Aihe: "Hyvä ja halpa" kakkoskitara?
1 2
zeme
13.11.2005 09:53:58
Hukkuu jotenkin tämän kakkoskitaran tarkoitus tekniikkaharjoituksia varten. Eikö sen toisen kitaran pitäisi olla myös ykköskitara mutta erilaista soitto/soundimaailmaa ajatellen.

ei vältämättä. Itse hankin kakkoskitaran sitä varten, jos keikalla sattuu kieli menee poikki.
No problem.
Ukko
13.11.2005 10:52:48

ei vältämättä. Itse hankin kakkoskitaran sitä varten, jos keikalla sattuu kieli menee poikki.

Kieltämättä siinä mielessä. Miksi kielet menevät poikki ? Meikällä ei ole mennyt ikuisuuksiin. Venytän soittaessa aika rajustikin joskaan en hakkaa kieliä.
Khassera
13.11.2005 15:33:53 (muokattu 13.11.2005 15:34:09)
Miksi kielet menevät poikki ?

Asia askarruttanut minuakin jo pitkään. Ellei vedä SRV-tyylillä että porautuu viis milliä paksulla plektralla niihin kieliin, niin ei kieliä saa minun kohdalla mitenkään poikki. Bendaan ja kampean niin helvetisti, vaan ei ne katkea!

Aria Pro 2 näyttää aika nätiltä, mitenköhän onkohan tuommosiin "halvemman" luokan kitaroihin vaikea asennella mikkejä uuestaan?

Joku mainitsi aiemmin

Esim. Pacifica 812 lähtee käytettynä hyvinkin 350-450€ välillä.

Tuokin kuulostaisi erittäin buenolta, vaan eipä taida löytyä kyseisiä kauhean usein, vai?
Repikääpä tästä.
LaXu
13.11.2005 15:45:14
Tuokin kuulostaisi erittäin buenolta, vaan eipä taida löytyä kyseisiä kauhean usein, vai?

Odottava löytää. Saksan eBayta kannattaa myöskin tsekkailla.
Guitar Hero
13.11.2005 16:19:52
Tuli tuossa mieleen jokuaika sitten kun vahtailin Yamahan pacifican arvosteluja ja kehuja pitkin kitaralehtisiä ja nettiä että olisiko paskempi vaihtoehto ostaa sellainen itelle kakkoskitaraksi. Omistan nyt fenkun straton, ja rahaa ei ole kauheasti löysää, vaan kyllähän bc richin warlockikin humpparikitarana ajaisi asiansa kakkosena. Ihan vaan niille jotka ei pacificasta tiedä (huh) niin tämmönen ois kitara (siis perus 112): http://www.dv247.com/invt/10552

äh, mä oon ymmärtäny noitten epäaasiapasificojen olevan järjestään tuubaa "aitoihin" aasialaisiin verrattuina. jos nousevan auringon seudulla valmistetun löydät, ni se saattais olla ihan nappi sijoitus.

voihan se olla tornarikin. pojat ne jaksaa puhua.
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Guitar Hero
13.11.2005 19:36:02
Kysynpä tässä samalla että paljonko tulis about rahtimaksuja jos tilais tuolta Hollannin kaupasta tommosen OLP Petruccin?

eiköhän se oo saman verran ku t-kaupasta.. parikymppiä?
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
zeme
13.11.2005 23:38:20
Kieltämättä siinä mielessä. Miksi kielet menevät poikki ? Meikällä ei ole mennyt ikuisuuksiin. Venytän soittaessa aika rajustikin joskaan en hakkaa kieliä.

Ei sitä koskaan tiedä, jos keikkatilanteessa se kielikatkeaa. Ei itselläni ole sitävielä tapahtunut, mutta kerta kun sellanen ekan kerran tapahtuu. Mutta miksi kieli voi mennä poikki?? Itseni mielestä en kovin pahasti kieliä raiskaa, voi olla että raiskaankin, en tiedä. joskus jotkut kielet ovat katkenneet heti kun olen saanut ne kiinni kitaraan. Aika outoa. Ja kuka nyt kieliä hakkaisi??
No problem.
-septimisti-
14.11.2005 00:24:15
eiköhän se oo saman verran ku t-kaupasta.. parikymppiä?

Ei ole tietoa kyseisestä kaupasta, mutta thomannin kahdestakymmenestä eurosta ei kannata paljon johtopäätöksiä tehdä. Kitaran lähettäminen postissa tampereelta nokiallekin kustantaa enemmän kuin 20e. Saati sitten saksasta tai hollannista suomeen. Tietysti voi olla, että tuolla kyseisellä kaupalla on thomannin tapaan joku könttäsummasysteemi. Jotkut kaupat jopa lähettävät eu:n alueelle ilman postimaksuja. Ilman noita systeemeitä postikuluiksi tulee todennäköisesti 50-100e. Luulis että sieltä sivuilta löytyy jostain hintatietoja. Babelfish osaa muistaakseni myös hollantia, eli dutchia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)