005 22:42:31 | |
---|
anna tulla vaan likaiset yksityiskohdat. Oliko se 110mk liikaa? ;-). Mutta kaula on tässä aivan uskomattoman hyvä - just uhosin tuolla roots-palstalla että teetätän joskus jollain kitarasepolla tosta kaulasta replikan kunnon puusta... Tossa on toi nauhakokokin just oikee, ei liian iso, eikä liian pieni. :). Ei toki tuo liikaa ollu, ja täytyy täs vaiheessa taas tähdentää, että: Noita kaikkia "kivan nimisiä" kitaroita valmistaa, kulloisenkin tilauskannan puitteissa, usea massavalmistaja. Tilaaja on heittänyt tiskiin tietyt vaatimukset, ja ehken toleranssitkin. Tehdas sitte toteuttaa. Näissä ympyröissä on täysin mahdollista, jos kaikki menee kuin unelma, että linjalta tulee todella hyvälaatuista, tilaajan minimin 10-0 ylittävää soitinta. Toki sitte voi tulla paljon muutakin.. Eli sulla on ollu todella hyväkaulainen Applause (Ei siis Ovation Applause) .. :) Tehdas joka sen on tehnyt, on sitte aivanhyvin voinu olla vaikka Cort, Samick tai Saein... Ei mulla likaisia yksityiskohtia oo, sellasia ainakaan, joita vois yleistää tyyliin "kaikki Applauset on xxxxx?!) =) " |
dfloreno 10.11.2005 00:52:12 | |
---|
Ei toki tuo liikaa ollu, ja täytyy täs vaiheessa taas tähdentää, että: Noita kaikkia "kivan nimisiä" kitaroita valmistaa, kulloisenkin tilauskannan puitteissa, usea massavalmistaja. Tilaaja on heittänyt tiskiin tietyt vaatimukset, ja ehken toleranssitkin. Tehdas sitte toteuttaa. Näissä ympyröissä on täysin mahdollista, jos kaikki menee kuin unelma, että linjalta tulee todella hyvälaatuista, tilaajan minimin 10-0 ylittävää soitinta. Toki sitte voi tulla paljon muutakin.. Eli sulla on ollu todella hyväkaulainen Applause (Ei siis Ovation Applause) .. :) Tehdas joka sen on tehnyt, on sitte aivanhyvin voinu olla vaikka Cort, Samick tai Saein... Ei mulla likaisia yksityiskohtia oo, sellasia ainakaan, joita vois yleistää tyyliin "kaikki Applauset on xxxxx?!) =) " Jep, tuntuu vaan kummalta tehdä tollaista kaulaa tollaiseen kitaraan. Se on aika paksukin: yleensähän ne on just semmosia ohuita jouskareita, ettei mitään rajaa. Mutta joo, ei kait siinä mitään, ollaan tyytyväisiä tähän. :) God made me funky |
Niq 10.11.2005 06:54:29 | |
---|
Mullakin on tollanen applause-hevistrato tuolla jossain varaston perällä osina. Löytyy myös uusi itsetehty body siihen, kun se vanha ol vaneria. En oo vaan jaksanu tuotakaan projektia loppuun saattaa. Ihan kiva kaulahan noissa, paksuus on ihan lespaul -luokkaa. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Haku Robotti 11.11.2005 10:13:10 | |
---|
Tähän voi vastata oikeastaan kahdelta kantilta. Voit asettaa itsesi hyväntekijän rooliin ja toivoa yhä useampien muiden jakavan saman ilontunteen, jonka olet kokenut jostain mitä näkyy kuitenkin turhan harvoin kohtuuhintaan myynnissä. Tai sitten voit asettua etsijän rooliin. Minkä vermeen haluaisit, mutta niitä on liian vähän ja harvoin tarjolla kohtuulliseen hintaan? Soittimia ja laitteita. Ootsä menossa Amerikkaan tyhjän 50m3 kontin kanssa...? Puun väriset sähkikset on puolivalmiita. |
StJerky 11.11.2005 13:19:34 | |
---|
Marshall 2204 nuppeja halvalla. Kaksikaulaisia (6/12) kitaroita. |
ReBeat 11.11.2005 18:59:23 | |
---|
Ootsä menossa Amerikkaan tyhjän 50m3 kontin kanssa...? Joo. Kierrän kuukauden verran ristiin rastiin Amerikkaa/Eurooppaa/Japania. Jouluksi tuun takaisin ja kiireisimmille tuon vaivihkaa toivotut kamat kuusen alle. Loput laitan pilkkahintaan torille myyntiin. Ilmotan aina edellisenä iltana, että ens yönä johonkin aikaan tulee jotain kivaa myyntiin. Sitten hykertelen kun porukka valvoo silmät ristissä ja odottaa että kohta taas tulee näkyviin ilmoitus jossa on "käsittämätön hintapyynti". Joka yö nopein saa vanhan Marshallin kahella kympillä. Hoho, sairas mieli. Jossain päin maailmaa joku miljonääri varmasti harrastaa tuollaista ja saa siitä suurta huvia. Oikeasti olin vain utelias kuulemaan että mitä muiden mielestä toreilta puuttuu. Mulla ei ole pääomaa alkaa trokaamaan yhtään mitään. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Joel Harald 11.11.2005 22:25:59 | |
---|
Vanhoja Marshallin putkinuppeja sopuhintaan. :( Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
Veli 14.11.2005 09:43:03 | |
---|
Kyllähän amerikkalaista ja suomalaista laatutavaraa pyörii vielä suhteellisen vähän käytettyjen markkinoilla. Tällaisia tuotteita näkisi kyllä mielellään käytettynä: Kitaroita: PRS Hollowbody (I, II), Ruokangas Duke (Standard, Special) -PRS:ltä liikkuu yllättävänkin paljon Customeita, jonkin verran McCartyjakin, mutta onttokoppaisia malleja olen tässä muutaman vuoden sisään nähnyt vain yhden myynnissä käytettynä. Ruokankaalta on alkanut näkyä käytettynä VSOP:ita, mutta Dukeja ei juuri liiku (yksi Special taisi olla vuosi-pari sitten myynnissä). Ainoan käytettynä myynnissä näkemäni Duke Standardin ostin itse. Vahvistimia: Bogner (Shiva, Ecstacy, Metropolis) -Musamaailman alettua kauppaamaan Bogneria en ole onnistunut bongaamaan vielä yhtään Bognerin vahvistinta Suomen puolella myynnissä käytettynä. Bognerin kaappeja on kyllä tullut vastaan. Toisaalta vaikuttaa siltä, että pari tuhatta euroa olisi nykyään vakiintunut käytetyn tavaran kohdalla jonkinlaiseksi "kipurajaksi". Kahta tonnia kalliimpi hinta tahtoo väkisin pidentää jonkin verran myyntiaikaa periaatteessa kiinnostavallakin tuotteella, mikä saattaa jarruttaa jonkin verran kalliimman tavaran kauppaa käytettynä. |
Vanhoja Marshallin putkinuppeja pilkkahintaan. :) "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
Turder 14.11.2005 16:46:24 | |
---|
starsailor vastaa huutoon ja aktiivisesti pukkaa myyntiin laadukkaita akustisia. Oli Gibsonia joku aika sitten nyt Guild... Varastojako tyhjentelet? :) |
starsailor 14.11.2005 16:57:01 | |
---|
starsailor vastaa huutoon ja aktiivisesti pukkaa myyntiin laadukkaita akustisia. Oli Gibsonia joku aika sitten nyt Guild... Varastojako tyhjentelet? :) No en, mutta myyn sitä mukaan, kun haluan ostaa jotain muuta. Pidän siitä että voin kokeilla erilaisia kitaroita ja kun kerran on ostanut pari laadukkaampaa ja hintavampaa kitaraa, niin niiden myyntihinnoilla ja satasen parin lisää maksamalla saa taas uuden ja taas uuden ja taas.. ;) Pieni markkinapuhe kun tuli puheeksi: Eli lähdes uuden karhea Guildin kokopuinen ruusupuujumbo olisi myynnissä. Ei varmaan vedä tuolle muu kuin Gibsonin J-200 vertoja. Yllättävän kevyt kitara ollakseen tuon kokoinen ainakin mun mielestäni. Ja hinta jos nyt ei naurettavan halpa, niin ainakin edullinen. En tiedä tuoko noita suomeen kukaan, mutta tuskimpa ainakaan uutena alta 2000euron lähtee mistään. Tuo on hinnoiteltu ebay hintatasoon nähden siten, että tuurilla tuollaisen voi saada suomeentuotuna verojen kanssa, käytettynä samaanhintaan, mutta siinä on aina riskinsä kun ei teidä mitä ostaa ja mistä, tätä pääsee koittamaan. Tingata saa jos perustelee hyvin miksi hintaa pitäisi laskea... :) |
Wasbesp 14.11.2005 17:20:17 | |
---|
ENGL:n nuppeja, lähinnä Thunderaita ja Screamereita. Onks kaikki Alexit laihoja? |