faq1 13.11.2005 10:28:17 | |
---|
|
rosberg 13.11.2005 12:48:40 | |
---|
ota se texas-mikeillä oleva. värikin on sellainen, että pääset siitä joskus helposti eroon. vaahteralla ja ruusupuulla on ihan vaikutusta soundiin. vaahtera on kuulaampi, mutta kokeile ja huomaa ero. mä tykkään molemmista ja paljon! noita saa käytettyinäkin (meksiko-stratoja) vähän vielä halvempaan hintaan. myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer. |
Ze Kink 13.11.2005 13:40:02 | |
---|
Kannattanee kuitenkin katsoa Japsistratoja. Niistä saa hyvän kaverin pitkäksi aikaa, ja niistä saa enemmän rahaa jos ne joskus myy. Työn jälki on myös usein laadukkaampaa sekä rautapuoli on parempilaatuista. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Mika K 13.11.2005 13:45:51 | |
---|
Kannattaa myös muistaa, että hyvätkään mikit eivät tee huonosta kitarasta hyvää. Mun mielestä tuo Mexicon STD strato kannattaa unohtaa saman tien ja säästää parempaan. Vaikutti nimittäin todella surkealta tekeleeltä. |
faq1 13.11.2005 16:03:49 | |
---|
Väristä vielä, eli onko musta Fender se halutuin väriltään? |
Volume 13.11.2005 16:08:19 | |
---|
Väristä vielä, eli onko musta Fender se halutuin väriltään? Ei kitaran väriä jälleenmyyntiarvon perusteella kannata ostaa. Stratoa käyttää kuitenkin miljoonat ja miljoonat ihmiset, joten eiköhän sille valkoiselle löydy ostaja ihan siinä missä mustallekin. Omasta mielestä tuo musta ei sovi vaahteraotelautaiseen fenderiin, ei niin millään. Sunburst (mieluiten 2-tone) vaahteraotelautaiseen ja sunburst tai valkoinen ruusupuiseen. Miten se menikään, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä... Tämä viesti oli 100 % totuus. |
Joees 13.11.2005 16:14:35 | |
---|
Väristä vielä, eli onko musta Fender se halutuin väriltään? Älä ota sitä mikä on halutuin, ota se mistä itse eniten diggaat. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Guitar Hero 13.11.2005 16:15:40 | |
---|
osta ebaystä kasari tokai tai squier. pyörii aika samoissa hintaluokissa ja laadultaan ihan toppia. Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
rautapuoli on parempilaatuista. Tämä on roskaa. Japsimalleissa rautaosat ovat huonoja. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Jungleman 13.11.2005 18:42:44 | |
---|
Tämä on roskaa. Japsimalleissa rautaosat ovat huonoja. Japani-Fendereissä on usein Gotohin virittimet, ja ne ovat todella hyviä. Tallat ja vibrakoneistot eivät ole minuakaan vakuuttaneet, pari erilaista Stratoa ja Jazzmasterin omistaneena. Sama juttu kytkimissä ja potikoissa, parempia voisivat olla. Meksikolaisissa taas on näkynyt myös USA-osia, esimerkiksi 50's Classic Precision -bassossani on American Vintage -sarjan talla, virittimet ja pleksi. Japanilaisissa on ehkä keskimäärin meksikolaisia parempi viimeistely, työn laatu vaikuttaisi olevan tasaisempaa. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |
J_Mantyla 13.11.2005 18:53:18 | |
---|
Tämä on roskaa. Japsimalleissa rautaosat ovat huonoja. Tietääkseni vientimalleissa on käytetty huonompilaatuisia osia kuin sisämarkkinoille tehdyissä. Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
rosberg 13.11.2005 23:03:33 | |
---|
Kannattaa myös muistaa, että hyvätkään mikit eivät tee huonosta kitarasta hyvää. Mun mielestä tuo Mexicon STD strato kannattaa unohtaa saman tien ja säästää parempaan. Vaikutti nimittäin todella surkealta tekeleeltä. ja kaveri soittaa squierilla ;). ei niissä meksiko-vehkeissä mitään vikaa ole. säädöissä korkeintaan. osta suomesta ja sano että laittavat iskuun. meksikolaisista ne classic-sarjan kepit on todella kovia ja esim. jimmie vaughan -malli on loistava. mun mielestä valkoinen on paras väri, mutta lähinnä tarkoitan sillä värillä sitä ettei kannata ostaa jotain splatteria tai lohenpunaista joka matsaa siihen silkkipusakkaan tai lohilaatikkoon. perusvärit kunniaan. ja japsivehkeissä on raudat kunnossa, mallejakin löytyy sieltä montaa erilaista ja tasoista. että besservisserit taas omaan kunniaansa. myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer. |