Jani The Rock 08.11.2005 22:13:00 | |
---|
Ajattelin ottaa niskaan meidän yhtyeen logon ekan kirjaimen (T "auringonlieskojen" sisällä) -> Tacere meinaa hiljaa olemista, joten se voisi muutenkin olla lopun ikää muistutuksena, että täytyisi joskus muistaa olla hiljaakin. Kuvaa logoon - Auringon oikeanpuolimmainen sakara tulisi tietenkin teeheni mukaan.. http://www.tacere.net/taclogo2.jpg (Toimiikohan tää?) Kyllä se vaan toimii. Ja ihan hieno kuvahan tuosta tulisi. Mulla on suunnitelmissa oikean käden rystysiin kirjaimet L-O-N-E ja vasemman W-O-L-F. Ja on tossa ollut jo pitkään valmiina myös helkkarin hieno hain ääriviivapiirros, jonka voisi hakkauttaa kaulaan. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
JoeHans 08.11.2005 22:35:56 (muokattu 08.11.2005 22:42:56) | |
---|
"Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" -Homer J. Simpson |
welho 08.11.2005 23:42:50 | |
---|
Itselläkin alkanut viime aikoina kutkuttamaan ajatus siitä, että jos ottais tatuoinnin tuohon olkapäähän/hauiksen paikkeille(saa helposti myös peitettyä sitten). Piikkikammoisena hieman mietityttää, että kuinka hidasta se tatuoinnin ottaminen sitten on ja sattuuko kuinka infernaalisesti. :D Jotain tuon tapasta olen miettinyt: http://personal.inet.fi/musiikki/ma … rishead/TRIBAL_DRAGON_001.sized.jpg tai http://personal.inet.fi/musiikki/mayrishead/stacy16.jpg Kuvat vielä aika kovan mietinnän alla. Haalistuuko nuo muuten pahasti, jos joskus tulee vaikka jonkun verran lisää massaa? Kannattaa miettiä tarkkaan.. Noista molemmat on mun mielestä hyviä aihioita koska niitä pystyy helposti jatkamaan! Tatskoihin jää nimittäin koukkuun... Kuvaa kannattaa käydä näyttämässä hyväksi todetulle tatuoijalle ja duunata siitä sitten oma persoonallinen malli. Mä en ainakaan halua että jollain on just samanlainen tatska kun mulla. Paitsi tuollaiset traditionaaliset kuvat toimii tietty kaikille.. Kipu on henk. koht. mutta kyllä sen kestää vaikka tuntuis kuinka. Aluksi tuntuu yllättävän vähän, mutta muutaman tunnin päästä voi kuumottaa jo aika lailla. Joku tuossa sanoikin että kroppa saattaa hieman nikotella joten samalle illalle ei kannata hoitaa mitään isompaa duunia. Mulla on tullut varmaan jotain pientä kuumetta, ja iltatöissä sitten on ollut vähän hutera olo:) Tatska elää sun mukana. Jos lihoo niin kuvakin suurenee ja silleen. Ajan myötä väritkin haalistuu, mutta pystyyhän noita aina myös korjaamaan jos haluaa. Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!! |
Henko 09.11.2005 13:35:28 | |
---|
No kyllähän se hieman nipistää, mutta ei mikään ylitsepääsemätön kipu. Itse kävin tuossa lokakuussa ottamassa jalkaan kuvan niin täytyy sanoa, että viiden tunnin jälkeen kroppa alkoi pistää vastaan aika kovasti ja tuo on kuulemma yleistä jokaisella. Mulle on sanottu, että noin kolmen tunnin tatskaamisen jälkeen ihmiskeho jo alkaa jo laittamaan vastaan, ja sen jälkeen vaikka miten syvään värin junttaisi, ni elimistö hylkii väriä ---> lopputulos ei ole aras mahdollinen. Tiedä sitten, onko siinä perää. Olen true-uskottava. |
Niti 09.11.2005 17:21:12 | |
---|
Heh, mie olin 14-vuotias kun otin tatuoinnin. Näin myöhemmin ajatellen ihan älyttömän tyhmää. Ei sillä, en mie usko että tulen koskaan sitä katumaan, mutta kuitenkin. Aika nuorena... Nyt oon alkanu miettiä toisen ottamista. Nie poddaj sie, bierz zycie jakim jest. I pomysl, ze na drugie nie masz szans. |
Mufasa 10.11.2005 15:32:40 | |
---|
Ite oon kanssa miettinyt, että ottaisin ensimmäisen tatuointini. Sellanen yksivärinen melko simppeli kuvio tohon alavatsaan peeniksen yläpuolelle. Se olis aika kiva. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Aakoo 11.11.2005 23:16:39 | |
---|
Welhon mainitsema koukkuunjääminen on ihan faktaa.. Kannattaa siis todellakin miettiä jo ekaa kuvaa ottaessa selainen kuva, jota voi jatkaa. Mä jouduin peittämään ekan kuvani olkapäässä, koska sen ympärille ei saanut järkevää jatkoa. Joku kyseli tatuoinnin reagoimisetsa lihomiseen / massan lisääntymiseen. Mä oon ottanut tuollaiset kevyet 30 kiloa päälle tatskojen ottamisen jälkeen ja kyllä ne ihan kuvilta vielä näyttää.. Olin melkoinen luuviulu, kun otin ensimmäiset kuvat =) |
Qsysi 12.11.2005 16:55:14 | |
---|
Ite oon kanssa miettinyt, että ottaisin ensimmäisen tatuointini. Sellanen yksivärinen melko simppeli kuvio tohon alavatsaan peeniksen yläpuolelle. Se olis aika kiva. Reversed Slut Stamp! Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla.
- Härski |
Migo 12.11.2005 22:51:33 | |
---|
Mulle on sanottu, että noin kolmen tunnin tatskaamisen jälkeen ihmiskeho jo alkaa jo laittamaan vastaan, ja sen jälkeen vaikka miten syvään värin junttaisi, ni elimistö hylkii väriä ---> lopputulos ei ole aras mahdollinen. Tiedä sitten, onko siinä perää. Itselläni on aina pysynyt värit "sisällä", eikä ole jälkeenpäin tarvinnut värittä enempää. Se on totta, että keho pistää vastaan, mutta ei se välttämättä väriä hylji. Tykkään soittaa soittimilla. |
Köttelö 13.11.2005 10:42:00 | |
---|
Kyllähän se tatuoitava alue on aika turvoksissa jos on neljäkin tuntia hakannut. Pikkusen ehkä vaikeuttaa värittämistä, en ole juuri muuta eroa huomannut. Shit happens when you party naked! |
mä oon aatellu ottaa sellasen hienon keltti-ristin ja black sabbathin logo-pirun.. |
Henko 14.11.2005 12:09:29 | |
---|
Olen true-uskottava. |
Kampuzzjeah! 14.11.2005 14:31:05 | |
---|
|
stickyfinger 16.11.2005 14:24:48 | |
---|
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Valokaari 17.11.2005 18:49:02 | |
---|
Kuka m.nettiläinen omistaa näin hienon selän? http://werecatsas.com/WickedPleasures/badink/buttrockback2.jpg Merimiehillähän oli aikoinaan tapana tatuoida nahkaansa niiden satamien nimiä joissa oli tullut käytyä. Näin sitten vanhana pystyi helpommin muistelemaan että "jaa, Singaporessakin on näköjään piipahdettu... ja Amsterdamissakin, juu.." Pitäisiköhän ruveta keräämään tatuointeina niiden bändien logoja, jotka on tullut nähtyä livenä? Rok rok. |
Henko 17.11.2005 19:19:14 | |
---|
Pitäisiköhän ruveta keräämään tatuointeina niiden bändien logoja, jotka on tullut nähtyä livenä? Ei ikinä. Mää oon ainakin vahingossa joutunu kattomaan niin paskoja bändejä, etten ihan pienestä rahasta niitä tatuoitsis. Olen true-uskottava. |
Mysli 19.11.2005 00:23:21 | |
---|
Meikä on ihan tosissaan ajatellu, että joskus kun tässä tulee vähän ikää lisää niin vois tatuoida pienen sydämmen johonkin. Siis pienen! Eli, joku peukalon pään kokonen vaan. Sit toinen juttu olis joku syntymä aika tai joku vastaava juttu... Niin muuten, mun isä joskus jutteli, että oli parin kaverin kanssa joskus nuorena tehnyt kotona tatuoinin jollekkin jäbälle. Oli ostanut siis apteekista jotain ihme värejä... en muista mitä, mut jotain mustetta kuitenkin. Sit vaan jotenkin painellu käsillä jotain piikkejä jätkän ihon läpi ja iskeny mustetta sinne. Vähän vaikee siis selittää tapahtumaa, mut siis kuitenkin ideana oli se, et jätkät teki itse kotona tatuoinin ilman mitään kunnon laitteita. Kova meininki! |
Aakoo 19.11.2005 11:04:31 | |
---|
Niin muuten, mun isä joskus jutteli, että oli parin kaverin kanssa joskus nuorena tehnyt kotona tatuoinin jollekkin jäbälle. Oli ostanut siis apteekista jotain ihme värejä... en muista mitä, mut jotain mustetta kuitenkin. Sit vaan jotenkin painellu käsillä jotain piikkejä jätkän ihon läpi ja iskeny mustetta sinne. Vähän vaikee siis selittää tapahtumaa, mut siis kuitenkin ideana oli se, et jätkät teki itse kotona tatuoinin ilman mitään kunnon laitteita. Kova meininki! Näinhän ne tatskat on alunperin tehty.. Neuloilla.. Ei mitään koneita, vaan käsin hakaten. Ilmeisesti kipu on ollut vähän toista luokkaa kuin nykyisillään. Jos aivan aikoijen alkuun mennään, niin silloinhan ollaan ilmeisesti käytetty luita? En ole ihan varma, mutta mulla on sellainen käsitys, että maori tatskoja tehdään vielä nykyäänkin alkuperäisin menetelmin, eli luu taltalta tms.. Maori tatskat on kyllä ihan halvatun komeita, vaan mun mielestä ne vaativat myös kyseistä kulttuuritaustaa kantajalleen ollakseen kuvina vakuuttavia. Googleen hakua "maori tattos" tai "Ta Moko" Ps. Japski tyyliset tatskat toimii meikäläisen silmissä kaikkein parhaiten =) |
Qsysi 21.11.2005 14:59:11 | |
---|
Näinhän ne tatskat on alunperin tehty.. Neuloilla.. Ei mitään koneita, vaan käsin hakaten. Ilmeisesti kipu on ollut vähän toista luokkaa kuin nykyisillään. Jos aivan aikoijen alkuun mennään, niin silloinhan ollaan ilmeisesti käytetty luita? En ole ihan varma, mutta mulla on sellainen käsitys, että maori tatskoja tehdään vielä nykyäänkin alkuperäisin menetelmin, eli luu taltalta tms.. Maori tatskat on kyllä ihan halvatun komeita, vaan mun mielestä ne vaativat myös kyseistä kulttuuritaustaa kantajalleen ollakseen kuvina vakuuttavia. Googleen hakua "maori tattos" tai "Ta Moko" Ps. Japski tyyliset tatskat toimii meikäläisen silmissä kaikkein parhaiten =) Wildboyzissa taisivat tehdä Steve-O:lle jossain jaksossa tälläisen maoritatuoinnin, kun olivat uudessaseelannissa kuvaamassa. Irvisti sekin ihan kiitettävästi. Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla.
- Härski |
Köttelö 21.11.2005 16:19:36 | |
---|
Työkaveri oli kaikki tarvikkeet ostanut aikoinaan kirjakaupasta, konekirjotusmusteella sit tatuoivat, ja old spice-purkista oli laivan malli otettu kun ei muualta löytäneet. Kunnon vanhanliiton tyyliin. Shit happens when you party naked! |