kimmo 03.07.2003 13:19:18 | |
---|
"Täällähän on julkkiksia.. " Eipä nyt tehdä julkkista levykauppiaasta. Swamp Music on kyllä hyvä kauppa. Ja Digelius omalla sarallaan ylittämätön. |
Karlsson 03.07.2003 13:21:52 | |
---|
Ja Digelius omalla sarallaan ylittämätön. Joo. Harvoin sieltä ulos pääsee ilman levyä. Voin kuvitella Emun puhuvan pehmeällä äänellään: "Hei, äläs vielä mee. Mul on täs pari tälläst juttuu..." Siitä se rahan meno alkaa. Taas. I can´t believe it´s not music! |
Jabbe 03.07.2003 15:08:26 | |
---|
"Täällähän on julkkiksia.. " Eipä nyt tehdä julkkista levykauppiaasta. Kyllä levykauppiaat on paljon tärkeämpiä kuin jotkut tusinamissit ja Mattinykäset. :) Swamp Music on kyllä hyvä kauppa. Ja Digelius omalla sarallaan ylittämätön. Pääsis vaan vähän useammin tuolla käymään, vähän pitkä matka. Mitenkäs sitä muuten kilpailijoita mainostetaan? Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |
Chemo 03.07.2003 15:38:31 | |
---|
Stupidossa käyn joskus pläräämässä, sitä ei vissiin olla mainittukaan vielä. http://www.stupido.fi/shop/ Swampissa käväisen myös aina kun satun olemaan siellä päin maata. Jokusen levyn olen heiltä tilannutkin. Kun poikkean seuraavan kerran Joensuussa, koetan muistaa poiketa Levy-Eskoissa :-) |
kimmo 03.07.2003 16:42:14 | |
---|
Mitenkäs sitä muuten kilpailijoita mainostetaan? Miksikäs ei, eikös täällä kyselty hyviä levykauppoja. Ei se ole mitään meiltä pois, jos mainostetaan muita alan yrityksiä. Kehutaan nyt lisääkin: Eronen Digeliuksen naapurissa on ehdoton reggaen ystäville, samoin sympaattinen ja mukava Voltti Tampereen kaupunkissa. Stupido Shop kuuluu myöskin omiin suosikkeihini. |
Jabbe 03.07.2003 21:12:02 | |
---|
Miksikäs ei, Olis varmaan se hymiö pitänyt laittaa. No tässä ;) Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |
Notefix 03.07.2003 21:18:00 | |
---|
Digelius omalla sarallaan ylittämätön. Joo, vaarallinen kauppa! Mä olen käynyt siellä nappulasta asti ja aina on jotain tarttunut. Se world music osasto on loistava, ihan minkä tahansa mittapuun mukaan. Toinen missä tulee käytyä joka viikko on Fennica. |
Gandhi 05.07.2003 18:17:18 | |
---|
Joo, kyllä kuuluu kiitos Levy-Eskoille. Hyvää palvelua sain, tosin en levyjä joita hain, mut vinkkiä mistä kannattaa etsiä. Nyt on tulossa postiin (vihdoin!). Ja olikohan juuri Kimmo, jonka kanssa musiikkimakukin osittain natsasi...the Boredoms lähtee! Kansa! Missä piilee musiikki? |
herb 06.07.2003 12:34:16 | |
---|
the Boredoms lähtee! Mikä Boredomsin levy? Kyllä bändin tuotoksiin joskus törmäilee. Ihan mielenkiinnosta vain kysäisen. |
Useampikin Boredomsin levy, Pop Tatari, Vision Creation Newsun, Super Are...mut ne kyllä löytyikin Suomesta. Nuo muut (Seiichi, Ontoko, jne.) tuntuu olevan kiven alla täällä Suomen maassa. Kyllähän ne varmaan piraatteina sais, mutta semmonen roska ei mulle kelpaa. Kansa! Missä piilee musiikki? |
Cimble 08.07.2003 19:30:08 (muokattu 08.07.2003 19:33:44) | |
---|
Kertokaapas minulle, että mitkä liikkeet Suomessa myyvät tai voivat hankkia musiikkia myös hieman valtavirran ulkopuolelta. ISABEL Hyvinkäällä. Löytyy vaikka mitä rock, jazz, funk, blues, rockabilly, heavy, metal, indie... Arvostan sitä liikettä ihan täpöillä koska siellä ei levymyyntilistoihin liikaa tuijotella. Löytyy harvinaisuuksiakin eikä siellä ole mitään turhaa radioiden soittolistakamaa. Erikoistunut kaikkeen vanhaankin "kunnon" musaan. Kannattaa käydä jos lähellä pyörii. |
Mario 09.07.2003 03:59:37 | |
---|
Jos pitää vähän muustakin kuin hevistä, niin Porin suunnalla ehdoton paikka on Green River. Sieltä tekee löytöjä ja levyjä löytyy laidasta laitaan, uusia ja käytettyjä. Myyjällä on myös valtava tietomäärä, jota saa myös hyödyntää... On muuten suhteellisen pieneen tilaan ahdettu kiitettävän paljon levyjä...:) |