meitu 13.11.2005 18:13:06 (muokattu 13.11.2005 18:32:07) | |
---|
Hypnotize-levy on vuotanut nettiin. Itse en kyllä aio ladata sitä vaan odotan kiltisti että se tulee kauppoihin. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Heissi 13.11.2005 18:28:17 | |
---|
Hypnotize-levy on vuotanut nettiin. Its en kyllä aio ladata sitä vaan odotan kiltisti että se tulee kauppoihin. Jaahas, pitääpä impata. SonyBMG:n levyjä kun ei viitti ostaa. |
kouranka 13.11.2005 19:08:03 | |
---|
Jaahas, pitääpä impata. SonyBMG:n levyjä kun ei viitti ostaa. Miksei? Nyt herkutellaa! |
McNulty 13.11.2005 19:36:13 | |
---|
Olisi siis suotavaa, että jos joku hehkuttaa uutta levyä ennen tuota, niin kertoisi myös, että missä/mistä on sitä kuullut/oman kappaleensa hankkinut. Kaveri työskentelee alan mediassa ja sain häneltä promolevyn/samplerin kuunteluun. Omana ei siis tuota lättyä vielä ole, mutta kyllähän se hankittua tulee kunhan kauppoihin ilmestyy. Aloitin uuden threadin tuolle levylle mutta moderaattori oli sitä mieltä että bändiä koskevat jutut voidaan käsitellä samassa threadissa. Kuitenkaan tätä ei käytetä juuri kovinkaan monen muun bändin kohdalla muissa threadeissa. Jännää... No, tänne voi jatkaa siis tuosta Hypnotize-levystä höpinät. Netistä tuota varmaankin jossain välissä voi latailla, mutta suotavaa olisi että jos musiikista tykkää niin tukee artistia ja ostaa levyn kunhan markkinoille ilmestyy! |
Kapane 13.11.2005 19:51:58 | |
---|
Netistä tuota varmaankin jossain välissä voi latailla, mutta suotavaa olisi että jos musiikista tykkää niin tukee artistia ja ostaa levyn kunhan markkinoille ilmestyy! Hitto olin jo valmis menemään huomenna levykauppaan. Varmaan nuo modet ei diggaile siitä, kun tämä oli kanssa tämä keskustelu tässä etusivulla. |
Twist 13.11.2005 20:32:29 | |
---|
Ihan hyvä vain jos keskustelu on itse bändin threadissa, eikä erikseen mainittuna. "Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P. |
Miksei? Kyse on siitä rootkit-systeemistä. Yleistä-palstalla oli puhetta siitä. Pähkinänkuoressa: Sonyn CD-levyistä tulee viirus tietokoneelle. Näin alas ollaan menty kopiosuojauksessa. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=1&t=108145&o=0&co=0 Ei ihme jos noita levyjä ei jakseta ostella. Niin keljua toimintaa Sonyn puolesta. |
Juugeli 13.11.2005 23:11:45 | |
---|
Kyse on siitä rootkit-systeemistä. Yleistä-palstalla oli puhetta siitä. Pähkinänkuoressa: Sonyn CD-levyistä tulee viirus tietokoneelle. Näin alas ollaan menty kopiosuojauksessa. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=1&t=108145&o=0&co=0 Ei ihme jos noita levyjä ei jakseta ostella. Niin keljua toimintaa Sonyn puolesta. Eipä tule muutenkaan koneella luukutettua ostettuja cd-levyjä kyllä, että tuskinpa vaikuttaa omaan ostopäätökseen. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Heissi 14.11.2005 01:17:19 | |
---|
Eipä tule muutenkaan koneella luukutettua ostettuja cd-levyjä kyllä, että tuskinpa vaikuttaa omaan ostopäätökseen. Siis eihän tuossa Euroopan julkaisussa edes ole mitään rootkit-paskaa, kun mokomat tekniikat ei vielä oo käytössä täällä. Mutta se nyt vaan on vähintäänkin hanua tukea rahallisesti firmaa joka levittää viruksia tahallisesti ja kiusallaan. |
KoRn_GoD 14.11.2005 01:46:08 | |
---|
Nyt toi levy vuotanut nettiin. Aika heikkoa tuhnuahan sieltä tuli verrattuna Toxicityn tasoon :/ Attack, Hypnotize ja Soldier Side oli hyviä. http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
ten 14.11.2005 11:23:30 | |
---|
Nyt toi levy vuotanut nettiin. Aika heikkoa tuhnuahan sieltä tuli verrattuna Toxicityn tasoon :/ Attack, Hypnotize ja Soldier Side oli hyviä. Saatanan piraatit! :( THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
petrutsi 14.11.2005 16:43:00 | |
---|
Saatanan piraatit! :( Jokaisen hittilevyn aikaan alkaa aina tämä keskustelu, syyttely ja selittely, joten eiköhän hoideta se heti pois alta. Ottaen huomioon levy-yhtiön viirustelun kenelläkään ei ole omantunnontuskia levyn lataamisesta. Sitäpaitsi kaikkihan ostavat sen kuitenkin kun se ilmestyy, joten mitä väliä..toisaalta. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
ten 14.11.2005 19:19:30 | |
---|
Jokaisen hittilevyn aikaan alkaa aina tämä keskustelu, syyttely ja selittely, joten eiköhän hoideta se heti pois alta. Ottaen huomioon levy-yhtiön viirustelun kenelläkään ei ole omantunnontuskia levyn lataamisesta. Sitäpaitsi kaikkihan ostavat sen kuitenkin kun se ilmestyy, joten mitä väliä..toisaalta. Onhan sillä nyt väliä. Mistäs täällä sitten tapeltais ellei mielipiteistä? Minun mielipiteeni on se, ettei kappaleita ladata INTTER NETISTÄ. No, jos nyt ei kuitenkaa tästä aiheesta nyt aleta tappelemaan. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Twist 14.11.2005 19:36:47 | |
---|
Jännä juttu kun tämä on foorumi missä pitäisi olla jokaisella oma mielipide, niin tappelut on kiellettyjä. Vaikka tappelukin kuuluu kuvaan. "Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P. |
moottorisaha 14.11.2005 21:02:14 | |
---|
Hohoo tämä Vicinity of Obscenity. Hämärintä ja hauskinta tavaraa mitä olen vähään aikaan kuullut. Nyt muutaman kuuntelukerran jälkeen voisi sanoa, että ehkä parempi tämä Hypnotize kokonaisuudessaan kuin Mezmerize. IMO. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Kapane 15.11.2005 00:29:27 | |
---|
Hohoo tämä Vicinity of Obscenity. Hämärintä ja hauskinta tavaraa mitä olen vähään aikaan kuullut. Nyt muutaman kuuntelukerran jälkeen voisi sanoa, että ehkä parempi tämä Hypnotize kokonaisuudessaan kuin Mezmerize. IMO. No tadaa hienoa se on leveillä, kun muilla ei edes ole sitä;) |
McNulty 15.11.2005 01:13:21 | |
---|
Hohoo tämä Vicinity of Obscenity. Hämärintä ja hauskinta tavaraa mitä olen vähään aikaan kuullut. Nyt muutaman kuuntelukerran jälkeen voisi sanoa, että ehkä parempi tämä Hypnotize kokonaisuudessaan kuin Mezmerize. IMO. olen täysin samaa mieltä. |
parinc. 15.11.2005 10:02:36 (muokattu 15.11.2005 10:09:42) | |
---|
Viscinity of obscenity oli kyllä yhden kuuntelukerran perusteella kirkkaasti levyn helmi (eikös tämä ole se banana/terracotta -biisi?), ehkä muuten semmoisia selviä ykköstykkejä oli vähemmän kuin Mezmerizella. Ehdottomasti kova levy ja kansikin istuu todella tyylikkäästi mezm:iin kiinni (muodostaen ihan oikeaoppisen 2CD-digipäk-paketin). Laillista ennakkokappaletta pääsin kuulemaan kertaalleen muutama viikko sitten, kansia en ole nähnyt (edit: siis muualla kuin kuvassa, tuo 2CD-digipäk-tieto perustuu ensikäden tietoon henkilöltä joka on jo päässyt kansia sovittelemaan). Ehkä muutama signature-soad (eli juuri sitä mitä osaat odottaa) -biisi siellä oli liikaa, mutta huippukohdat on riittävän korkealla paikkaamaan. Niin juu ja sitä loppupään slovaria ("this is the loneliest day of my life" tms.) olen jäänyt kovasti mielessäni ihmettelemään... |
kyuss 15.11.2005 11:42:29 | |
---|
Neljännellä kuuntelulla rupes toimimaan. Aika tukevaa poljentoa. Ja vois sanoa että aika tuttuakin. |
kid ego 15.11.2005 13:41:47 | |
---|
Pari tuntia sitten kuulin levyn promoversion. Loistavaa!! Paska soi ja balalaikka haisee. |